Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

+12
Urban Naked
SoGood
Shisha
loura
Paper Crown
Polly
Mermaid
Arwyn
Blond
Mari
Poubelle
Flower_L
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  - Pagina 2 Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:39

Ik draag ze één keer en dan gaan ze de was in. In een waszakje, gewoon mee op de 40 graden was. Meestal houden ze het wel een keer of 12 dragen uit. De dikkere gekleurde panty's die ik heb nog wel veel langer (gelukkig) dan dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  - Pagina 2 Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Slakje zo 22 jul 2012 - 10:33

Ik draag ze 1 keer en dan zijn ze stuk. In het begin kocht ik ze bij H&M of bij Hema, maar voor 1 keer dragen zijn ze echt reteduur. Dus dan maar de goedkope van de Wibra. Kwaliteit is toch even brak.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  - Pagina 2 Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Bazinga zo 22 jul 2012 - 10:59

4 dagen per week draag ik een panty, voor een paar uur per dag, ik draag ze 2 dagen (= totaal 10 uur) en daarna was ik ze, gewoon met de fijne was. Ik heb een schurfthekel aan die klotedingen, maar moet ze dragen als m'n manager er is, omdat ik dan een rok aan moet. Als ik zelf leiding geef, mag ik m'n pantalon aan en hoef ik ook gelukkig geen panty aan...

Ik haal ze trouwens gewoon bij de AH! Kosten geen drol maar geen wel onwijs lang mee.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  - Pagina 2 Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum