Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

+12
Urban Naked
SoGood
Shisha
loura
Paper Crown
Polly
Mermaid
Arwyn
Blond
Mari
Poubelle
Flower_L
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Flower_L wo 18 jul 2012 - 22:59

Hoelang dragen jullie een panty en hoe wassen jullie die?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 23:00

Ik was een panty na 1 keer dragen.
Maar meestal overleven mijn panty's de dag niet eens.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 23:05

ik draag een panty meestal één dag of avond voor ie de was in gaat. Dat doe ik met gewone sokken ook. Ik draag een panty wel meerdere keren, net zo lang tot er een ladder in zit, maar meestal is dat al na een paar keer (met een beetje geluk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Mari wo 18 jul 2012 - 23:09

Na 1 keer dragen gaat de panty de was in, wel in een bh zakje en ik heb gemerkt dat de droger er niet goed voor is :O
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Blond wo 18 jul 2012 - 23:14

Meestal twee dagen, dan gaan ze de was in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Flower_L wo 18 jul 2012 - 23:40

ik draag ze zelf 1 of 2 keer, en doe ze normaal altijd wel in wasmachine, maar denk dat ik nu toch eens gewoon ouderwets handwasje probeer. laatste keren toch van die pluisjes en haken erin.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Arwyn do 19 jul 2012 - 1:23

Ik draag ze 1 of 2 keer en was ze in een waszakje.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Mermaid do 19 jul 2012 - 2:13

Draag panty's vaak 1 of 2 dagen, ligt er net aan of ze dan nog heel zijn of niet.
En gooi ze gewoon tussen de rest van de 30 graden was, niet apart in een waszakje.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:29

Ik draag een panty 3 - 4 keer op het werk, en daarna gaat hij de was in, als hij nog heel is (vaak niet :nopompom: )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:35

Ik ben echt vies vergeleken met jullie haha.

Ik draag mijn panty wel iets van 10x en dan was ik hem op de hand.

Wel hang ik hem altijd uit (en 'schud' hem ook uit) en spray er robijntje op.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Polly do 19 jul 2012 - 3:44

Ik was ze na 1x dragen, handwas. Met een beetje geluk gaat een panty eeuwig mee bij mij, maar soms trek ik er 3 op een dag kapot. Die van de Hema zijn het beste volgens mij.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Paper Crown do 19 jul 2012 - 3:46

Nooit, ze sneuvelen al na een dag, en als ik pech heb nog voor ik op mijn werk ben..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  loura do 19 jul 2012 - 3:57

Ik draag amper pantys maar als ik ze een keer draag doe ik ze na 1 keer dragen in de was.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:02

Pixie schreef:Ik was een panty na 1 keer dragen.
Maar meestal overleven mijn panty's de dag niet eens.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:23

Als ze het overleven was ik mijn panty na 2 keer dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:27

Arwyn schreef:Ik draag ze 1 of 2 keer en was ze in een waszakje.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Shisha do 19 jul 2012 - 6:34

1 of 2 keer en als ze dan nog heel zijn gaan ze de wasmand in. Maar dat gebeurt eigenlijk zelden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  SoGood do 19 jul 2012 - 6:44

Mijn 20 denierpanty's 1 keer en daarna richting de prullenbak.

40 denier panty's draag ik ongeveer 4 keer en daarna zijn ze stuk

60 denier of meer, die draag ik jarenlang en was ze om de 3 keer dragen ofzo.



Tip: Wolford panty's!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Urban Naked do 19 jul 2012 - 8:17

Ik draag ze 2 keer en dan gaan ze in een waszakje met de 30 graden was mee. Daarna hang ik ze uit.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:22

Panty's vind ik altijd een gevaarlijk goed. Want als ik het aan heb, dan is het maar even of ik ontdek een ladder. Vorig jaar tien panty's gekocht. Vier keer een iets duurdere, zes keer Wibra. Maar beiden waren na een uur wel uitgedragen. Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Lavendel do 19 jul 2012 - 8:32

Ik heb 20 dernier panties van de hema en na 1x dragen gaan ze in de was in een waszakje. Meestal kan ik ze een keer of 3 dragen, daarna zien ze er niet echt toonbaar meer uit. Ik dacht al dat het aan mij lag, maar gelukkig doen jullie er dus ook geen maanden mee.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:34

1 keer, ik vind pantys echt vies. Voor degene die geen vaker dragen, dragen jullie sokken dan ook meerdere dagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 9:09

Als ze de dag al overleven, 1 dag. Ik draag ze nauwelijks..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Janelie vr 20 jul 2012 - 6:50

Ik draag mijn ongeveer panty's 2 dagen. Ik draag er wel sokken overheen als ik laarzen aan heb. Mijn panty's gaan ook niet lang mee, maar als ik ze wel was dan gaan ze gewoon de wasmachine in. Niet in een zakje of iets dergelijks. Van wassen worden ze niet echt minder mooi. Daar hebben ze de kans sowieso niet voor, want tegen de tijd dat dat zou kunnen gaan gebeuren zijn ze al lang en breed kapot.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:46

Sunprincess schreef:1 keer, ik vind pantys echt vies. Voor degene die geen vaker dragen, dragen jullie sokken dan ook meerdere dagen?

Ik wissel elke dag van sokken. Maar mijn pantys gaan aan als ik weg ga en gaan ook weer gelijk uit als ik thuis kom, mijn sokken doe ik aan als ik uit bed kom en gaan weer uit als ik naar bed ga. Dus alles bij elkaar genomen draag ik mijn pantys steeds maar een paar uur in totaal voordat ik ze was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty...hoevaak dragen en hoe wassen  Empty Re: Panty...hoevaak dragen en hoe wassen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum