Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede panty?

+2
Blond
TukTuk
6 plaatsers

Ga naar beneden

Goede panty? Empty Goede panty?

Bericht  TukTuk zo 18 dec 2011 - 23:12

Waar kan je, met een maatje meer, goede panty's kopen? Zoek zwarte panty, een 40 of eventueel 60 denier, maat 42/44 (maar zal met een panty wel een paar maten groter moeten zijn..) en het liefst niet binnen notime kapot.

Ben gister al bij de Hema wezen kijken maar ik kon alleen 60 deniers vinden in allerlei soorten en maten.. En dus geen idee welke fijn zijn!

Dus alle tips zijn welkom!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede panty? Empty Re: Goede panty?

Bericht  Blond zo 18 dec 2011 - 23:54

V&D. En als je er wat meer geld aan uit wil geven bij de Bijenkorf of een echte sokken en kousen winkel, zoals de Jambelle.

Maar panty's van de V&D vind ik ook echt prima.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown zo 18 dec 2011 - 23:59

Hoe minder denier hoe sneller je ladders krijgt. Ik vind 20denier vreselijk.. dan zie je gewoon je huidskleur doorheen. Ik heb altijd 60 denier zonder glans! Ik koop ze van de AH. Beste tot nu toe.. ze zijn €2.30 geloof ik per stuk, Opaque heet het. I I love you it!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Melis_je ma 19 dec 2011 - 0:08

In die van de V&D zit ander materiaal, die vind ik erg fijn. Ze zijn 6-8 euro ofzo. Het is materiaal dat niet laddert. Ik gooi ze weg nadat ze gaan pluizen in de was (maar ze hebben ook wel goedkope die net zo slecht zijn als andere merken). Die vierkante doosjes van de Hema vind ik heel slecht, die heb ik binnen 10 minuten stuk. Bij de Hema hebben ze ook panty's met verstevigde hakken/tenen, ik heb gehoord dat die beter zijn.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 0:13

Ik heb op het moment een hele fijne van de hema in 40/50 denier. Het is er zo eentje die je benen in shape houd ofzo haha, maar hij zit zo lekker strak en zakt niet af!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 0:15

Van de C&A! 2 stuks voor 7 of 8 euro

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 19 dec 2011 - 1:48

Punk'd schreef:Ik heb op het moment een hele fijne van de hema in 40/50 denier. Het is er zo eentje die je benen in shape houd ofzo haha, maar hij zit zo lekker strak en zakt niet af!

Die heb ik ook, maar dan in 60 denier. Die is inderdaad prettig. Met zo'n corrigerende gedeelte.
Zakt absoluut niet af.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat ma 19 dec 2011 - 2:02

2CKC2 schreef:Hoe minder denier hoe sneller je ladders krijgt. Ik vind 20denier vreselijk.. dan zie je gewoon je huidskleur doorheen. Ik heb altijd 60 denier zonder glans! Ik koop ze van de AH. Beste tot nu toe.. ze zijn €2.30 geloof ik per stuk, Opaque heet het. I I love you it!

Serieus? van de ah ooh dan ga ik die ook eens proberen... voor dat geld is het de moeite waard. Die van de v&d vind ik zelf niet heel fijn tot nu toe trek ik ze allemaal stuk na 1 á 2 keer en die dingen zijn 8 euro scratch

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Caramba ma 19 dec 2011 - 2:05

V&D. Heb een aantal van de Hema gehad, maar die trek ik zo stuk. V&D doe ik langer mee.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud