Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Elliot do 19 jul 2012 - 4:58

Paper Crown schreef:
Ik heb een vroege vlam op staan, die schrijft alles zo:

YoU WOnt LaST a DaY iN MY SHoeS HoMeY!
iM a WoRKING ProGREss JuST LiKe eVeRYBody ElSE #PLeaSeBeLieVe

En dan echt alle alle updates op die manier plaatsen..

Man van 29..

Ohh verschrikkelijk! Mijn nichtje plaatst altijd dingen als:

Strakkies lkkr ff daten met me sgatju!

Vind ik ook zo vreselijk! Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 2441965372
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:12

Dit vind ik irritant:

"Me meisje de fles geven. Dan ff weer was enz ophangen"

"Schat aan het ps3en... En zometeen nog ff in bed tv/film ofzo kijken... Kleine meid ligt al een poos op bed.... Alvast GN Mensen!!"

"Zal t weertje zo blijven?? Offf.... Wil een x weer lekker aan de wandel met me meissie...."

"Ppppffff wat een weer!!! Ik moet het nog maar zien of t volgende week zo goed word"

"Me meissie bruine bonen met appel geven smile"

"Vanavond vroeg op bed..."

En dat in 1.5 dag :nopompom: Het is dat haar kindje zo leuk is om te zien op de foto's!

Gast
Gast

Bericht  Rush do 19 jul 2012 - 5:16

Toen iemand rond een uur of 8 in de ochtend tweette dat haar partner (inclusief @) op dat moment zijn kwakje aan het lozen was in een potje ging mij dat echt veel te ver No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:17

Hoe persoonlijker de updates zijn, des te harder ik er vaak om kan lachen - juist doordat ik niet bevat dat je werkelijk je hele privéleven online zet.

Vorige week zag ik bij iemand staan: BURP! Ik dacht: Laat ik dit maar wereldkundig maken, aangezien op FB toch alles wordt gedeeld.

Dat vond ik dan wel weer grappig.Wink

Gast
Gast

Bericht  Suusie do 19 jul 2012 - 5:48

Lekker me huisie schoongemaakt straks lekker boodschappen doen en dan komt me mannetje al weer thuis #lovemylife

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 878948377
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:50

Suusie schreef:Lekker me huisie schoongemaakt straks lekker boodschappen doen en dan komt me mannetje al weer thuis #lovemylife

Die lovemylife vind ik ook wel ernstig hoor. Iemand die ik ken doet dat ook. Dan denk ik altijd: fijn voor je dat je je leven zo leuk vindt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 5:53

Vanmiddag ook weer zo iemand op Facebook die Peppa Pig cupcakes ging bakken en daar allemaal foto's van ging plaatsen, alsof er iemand is die daarin geïnteresseerd is oh nee, dat was ik zelf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:54

Dat vraagt om een foto!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 19 jul 2012 - 5:56

Pippa schreef:Dat vraagt om een foto!

Meerdere foto's zijn er gemaakt. Compleet verslag Wink Het is dat het Susan is, maar anders....
Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Suusie do 19 jul 2012 - 6:00

Mermaid Forest schreef:
Suusie schreef:Lekker me huisie schoongemaakt straks lekker boodschappen doen en dan komt me mannetje al weer thuis #lovemylife

Die lovemylife vind ik ook wel ernstig hoor. Iemand die ik ken doet dat ook. Dan denk ik altijd: fijn voor je dat je je leven zo leuk vindt Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 394967

Ik denk dan… Net terug van een weekje New York nu door naar Ibiza #lovemylife oké.

Maar NIET als je je huis schoongemaakt hebt! Wat is daar lovely aan?
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:11

Stofzuiger schreef:Ik ben dus vervelend omdat ik vooral FB over mijn kids incl beeldmateriaal? Tja, sorry, ben gewoon bere trots op mijn beren.

Nee, dat is een uitspraak over die betreffende persoon waar aan ik me irriteer. Niet aan jou dus.

En wij hebben elkaar niet op fb toch, dus voel je niet aangevallen...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:17

Break Of Day schreef:En wat me ook nog te binnen schiet, ik zie dat veel mensen om me heen statusupdates in het Fries plaatsen. Op zich dikke prima Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 281626781 Ik juich het gebruik van de Friese taal toe. Maar!! Het wordt er dan gewoon neergezet zoals je het uitspreekt, terwijl het taaltechnisch en grammaticaal pijn doet aan mijn ogen.. Daar erger ik me ook altijd dood aan.
Ik zal even een voorbeeld geven van wat er bijv. geplaatst wordt: Joen even te soepen ien ut kafee.
Als je het goed wilt doen schrijf je: Jûn even te sûpen yn it kafé.
(vanavond gaan we zuipen in het cafe).
Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 1270000679

Ja, daar kan ik me ook aan irriteren Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 253468018

Even diegene opzoeken die hier een ster in is....

Oeh, hier een quote: ''sa even online ant shoppen west, winterjaske foar ****** en topje foar mij. heerlijk as alles ien de sale zit hihi''

Hopelijk zit ze niet op het forum Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 394967

Gast
Gast

Bericht  Didi do 19 jul 2012 - 7:37

Rush schreef:Toen iemand rond een uur of 8 in de ochtend tweette dat haar partner (inclusief @) op dat moment zijn kwakje aan het lozen was in een potje ging mij dat echt veel te ver No

Oh wat erg zeg! Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Lavendel do 19 jul 2012 - 8:12

Ik vind dat juist fantastisch dat soort slechte updates smile
Bij mij gaan op dit moment de meeste updates over nieuwsberichten/politieke kwesties en andere intellectuele zaken. Daarvoor zit ik niet op facebook Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 2441965372
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:18

schuddebuikje schreef:ik had een man van begin 40 erop staan mischien wel ouder. die poste elke dag foto's met de tekst '' ik vind dat ik er vandaag goed uit zie '' of foto's van ontbloot boven lichaam staand in de sneeuw met alleen snowboots en een boxershort.... ik heb hem gedelte toen er een foto stond met de tekst '' ik vind mezelf een knappe gozer... vind jij dit ook ? laat dan een reactie achter. wel weer grappig dat niemand reageerde.

Hilarisch lol!

Gast
Gast

Bericht  Queen do 19 jul 2012 - 8:26

Heb niet alles gelezen, maar misschien staat het er al....

De volwassen personen die niet meer te herkennen zijn:

profielfoto van baby
prikbord foto's van de baby
berichten 'baby heeft een boertje gelaten aahh schattig!'

etc...

Brrr wat verschrikkelijk. Heb er nu een op facebook die elke dag een bericht schrijft tegen haar ongeboren baby ('skattie mammy luvs you so mucch!!!') laughcry
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Didi do 19 jul 2012 - 8:29

Youandi schreef:
Break Of Day schreef:En wat me ook nog te binnen schiet, ik zie dat veel mensen om me heen statusupdates in het Fries plaatsen. Op zich dikke prima Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 281626781 Ik juich het gebruik van de Friese taal toe. Maar!! Het wordt er dan gewoon neergezet zoals je het uitspreekt, terwijl het taaltechnisch en grammaticaal pijn doet aan mijn ogen.. Daar erger ik me ook altijd dood aan.
Ik zal even een voorbeeld geven van wat er bijv. geplaatst wordt: Joen even te soepen ien ut kafee.
Als je het goed wilt doen schrijf je: Jûn even te sûpen yn it kafé.
(vanavond gaan we zuipen in het cafe).
Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 1270000679

Ja, daar kan ik me ook aan irriteren Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 253468018

Even diegene opzoeken die hier een ster in is....

Oeh, hier een quote: ''sa even online ant shoppen west, winterjaske foar ****** en topje foar mij. heerlijk as alles ien de sale zit hihi''

Hopelijk zit ze niet op het forum Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 394967

Vreselijk idd, ik heb er ook eentje tussen die alles zo achterlijk Fries neerzet, voorbeeld: Straks eem bwatskippen dwan mei mien montsje.

Alleen van t woord ' eem' krijg ik al kippevel.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 8:39

Bwatskippen? Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 878948377
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:40

Susan schreef:Bwatskippen? Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 878948377
Ik gok boodschappen. Nu ben ik sowieso al niet weg van de Friese taal maar dit slaat alles angel

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 19 jul 2012 - 8:56

Haha ik las het als Bats-Kippen en ik dacht het is vast een vreemde vertaling voor seks hebben Suspect
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Kowalski do 19 jul 2012 - 8:58

Lavendel schreef:Haha ik las het als Bats-Kippen en ik dacht het is vast een vreemde vertaling voor seks hebben Suspect

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 9:05

Hahah :P Waar ik me erger zijn berichtjes waarin mensen medelijden gaan lopen wekken, dus reacties lopen uit te lokken. Mijn zus is daar vooral een ster in..

Gast
Gast

Bericht  Japie do 19 jul 2012 - 9:05

Ik heb momenteel mijn facebook vol staan met updates over het weer. De een naar de ander zet erop dat het prutweer is en dat ze niks kunnen doen en dat het de hele dag al regent en dat dit toch geen zomer is enz....Neutral

Prima als je van het weer baalt, dat doe ik ook wel eens, maar dat hoeft toch niet tientallen keren vermeldt te worden.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 9:06

Die is wel leuk, bedenk ik me net... We zijn vannacht aardig aan het kippen geweest. Klinkt toch beter als konijnen.

Maar ja, of je dat met vader, moeder, familie en vrienden wilt delen? Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 7 394967

Gast
Gast

Bericht  MADDIE do 19 jul 2012 - 9:11

Fruity schreef:Hahah :P Waar ik me erger zijn berichtjes waarin mensen medelijden gaan lopen wekken, dus reacties lopen uit te lokken.

+1
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: