Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je nog weten van een forummer?

+35
ekiaam87
Caro
Makamba
Caramba
Floor
Lejow
SuperGrover
doarg
Kowalski
Elliot
Stuiterbal
Inge
SoGood
Antibes
Blair
Tania
Oasis
Snoes
Kruidkoek
Polly
rapa nui
Mermaid
Lavendel
Alex
Pompoen
Red Velvet
Snack a Jack
Sugarfall
Gympie
Toet
Carra
Sarah1985
Poubelle
Blond
Marin
39 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 0:02

Mermaid schreef:Fijn om te lezen Minneke!

Ik vraag me af hoe mermaid forest bij haar nieuwe naam komt? Ik vind het in ieder geval maar verwarrend. Embarassed

Haha, ik raak ook in de war soms.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Oasis do 19 jul 2012 - 0:03

Wat fijn om te lezen, Minneke!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 0:03

Maura schreef:
Gympie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Maura en werk vinden gaat.

Niet zo heel erg denderend. Zeg maar dat het niet gaat. Ik solliciteer me suf, inmiddels, maar niemand wil me hebben.

Er loopt momenteel nog één sollicitatie. Maar dat word ik toch niet. Anders hadden ze allang gebeld. Was bij mijn oude werkgever, haha.

Ow, wat balen. Is het ook zo dat in jouw regio het gewoon veel moeilijker is om werk te vinden? En zit je nog na te denken over een studie?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid do 19 jul 2012 - 0:04

Gympie schreef:

Ik vraag me af hoe mermaid forest bij haar nieuwe naam komt? Ik vind het in ieder geval maar verwarrend. Embarassed

Ja ik open soms het forum en denk huh heb ik daar op gereageerd? maar dan was het dus MF.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Pompoen do 19 jul 2012 - 0:14

Mermaid schreef:
Gympie schreef:

Ja ik open soms het forum en denk huh heb ik daar op gereageerd? maar dan was het dus MF.

Ik moet ook elke keer 3x kijken, dan denk ik, heee Mermaid heeft gereageerd om tot de conclusie te komen dat dat dus Mermaid Forrest is, niet zo handig en ook niet zo handig om dat als forumnaam te nemen terwijl er al een Mermaid is vind ik eigenlijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Tania do 19 jul 2012 - 0:15

Snack a Jack schreef:
Carra schreef:
Pippa schreef:Hoe is het met Minneke gaat, en of ze zich wat beter voelt met betrekking tot haar relatie?

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop het wel!~

Snack a jacks, wat leuk! Misschien kennen we elkaar wel! Wink Ik woon in een van de gekleurde flats. In de wijk bij de Aldi/Deen. Jij?

Dan wonen wij heel dicht bij elkaar Very Happy . Ik kan die flats bijna zien vanuit mijn huis. Ik woon op loopafstand van winkelcentrum Zijdelwaard en de bieb.

Ben jij S. die in het zienhuis in H. werkt(e)? Wij hadden elkaar eerst op msn volgens mij.
Ik heb ook in Uithoorn gewoond, ik vond het vreselijk Laughing Maar ik woon nog wel in de buurt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen do 19 jul 2012 - 0:37

Oh en Minneke wat fijn om te lezen! Ik wilde het je laatst al vragen, maar het is er een beetje bij ingeschoten! Dat huis gaat ook voor verandering zorgen waarschijnlijk en het feit dat jullie hier toch samen voor willen gaan en het vertrouwen in elkaar laten zien kan best gunstig zijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Blond do 19 jul 2012 - 0:43

Minneke, wat fijn om te lezen! Ik zat nog te denken van de week aan je, of jullie toch voor het huis zouden gaan Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 4 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:12

Zoey schreef:Ik wil graag weten hoe het met de schoonouders van Pippa gaat, zijn ze helemaal gesetteld?

Ze zijn er lekker hun eigen plek van aan het maken en inmiddels staat bijna alles op de juiste plek smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:13

тыквашка schreef:
Mermaid schreef:
Gympie schreef:

Ik moet ook elke keer 3x kijken, dan denk ik, heee Mermaid heeft gereageerd om tot de conclusie te komen dat dat dus Mermaid Forrest is, niet zo handig en ook niet zo handig om dat als forumnaam te nemen terwijl er al een Mermaid is vind ik eigenlijk.
Ik had niet in de gaten dat er nog een Mermaid was, en persoonlijk vind ik mijn forumnaam toch wel erg anders dan gewoon Mermaid. De avatar sowieso.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 19 jul 2012 - 3:14

Ik zou jullie ook niet zo snel verwarren eigenlijk. Vind het wel duidelijk verschil genoeg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:15

Kwestie van wennen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Marin do 19 jul 2012 - 3:16

Ja en het zijn twee woorden ten opzichte van eentje. Wel moet ik er aan wennen dat jij zo heet nu, ik wil elke keer je oude naam typen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 3:19

Marin schreef:Ik zou jullie ook niet zo snel verwarren eigenlijk. Vind het wel duidelijk verschil genoeg.

+1

Als ik nu een mustache zie weet ik al precies wie het is. Laughing
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:23

Gympie schreef:
Maura schreef:
Gympie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Maura en werk vinden gaat.

Niet zo heel erg denderend. Zeg maar dat het niet gaat. Ik solliciteer me suf, inmiddels, maar niemand wil me hebben.

Er loopt momenteel nog één sollicitatie. Maar dat word ik toch niet. Anders hadden ze allang gebeld. Was bij mijn oude werkgever, haha.

Ow, wat balen. Is het ook zo dat in jouw regio het gewoon veel moeilijker is om werk te vinden? En zit je nog na te denken over een studie?

Het is hier altijd al moeilijker geweest. Een toenmalige vriendin bepaalde gewoon dat ze binnen nu en twee weken weer aan het werk zou zijn en dat gebeurde ook altijd. Ik bepaalde het altijd weken, maar dat duurde en duurde altijd.

Zojuist contact gehad met een uitzendbureau. Een intercedent zou dinsdag iets voor me uitzoeken en me terugbellen. Intercedent is op vakantie gegaan en verder is er niets uitgezocht. Dat is toch vermoeiend?

En ik wil nog steeds terug naar school. Maar daarvoor heb ik echt een vast inkomen nodig. Een stage zoeken bij de school, ook dat heb ik al geprobeerd. Maar dat is nog veel moeilijker. Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 4 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 3:31

Ja, het is ook een stukje onmacht. Als je het allemaal probeert en het lukt niet. Lijkt me frustrerend! In ieder geval succes, ik hoop echt dat je snel weer aan de slag kunt. Duurt zo veel te lang natuurlijk.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid do 19 jul 2012 - 3:33

Mermaid Forest schreef:
тыквашка schreef:
Mermaid schreef:
Gympie schreef:

Ik had niet in de gaten dat er nog een Mermaid was, en persoonlijk vind ik mijn forumnaam toch wel erg anders dan gewoon Mermaid. De avatar sowieso.

Heel anders? De helft van je naam is gewoon hetzelfde. Ik vind het zelf wel vervelend en soms verwarrend. Maar goed niks aan te doen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:46

Gympie schreef:Ja, het is ook een stukje onmacht. Als je het allemaal probeert en het lukt niet. Lijkt me frustrerend! In ieder geval succes, ik hoop echt dat je snel weer aan de slag kunt. Duurt zo veel te lang natuurlijk.

Dit duurt echt veel te lang. Ik had bedacht dat ik uiterlijk april wel weer aan het werk zou zijn. Maar dat liep allemaal heel anders. En nu ik richting de schulden loop, wil ik niet anders dan aan het werk. Maar ze moeten me het echt gunnen, want ik schijn inhoudelijk absoluut niet sterk te zijn. Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 4 1371890812

Net weer contact gehad met het uitzendbureau en ze gaan het uitzoeken. Maar we zijn wel twee werkdagen verder. Grrrr. Voor hun zijn twee werkdagen in beleving natuurlijk heel anders, dan voor mij als werkzoekende. Maar frustratie allom!

En dank je wel. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:11

Ja, de helft van mijn naam begint inderdaad met Mermaid. Ik snap dat je het vervelend vindt, maar mijn avatar is in ieder geval al heel anders en daar kijken forummers vaak ook naar. Ik ga mijn naam niet veranderen, sorry.

Gast
Gast

Bericht  Snack a Jack do 19 jul 2012 - 4:23

Tania schreef:
Snack a Jack schreef:
Carra schreef:
Pippa schreef:Hoe is het met Minneke gaat, en of ze zich wat beter voelt met betrekking tot haar relatie?

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop het wel!~

Snack a jacks, wat leuk! Misschien kennen we elkaar wel! Wink Ik woon in een van de gekleurde flats. In de wijk bij de Aldi/Deen. Jij?

Dan wonen wij heel dicht bij elkaar Very Happy . Ik kan die flats bijna zien vanuit mijn huis. Ik woon op loopafstand van winkelcentrum Zijdelwaard en de bieb.

Ben jij S. die in het zienhuis in H. werkt(e)? Wij hadden elkaar eerst op msn volgens mij.
Ik heb ook in Uithoorn gewoond, ik vond het vreselijk Laughing Maar ik woon nog wel in de buurt.

Ja! Jeetje dat is een tijd geleden! Haha wat leuk! Waar woon jij nu?
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Antibes do 19 jul 2012 - 4:23

Ik heb er nog geen last van gehad, maar ik ken zowel Mermaid als Mermaid Forest niet als "bekende forummer" ofzo..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:25

Antibes schreef:Ik heb er nog geen last van gehad, maar ik ken zowel Mermaid als Mermaid Forest niet als "bekende forummer" ofzo..
Wat versta jij onder een bekende forummer? smile

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 19 jul 2012 - 4:28

Mermaid Forest schreef:
Antibes schreef:Ik heb er nog geen last van gehad, maar ik ken zowel Mermaid als Mermaid Forest niet als "bekende forummer" ofzo..

Iemand die mij opvalt als in dat ik de nickname herken als er een reactie geplaatst wordt.. Er staat "ik ken".. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:30

Mermaid Forest schreef:Ja, de helft van mijn naam begint inderdaad met Mermaid. Ik snap dat je het vervelend vindt, maar mijn avatar is in ieder geval al heel anders en daar kijken forummers vaak ook naar. Ik ga mijn naam niet veranderen, sorry.

Joh, ben je nu al zo gehecht aan je nieuwe naam dan? Ik kreeg van veel forummers de opmerking dat ze mijn naam ook verwarrend vonden (Zara t.o.v. Zora en Zero). Nou, dan doe ik daar niet moeilijk over en verander ik m'n naam. Maar jouw naam lijkt nog méér op die van Mermaid. Snap dan niet helemaal waarom je die naam kiest?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:31

Antibes schreef:
Mermaid Forest schreef:

Iemand die mij opvalt als in dat ik de nickname herken als er een reactie geplaatst wordt.. Er staat "ik ken".. Wink
Ah oke smile
Vanaf eind volgende maand zal ik waarschijnlijk een heel stuk minder actief zijn hier, dan hoeven zowel Mermaid als Pompoen zich niet zoveel te ergeren Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: