Wat wil je nog weten van een forummer?
+35
ekiaam87
Caro
Makamba
Caramba
Floor
Lejow
SuperGrover
doarg
Kowalski
Elliot
Stuiterbal
Inge
SoGood
Antibes
Blair
Tania
Oasis
Snoes
Kruidkoek
Polly
rapa nui
Mermaid
Lavendel
Alex
Pompoen
Red Velvet
Snack a Jack
Sugarfall
Gympie
Toet
Carra
Sarah1985
Poubelle
Blond
Marin
39 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wat wil je nog weten van een forummer?
Dan wil ik wel weten wie Jackie voorheen was
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ahh, ben jij dat_Jackie schreef:Haha kloptтыквашка schreef:Marin schreef:Huh was ze een oude bekende dan? Ik ken haar alleen als Jackie!
Nou volgens mij wel, haar schouder+haar beroep deden ineens een lichtje bij mij branden, ja ik denk dat ik haar gemeet heb. Als het inderdaad S. is die ook motorrijd!
't kan niet waar zijn dat ik het nou eerder wist dan de grote alwetende Smikkell!! Nee echt niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil wel weten of Nour de baan heeft gekregen waar ze laatst een gesprek had.
Verder wil ik weten hoe het met Punkd haar afstuderen gaat, lukken de aanpassingen?
Verder wil ik weten hoe het met Punkd haar afstuderen gaat, lukken de aanpassingen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik wil graag weten hoe het met de schoonouders van Pippa gaat, zijn ze helemaal gesetteld?
Grappig dat hier zoveel mensen uit Uithoorn komen, ik woon daar ook vlakbij!
Gast- Gast
Zoey schreef:Ik wil graag weten hoe het met de schoonouders van Pippa gaat, zijn ze helemaal gesetteld?
Ja en zo stom dat ik niet naar de Amsterdam meeting kan! Ik moet je nog wel een keer ontmoeten hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zoey schreef:Ik wil graag weten hoe het met de schoonouders van Pippa gaat, zijn ze helemaal gesetteld?
Volgens mij hebben wij elkaar al een keer een pm gestuurd...jij woont in A?
Laatst aangepast door Snack a Jack op wo 18 jul 2012 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Klopt! (Zou je het misschien weer uit je post willen verwijderen, het is best herkenbaar zo)
Gast- Gast
Ik vraag me vaak af hoe het nu met Leaf gaat. Maar ook met Zoey.
En vraag me ook af hoe het nu gaat met marsy's relatie.
En vraag me ook af hoe het nu gaat met marsy's relatie.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Of Polly haar nieuwe baan waar ze een poos terug in Reizen over schreef leuk vindt (ze moest toen nog beginnen). Of het anders is dan ze had verwacht? En wat de leuke en minder leuke kanten zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Of Polly haar nieuwe baan waar ze een poos terug in Reizen over schreef leuk vindt (ze moest toen nog beginnen). Of het anders is dan ze had verwacht? En wat de leuke en minder leuke kanten zijn.
Ik ben daar uiteindelijk niet gaan werken, ik heb namelijk een droombaan bij het bedrijf waar ik al werkte aangeboden gekregen... Dus daar ben ik nu, en het bevalt super! Past ook meer bij mijn toekomstdromen, dus ik denk dat het een goede keuze is geweest.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Gympie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Maura en werk vinden gaat.
Niet zo heel erg denderend. Zeg maar dat het niet gaat. Ik solliciteer me suf, inmiddels, maar niemand wil me hebben.
Er loopt momenteel nog één sollicitatie. Maar dat word ik toch niet. Anders hadden ze allang gebeld. Was bij mijn oude werkgever, haha.
Gast- Gast
Ik zit me al tijden af te vragen hoe je de naam van Pompoen uit moet spreken en als je daar Pompoen in moet zien, hoe dan?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Lavendel schreef:Ik wil wel weten of Nour de baan heeft gekregen waar ze laatst een gesprek had.
Wat lief
Het gaat eigenlijk best goed. Heb een gesprek gehad met een bouwkundig architect die mij echt ontzettend veel handige informatie heeft gegeven. En ook in schets veel heeft uitgetekent (echt laten zien hoe je cv zit aangesloten op je meterkast en hoe die stroom/water etc. zich dan weer verdeeld over je huis, en hoe je dat dan naar de boven of onderburen kan laten lopen).
Zondag en maandag ga ik die hele dagen de installatie tekening maken dus dan wordt wel even bikkelen . Maar daarna begin ik alweer aan de 'afronding' en dan kan ik alleen maar hopen en duimen dat ze het in augustus met mijn eindgesprek voldoende vinden.
Gast- Gast
Kruidkoek schreef:Ik zit me al tijden af te vragen hoe je de naam van Pompoen uit moet spreken en als je daar Pompoen in moet zien, hoe dan?
Je zegt ongeveer Toikvatsjka en het is Russisch en betekend pompoentje.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Daar ben ik ook benieuwd naar.Mermaid Forest schreef:Hoe het met Minneke haar relatie gaat.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik lees dit nu pas (lig ziek op de bank, dus rustig de tijd om bij te lezen), wat lief dat er naar me gevraagd wordt.
Het gaat eigenlijk best goed! Na het gesprek van een paar weken geleden (een week of drie, denk ik?), kunnen we weer op een normale manier met elkaar communiceren. Bovendien hadden we afgelopen week vakantie en dat kwam echt precies op het juiste moment. Gewoon een weekje alleen de aandacht voor de kinderen en elkaar, geen gestress qua werk en dingen regelen.
Vorige week kregen we echter een behoorlijk onverwacht bericht; we hadden ruim een maand geleden een bod op een huis uitgebracht en daar niks meer over gehoord. In combinatie met onze relatie-dip hadden we het eigenlijk al helemaal uit ons hoofd gezet. Maar toen we vorige week in de dierentuin rondhingen kregen we ineens bericht van de makelaar dat de verkopers toch op ons bod wilden ingaan.
We zijn daar allebei geloof ik wel van geschrokken; het is ons droomhuis, maar ook een gigantische stap die je samen (financieel) aangaat. Na lang wikken en wegen, veel gesprekken en uitspreken van angsten en dromen hebben we besloten er voor te gaan. Het is absoluut niet de meest logische stap op dit moment, maar ik hoop dat we er iets moois van kunnen en gaan maken samen.
Het korte antwoord op jullie vraag: het gaat stapsgewijs beter en we gaan er in ieder geval voor samen!
Het gaat eigenlijk best goed! Na het gesprek van een paar weken geleden (een week of drie, denk ik?), kunnen we weer op een normale manier met elkaar communiceren. Bovendien hadden we afgelopen week vakantie en dat kwam echt precies op het juiste moment. Gewoon een weekje alleen de aandacht voor de kinderen en elkaar, geen gestress qua werk en dingen regelen.
Vorige week kregen we echter een behoorlijk onverwacht bericht; we hadden ruim een maand geleden een bod op een huis uitgebracht en daar niks meer over gehoord. In combinatie met onze relatie-dip hadden we het eigenlijk al helemaal uit ons hoofd gezet. Maar toen we vorige week in de dierentuin rondhingen kregen we ineens bericht van de makelaar dat de verkopers toch op ons bod wilden ingaan.
We zijn daar allebei geloof ik wel van geschrokken; het is ons droomhuis, maar ook een gigantische stap die je samen (financieel) aangaat. Na lang wikken en wegen, veel gesprekken en uitspreken van angsten en dromen hebben we besloten er voor te gaan. Het is absoluut niet de meest logische stap op dit moment, maar ik hoop dat we er iets moois van kunnen en gaan maken samen.
Het korte antwoord op jullie vraag: het gaat stapsgewijs beter en we gaan er in ieder geval voor samen!
Gast- Gast
Goed om te lezen, Minneke!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dat was het antwoord waar ik op hoopte! fijn dat het stapsgewijs beter gaat met jullie.
Gast- Gast
Fijn om te lezen Minneke!
Ik vraag me af hoe mermaid forest bij haar nieuwe naam komt? Ik vind het in ieder geval maar verwarrend.
Ik vraag me af hoe mermaid forest bij haar nieuwe naam komt? Ik vind het in ieder geval maar verwarrend.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Spannend Minneke! Ik hoop dat die stap jullie ook weer goede moed geeft voor de toekomst, dat je weer samen aan iets moois bouwt. Want dat zou toch wel echt het allerfijnste zijn, dat jullie met z'n viertjes gewoon gelukkig blijven! Ik hoop het maar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat fijn om te lezen Minneke!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Wat wil jij weten?
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Wat wil jij weten?
» wat wil jij nog weten?
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: