Wat wil je nog weten van een forummer?
+35
ekiaam87
Caro
Makamba
Caramba
Floor
Lejow
SuperGrover
doarg
Kowalski
Elliot
Stuiterbal
Inge
SoGood
Antibes
Blair
Tania
Oasis
Snoes
Kruidkoek
Polly
rapa nui
Mermaid
Lavendel
Alex
Pompoen
Red Velvet
Snack a Jack
Sugarfall
Gympie
Toet
Carra
Sarah1985
Poubelle
Blond
Marin
39 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wat wil je nog weten van een forummer?
Omdat ik nog niet gezien had dat er nog een Mermaid was. En dat jij je naam terug veranderd betekent nog niet dat ik hetzelfde wil doen. Ik begrijp niet zo wat het probleem nou is, mijn forumnaam bestaat uit 2 woorden en die van Mermaid maar uit 1. Sowieso is de avatar al heel anders.Fruity schreef:Mermaid Forest schreef:Ja, de helft van mijn naam begint inderdaad met Mermaid. Ik snap dat je het vervelend vindt, maar mijn avatar is in ieder geval al heel anders en daar kijken forummers vaak ook naar. Ik ga mijn naam niet veranderen, sorry.
Joh, ben je nu al zo gehecht aan je nieuwe naam dan? Ik kreeg van veel forummers de opmerking dat ze mijn naam ook verwarrend vonden (Zara t.o.v. Zora en Zero). Nou, dan doe ik daar niet moeilijk over en verander ik m'n naam. Maar jouw naam lijkt nog méér op die van Mermaid. Snap dan niet helemaal waarom je die naam kiest?
Gast- Gast
Misschien laat ik mijn naam dan weer terugzetten naar Zelda of anders MF ofzo, ik kijk wel. Als jullie er echt zoveel last van hebben...
Gast- Gast
Ik erger me niet. Maar ik zou niet snel voor een forum naam kiezen die lijkt op een naam die iemand al heeft.
Toen ik mijn naam veranderde heb ik bv eerst gezocht of er iemand met een vergelijkbare naam was. Gewoon iets wat ik onder respectvol forummen vind vallen ofzo. Ieder zn ding toch?
Edit; en een avatar zie ik toch niet als ik een topic nog niet geopend heb.
Toen ik mijn naam veranderde heb ik bv eerst gezocht of er iemand met een vergelijkbare naam was. Gewoon iets wat ik onder respectvol forummen vind vallen ofzo. Ieder zn ding toch?
Edit; en een avatar zie ik toch niet als ik een topic nog niet geopend heb.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wist niet eens dat er een Mermaid zonder Forest bestond.
Ik stoor me er dus niet aan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Fijn om te weten dat jij, Marin en Babydoll zich er in ieder geval niet aan storenSogood schreef:Ik wist niet eens dat er een Mermaid zonder Forest bestond.
Gast- Gast
Sogood schreef:Ik wist niet eens dat er een Mermaid zonder Forest bestond.
+1
Ik kijk toch meestal naar avatars dan naar forumnamen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
waar gaat het over ??? Ik stoor me er ook niet aan want ik zie meteen wie het is wat gepost heeft. De naam van MF is toch echt een stuk langer.
En idd de avatars zijn heel anders dus ik zelf zie meteen wie wie is.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nou sorry dat ik me er wel aan stoor.
Snap ook wel dat de onbekendere forummer in dit geval het onderspit delft
Snap ook wel dat de onbekendere forummer in dit geval het onderspit delft
Mermaid- Kletskop
Stuiterbal schreef:waar gaat het over ??? Ik stoor me er ook niet aan want ik zie meteen wie het is wat gepost heeft. De naam van MF is toch echt een stuk langer.
Ik denk dat Mermaid het gevoel heeft dat MF haar naam 'gepikt' heeft. Ik vind het ook twee heel verschillende namen en inderdaad, de avatar maakt ook dat ik ze niet verwar!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Stuiterbal schreef:waar gaat het over ??? Ik stoor me er ook niet aan want ik zie meteen wie het is wat gepost heeft. De naam van MF is toch echt een stuk langer.
Ik denk dat Mermaid het gevoel heeft dat MF haar naam 'gepikt' heeft. Ik vind het ook twee heel verschillende namen en inderdaad, de avatar maakt ook dat ik ze niet verwar!
Oh en dat gevoel snap ik inderdaad ook wel hoor, en het is misschien niet heel handig geweest om niet te kijken voor ik mijn naam liet veranderen. Maar vooralsnog vind ik niet dat ze zo veel op elkaar lijken dat het verwarrend is.
Gast- Gast
Mermaid schreef:Nou sorry dat ik me er wel aan stoor.
Snap ook wel dat de onbekendere forummer in dit geval het onderspit delft ;)
Niet de drama queen uit gaan hangen he !
Ik snap best dat je 2x moet kijken en het vervelend vind maar ik vind dat je er best een issue van maakt.
Trouwens ik heb jou ook niet eerder hier zien reageren, had jij niet eerst een andere naam ?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Drama maak je nooit alleen en sarcasme op een forum wordt niet altijd begrepen
En ja ik had eerst een andere naam, maar deze een paar maanden geleden veranderd.
Alsof jullie t leuk vinden als je een forumnaam hebt waar je blij mee bent en je ziet ineens je naam voorbij komen met nog een woord erachter. En misschien is het aanstellerij in jullie ogen, ik vind het gewoon verwarrend soms.
En ja ik had eerst een andere naam, maar deze een paar maanden geleden veranderd.
Alsof jullie t leuk vinden als je een forumnaam hebt waar je blij mee bent en je ziet ineens je naam voorbij komen met nog een woord erachter. En misschien is het aanstellerij in jullie ogen, ik vind het gewoon verwarrend soms.
Mermaid- Kletskop
Verwarrend snap ik nog, maar je eraan storen lijkt me nogal overdreven; tenzij je niets beters hebt om je druk over te maken.
Gast- Gast
Die snor is duidelijk genoeg hoor! Ik vind 'm geniaal
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pippa schreef:Toch vond ik je andere naam leuker
Jaa ik denk ik ook! Maar dat komt misschien ook omdat ik je ken als Zelda en je dus gewoon Zelda bent! Maar verwarrend of me er aan storend? Nein!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Pippa schreef:Toch vond ik je andere naam leuker
Jaa ik denk ik ook! Maar dat komt misschien ook omdat ik je ken als Zelda en je dus gewoon Zelda bent! Maar verwarrend of me er aan storend? Nein!
Ik vind het gewoon irritant, dat namen op elkaar lijken, maar vooral inderdaad omdat ik een naam echt bij iemand vind horen na een tijdje, en juist dan veranderen mensen
Gast- Gast
Ik vond Storm de leukste naam, MF
Maar waarom ben je binnenkort minder actief?
Maar waarom ben je binnenkort minder actief?
Gast- Gast
Ik snap Mermaid wel en ik vond de naam Zelda juist leuk. Het kan gebeuren en je er echt aan storen/ergeren vind ik wat overdreven, maar de houding 'het is nu zo en je doet het er maar mee' vind ik niet zo tof!
Gast- Gast
Youandi: omdat ik dan weer back to school ga en stage ga lopen, dan heb ik (denk ik) minder tijd om te forummen.
Gast- Gast
Hahaha m'n vriend zag net de naam Mermaid Forest staan en de avatar en zei ie: "Mermaid Forest? Is dat haar naam? Maar ik zie een snor.. Dat past toch niet? Nu ben ik confused.." En toen keek ie heel sip.
Ik vind 'm leuk hoor! Hoewel ik je oude leuker vond.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Naamswijzigingen vind ik een raar fenomeen, alleen mensen die uit de werkelijkheid (van wat op internet werkelijkheid) willen ontsnappen doen dat `:/?
omdat ze iets verkeerds hebben gepost?
omdat de rol die ze willen spelen online niet meer klopt?
omdat ze gewoon op nieuw willen beginnen?
omdat ze iets verkeerds hebben gepost?
omdat de rol die ze willen spelen online niet meer klopt?
omdat ze gewoon op nieuw willen beginnen?
MF: Zoiets meende ik al! Spannend zeker?! Leuk hoor
Laatst aangepast door Youandi op do 19 jul 2012 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha doarg jouw verklaring over naamsveranderingen is echt by far de raarste die ik ook gehoord heb
Gast- Gast
Haha leuk!Marin schreef:Hahaha m'n vriend zag net de naam Mermaid Forest staan en de avatar en zei ie: "Mermaid Forest? Is dat haar naam? Maar ik zie een snor.. Dat past toch niet? Nu ben ik confused.." En toen keek ie heel sip.
Youandi: dank je wel, heb er ook best veel zin in, spannend allemaal.
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Wat wil jij weten?
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Wat wil jij weten?
» wat wil jij nog weten?
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: