Wat wil je nog weten van een forummer?
+35
ekiaam87
Caro
Makamba
Caramba
Floor
Lejow
SuperGrover
doarg
Kowalski
Elliot
Stuiterbal
Inge
SoGood
Antibes
Blair
Tania
Oasis
Snoes
Kruidkoek
Polly
rapa nui
Mermaid
Lavendel
Alex
Pompoen
Red Velvet
Snack a Jack
Sugarfall
Gympie
Toet
Carra
Sarah1985
Poubelle
Blond
Marin
39 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wat wil je nog weten van een forummer?
Wie, ik of Carra?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben benieuw wat voor werk/opleiding Antibes en Atelier Madame doen
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Haha, ik zie dat het idd een beetje verwarrend is.. ik las net dat jij bij de brandweerkazerne woont toch? Ben benieuwd waar Carra woont. Ik woon ook in Uithoorn.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Haha nou niet er direct onder ofzo, maar wel er vlakbij, handigste punt om aan te geven waar ergens. En leuk! Allemaal mensen in de buurt!
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind het ook leuk! Volgens mij wonen er niet zoveel mensen hier in de buurt. Ik heb denk ik in de buurt waar jij woont stage gelopen. Ik vond het wel een leuke wijk.
Snack a Jack- Prater
Hoe is het met Minneke gaat, en of ze zich wat beter voelt met betrekking tot haar relatie?
Gast- Gast
Pippa schreef:Hoe is het met Minneke gaat, en of ze zich wat beter voelt met betrekking tot haar relatie?
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop het wel!~
Snack a jacks, wat leuk! Misschien kennen we elkaar wel! Ik woon in een van de gekleurde flats. In de wijk bij de Aldi/Deen. Jij?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Pippa schreef:Hoe is het met Minneke gaat, en of ze zich wat beter voelt met betrekking tot haar relatie?
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop het wel!~
Snack a jacks, wat leuk! Misschien kennen we elkaar wel! Ik woon in een van de gekleurde flats. In de wijk bij de Aldi/Deen. Jij?
Dan wonen wij heel dicht bij elkaar . Ik kan die flats bijna zien vanuit mijn huis. Ik woon op loopafstand van winkelcentrum Zijdelwaard en de bieb.
Snack a Jack- Prater
Haha, wat leuk! Ik ga je even pm'en!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Zeker! Je hebt een pm terug.
Snack a Jack- Prater
En bij die bieb had ik dan weer bijna gesolliciteerd!
(Oh en Snack A Jack kan je mij pmen waar je stage liep? Ben benieuwd of dat idd in de buurt is!)
(Oh en Snack A Jack kan je mij pmen waar je stage liep? Ben benieuwd of dat idd in de buurt is!)
Marin- Lady Post-a-lot
Waat? Alweer een jaar samen Marin?! Wat vliegt tijd!
Ik heb eigenlijk nog een vraag voor jou: Had jij dit verwacht een jaar geleden? Dat je zo 'snel' je eigen huisje zou opgeven en bij hem in zou gaan wonen?
Ik heb eigenlijk nog een vraag voor jou: Had jij dit verwacht een jaar geleden? Dat je zo 'snel' je eigen huisje zou opgeven en bij hem in zou gaan wonen?
Gast- Gast
Marin schreef:En bij die bieb had ik dan weer bijna gesolliciteerd!
Echt?! Leuk om te lezen! Hadden we misschien wel veel kunnen meeten .
Laatst aangepast door Snack a Jack op wo 18 jul 2012 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Snack a Jack- Prater
Fruity schreef:Waat? Alweer een jaar samen Marin?! Wat vliegt tijd!
Nou nee, dat had ik natuurlijk niet echt verwacht nee
Maar zoals m'n moeder ook steeds zegt: We zijn geen 18 meer. Het voelt gewoon heel logisch, hij heeft al een lange relatie gehad (zelfs getrouwd geweest), en het voelt gewoon als een goede, volwassen, serieuze relatie. Waarom zouden we nog een jaar heen en weer reizen en een weekendrelatie hebben, en qua werk zit ik ook niet aan een regio gebonden. Maar nee, vergeleken met zeg pakweg anderhalf jaar geleden is het nu wel heel anders, toen was ik er iets slechter aan toe
Marin- Lady Post-a-lot
_Jackie schreef:Het klopt wel dat het een mannenwereldje is hoor, toen ik met de basis opleiding begon zat ik met 6 andere meiden in de klas, twee jaar later was ik de enige die examen gedaan heeft, de andere meiden waren allemaal al gestopt. Op de opleiding tot zelfstandig werkend kok zaten wel wat meer meiden.Marin schreef:Dank je voor je antwoord Jackie! Leuk om te lezen! Je leest altijd dat het zo'n mannenwereldje is, daarom vind ik je zo stoer overkomen (ook met je avatar haha, I love Jack D)
Wel jammer dat je al zo lang uit de running bent. Een eetcafe met verse producten klinkt ook erg leuk, met net wat meer originele gerechten misschien. Leuk! Als het in de buurt is, kom ik een keer eten
Carra: Ja dat is ook echt een voordeel!
Het eetcafe waar ik een aantal jaar gewerkt heb, is zo'n zaakje wat ik zo leuk vind. Alles word er zelf gemaakt, tot het pepermunt aan toe! Daar kan ik, heel stom misschien, er blij van worden, haha!
Ik weet éindelijk wie jij bent!!! Wat leuk dat je nog op het forum komt (of weer)!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Huh was ze een oude bekende dan? Ik ken haar alleen als Jackie!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Fruity schreef:Waat? Alweer een jaar samen Marin?! Wat vliegt tijd!
Nou nee, dat had ik natuurlijk niet echt verwacht nee
Maar zoals m'n moeder ook steeds zegt: We zijn geen 18 meer. Het voelt gewoon heel logisch, hij heeft al een lange relatie gehad (zelfs getrouwd geweest), en het voelt gewoon als een goede, volwassen, serieuze relatie. Waarom zouden we nog een jaar heen en weer reizen en een weekendrelatie hebben, en qua werk zit ik ook niet aan een regio gebonden. Maar nee, vergeleken met zeg pakweg anderhalf jaar geleden is het nu wel heel anders, toen was ik er iets slechter aan toe
Haha ik kan me inderdaad nog herinneren dat je iets had van dat je niet snel je eigen plek op zou geven e.d. En inderdaad, als het goed zit en voelt, waarom wachten Vind het leuk om te zien dat je zo gelukkig bent!
Gast- Gast
Dank je dat is lief van je!
Jullie al meer zicht op een huisje?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Huh was ze een oude bekende dan? Ik ken haar alleen als Jackie!
Nou volgens mij wel, haar schouder+haar beroep deden ineens een lichtje bij mij branden, ja ik denk dat ik haar gemeet heb. Als het inderdaad S. is die ook motorrijd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Dank je dat is lief van je!
Neuuuuh... wachten rustig verder. Laatst wel 2 keer benaderd door de woningbouw in mijn omgeving, maar die kwamen telkens aan met huizen die boven ons budget liggen terwijl we dit duidelijk hadden aangegeven. Dat is net als een klein kind zijn lievelingssnoepje voor houden en het weer afpakken.
Gast- Gast
Oh ja dat is wel heel frusterend Fruity! Hopelijk komt er gauw iets, kan me voorstellen dat je het wachten wel erg zat bent.
Pompoen, geen idee wie je bedoelt, maar hoop dat zij het dan is voor je!
Pompoen, geen idee wie je bedoelt, maar hoop dat zij het dan is voor je!
Marin- Lady Post-a-lot
Haha kloptтыквашка schreef:Marin schreef:Huh was ze een oude bekende dan? Ik ken haar alleen als Jackie!
Nou volgens mij wel, haar schouder+haar beroep deden ineens een lichtje bij mij branden, ja ik denk dat ik haar gemeet heb. Als het inderdaad S. is die ook motorrijd!
Gast- Gast
Ahh, ben jij dat_Jackie schreef:Haha kloptтыквашка schreef:Marin schreef:Huh was ze een oude bekende dan? Ik ken haar alleen als Jackie!
Gast- Gast
Marin schreef:En bij die bieb had ik dan weer bijna gesolliciteerd!
Je hebt PM!
Snack a Jack- Prater
_Jackie schreef:Haha kloptтыквашка schreef:Marin schreef:Huh was ze een oude bekende dan? Ik ken haar alleen als Jackie!
Haha Zie! Leuk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Wat wil jij weten?
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Wat wil jij weten?
» wat wil jij nog weten?
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: