Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je nog weten van een forummer?

+35
ekiaam87
Caro
Makamba
Caramba
Floor
Lejow
SuperGrover
doarg
Kowalski
Elliot
Stuiterbal
Inge
SoGood
Antibes
Blair
Tania
Oasis
Snoes
Kruidkoek
Polly
rapa nui
Mermaid
Lavendel
Alex
Pompoen
Red Velvet
Snack a Jack
Sugarfall
Gympie
Toet
Carra
Sarah1985
Poubelle
Blond
Marin
39 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 7 Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 18:06

@ Sarah: Oh, was jij dat! Heel slim! Haha. Heb er nu al zin in.

@ Pien: Ssssst, niks zeggen over winkelen! Hahahahaha.

Hmmm, dan kunnen we misschein beter naar Joure of Drachten gaan dan om te zwemmen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 7 Empty Re: Wat wil je nog weten van een forummer?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 20:14

Ik vind het zwembad hier wel leuk en aqua zoo dan weer niet..Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 7 394967

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 za 21 jul 2012 - 20:46

Zwembad joure is leuk ook voor kindjes. Drachten is ook leuk. En leeuwarden vond.ik.niet zo leuk. Allemaal van die vage figuren maar is al 10 jaar geleden dus kan veranderd zijn

Yvonne ben jij nog verhuist naar een.nieuwbouwwoning meende dat jij het daar eens over had
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 za 21 jul 2012 - 20:47

Trouwens watermeloen wat ook erg leuk is, is de kinderboerderij van drachten daar zit ook een binnen speeltuin bij
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 21:56

Sarah1985 schreef:Trouwens watermeloen wat ook erg leuk is, is de kinderboerderij van drachten daar zit ook een binnen speeltuin bij

Dan schrijf ik dat even op mijn lijstje erbij!
Hmm, we kunnen dus beter naar een ander zwembad gaan hoor ik al, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 22:19

...

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Poubelle za 21 jul 2012 - 23:04

IK wil weten hoe het vrijgezellenfeest van Suus was!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 23:06

Het zwembad is inderdaad verbouwd. Er zit nu ook een speeltuin bij. In leeuwarden heb je ook nog een monkeytown voor als het regent en je wilt toch iets gaan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 23:08

Pixie schreef:IK wil weten hoe het vrijgezellenfeest van Suus was!

Oh jaaa, dat is waar ook! Daar ben ik ook wel benieuwd naar Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus za 21 jul 2012 - 23:17

Pixie schreef:IK wil weten hoe het vrijgezellenfeest van Suus was!
Wat leuk dat je ernaar vraagt smile
Het was echt superleuk! Ik werd door een groep vriendinnen thuis opgehaald op de fiets, kreeg een mooie outfit aan (viel mee gelukkig, een sjerp met: ik ga trouwen, kus me! erop, een mooie sluier en een rode boa, iedereen had verder een rode boa om) en mijn fiets was heel mooi versierd. We gingen naar het plantsoen waar een andere vriendin al gezellig kleedjes had neergelegd aan het water en hier hebben we geproost en een heerlijke zelfgemaakte soesjestaart gegeten. Hierna hebben we Wie is de Mol gespeeld, dat was echt heel leuk! En ik werd wel fanatiek, haha Wink Verder hadden ze een boottochtje geregeld, we hadden een priveboot met allemaal hapjes en drankjes, echt superleuk om door de stad te varen, we hadden ook zulk lekker weer! 's Avonds hebben we tapas gegeten, iedereen had iets gemaakt thuis en meegenomen, zo lekker! En daarna zijn we nog op stap geweest smile

En ik vergeet nog bijna het ergste Wink Halverwege de middag kreeg ik een shirt aan met vier opdrachten die ik moest uitvoeren. Ik moest met een aantal vreemde mannen polonaise doen over de grote markt, mannen vinden die ik lippenstift op mocht doen en die dan op mijn shirt zoenden, mannen vinden die voor me op hun knieen gingen en zingen vanaf het bordes van het stadhuis. Maar dat heb ik allemaal overleefd en was eigenlijk best grappig Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 23:20

Klinkt goed! Jullie hebben vast veel gelachen! Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 7 281626781 En nu op naar de grote dag..... bounce

Gast
Gast

Bericht  Suus za 21 jul 2012 - 23:21

Youandi schreef:Klinkt goed! Jullie hebben vast veel gelachen! Wat wil je nog weten van een forummer? - Pagina 7 281626781 En nu op naar de grote dag..... bounce
Jaaaaaa!!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Poubelle za 21 jul 2012 - 23:33

Oh Suus dat klinkt als een superleuke dag!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:02

Klinkt super leuk suus!

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 22 jul 2012 - 0:03

Ik wil wel weten of jij nog verder over masters hebt nagedacht PB! Of helemaaaaal niet meer en eerst vakantie vieren?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: