Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

+13
Rouxxxe
Vlinder26
Jilke
bolus26
Arwyn
M@niek
Zwerver
Antibes
SuperGrover
Bazinga
Tinus
_Lacey_
Poubelle
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? - Pagina 2 Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Bosjesvrouw wo 18 jul 2012 - 4:59

Het eerste wat in mij op komt is trouwen

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? - Pagina 2 Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Polly wo 18 jul 2012 - 5:12

Linea recta naar huis gaan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? - Pagina 2 Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  rapa nui wo 18 jul 2012 - 7:58

Lastig. Ik zou het niet weten. Ik vind mijn werk erg leuk, het is een belangrijk deel van mijn leven en ik vind de contacten met mijn collega's erg leuk en omdat ik er al langer werk zijn ze ook speciaal voor me. Ik weet dus niet of ik zonder meer zou stoppen met werken. Maar aan de andere kant zou het werk ook anders worden, zou je het over moeten dragen dus misschien is dat ook wel confronterend en wordt alles anders. Ik zou natuurlijk ook veel tijd willen door brengen met mijn familie en goede vrienden. En ik zou misschien inderdaad wel een droomreis willen maken maar dat hangt er vanaf hoe je je dan zou voelen en of ik uiteindelijk dan wel een poos van huis weg zou willen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? - Pagina 2 Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum