Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
+18
Aimee
mauwmauw
TukTuk
catgirl85
_Lacey_
Floor
Snoes
Ibbeltje
Jeanette
M@niek
RiLiJu
Antibes
Zwerver
Caribbeanlover
Annie24
duckie
Ella
Lejow
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
https://www.vakantieveilingen.nl/bungalowparken/zomervakantie/boschmolenplas_bungalow.html Deze is midweek vanaf 30 juli!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:https://www.vakantieveilingen.nl/bungalowparken/zomervakantie/boschmolenplas_bungalow.html Deze is midweek vanaf 30 juli!
Ja alleen dat is in Limburg en dat vind ik dan weer niet zo heel leuk
(Heb verder ook niet veel eisen ofzo hahaha).
Maar het kan gewoon niet anders dan dat er vandeweek meer komen met datum 30 juli.
Ik denk dat ik dat gewoon even bekijken, of ik iets lekker cheapass kan vinden en anders gewoon sparen voor Portugal volgend jaar mei!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is in Drenthe (Weet niet of dat wat is haha); http://www.d-reizen.nl/nederland/drenthe/hooghalen/bungalow-het-grote-zand?category=accommodaties&search-category=accommodaties&search-date=20120730&search-date-divergence=4&search-duration=1-6&adults=2&children=0&babies=0&filter-location=NL&price=140.00
En hier Efteling Hotel! ; http://www.d-reizen.nl/nederland/noord-brabant/kaatsheuvel/hotel-efteling?category=accommodaties&search-category=accommodaties&search-date=20120730&search-date-divergence=4&search-duration=1-6&adults=2&children=0&babies=0&filter-location=NL&price=132.00
In Oisterwijk (Niet zo heel ver van Tilburg en de Efteling en de Beekse Bergen); http://www.d-reizen.nl/nederland/noord-brabant/oisterwijk/bungalow-bungalowpark-de-parel?category=accommodaties&search-category=accommodaties&search-date=20120730&search-date-divergence=4&search-duration=1-6&adults=2&children=0&babies=0&filter-location=NL&price=161.50
En hier Efteling Hotel! ; http://www.d-reizen.nl/nederland/noord-brabant/kaatsheuvel/hotel-efteling?category=accommodaties&search-category=accommodaties&search-date=20120730&search-date-divergence=4&search-duration=1-6&adults=2&children=0&babies=0&filter-location=NL&price=132.00
In Oisterwijk (Niet zo heel ver van Tilburg en de Efteling en de Beekse Bergen); http://www.d-reizen.nl/nederland/noord-brabant/oisterwijk/bungalow-bungalowpark-de-parel?category=accommodaties&search-category=accommodaties&search-date=20120730&search-date-divergence=4&search-duration=1-6&adults=2&children=0&babies=0&filter-location=NL&price=161.50
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Efteling hotel prijs is per persoon Dus komt alsnog neer op bijna 500 euro als we 2 nachtjes willen.
Even die andere twee bekijken!
Even die andere twee bekijken!
Lejow- Lady Post-a-lot
Die in Drenthe zit vol op de 30e
*edit*
En die in Oisterwijk ook
*edit*
En die in Oisterwijk ook
Lejow- Lady Post-a-lot
=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngSortBy=exclprice&bngInverseOrder=&specId=&bngStartDate=2012-07-30&bngEndDate=&bngPage=srchresults&btnBungDetails=Info&bngPeriod1=4&bngBungalowTypes=1&intPage=0&bngIsSubmit=1&bngParId=947&bngButId=554&isArr=0&bngViewStartDate=30%2F07%2F2012&bngViewEndDate=03%2F08%2F2012&resultOrder=exclprice&btnSearch=Bekijk+%26+boek&bngPeriod=4]http://www.bungalows.nl/index.php?m=bungalow&bngNoPersons=2&bngCountry=5%24Nederland&bngPeriod1=4&bngAccomType[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngSortBy=exclprice&bngInverseOrder=&specId=&bngStartDate=2012-07-30&bngEndDate=&bngPage=srchresults&btnBungDetails=Info&bngPeriod1=4&bngBungalowTypes=1&intPage=0&bngIsSubmit=1&bngParId=947&bngButId=554&isArr=0&bngViewStartDate=30%2F07%2F2012&bngViewEndDate=03%2F08%2F2012&resultOrder=exclprice&btnSearch=Bekijk+%26+boek&bngPeriod=4
http://www.bungalows.nl/nl/bungalow-gelderland/recreatiepark-de-veldkamp.html
=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngSortBy=exclprice&bngInverseOrder=&specId=&bngStartDate=2012-07-30&bngEndDate=&bngPage=srchresults&btnBungDetails=Info&bngPeriod1=4&bngBungalowTypes=1&intPage=0&bngIsSubmit=1&bngParId=930&bngButId=486&isArr=0&bngViewStartDate=30%2F07%2F2012&bngViewEndDate=03%2F08%2F2012&resultOrder=exclprice&btnSearch=Bekijk+%26+boek&bngPeriod=4]http://www.bungalows.nl/index.php?m=bungalow&bngNoPersons=2&bngCountry=5%24Nederland&bngPeriod1=4&bngAccomType[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngSortBy=exclprice&bngInverseOrder=&specId=&bngStartDate=2012-07-30&bngEndDate=&bngPage=srchresults&btnBungDetails=Info&bngPeriod1=4&bngBungalowTypes=1&intPage=0&bngIsSubmit=1&bngParId=930&bngButId=486&isArr=0&bngViewStartDate=30%2F07%2F2012&bngViewEndDate=03%2F08%2F2012&resultOrder=exclprice&btnSearch=Bekijk+%26+boek&bngPeriod=4
En hier staan er nog veeeul meer
=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3]http://www.bungalows.nl/nl/?bngStartDate=2012-07-30&bngPeriod=4&bngNoPersons=2&bngAccomType[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3
http://www.bungalows.nl/nl/bungalow-gelderland/recreatiepark-de-veldkamp.html
=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngSortBy=exclprice&bngInverseOrder=&specId=&bngStartDate=2012-07-30&bngEndDate=&bngPage=srchresults&btnBungDetails=Info&bngPeriod1=4&bngBungalowTypes=1&intPage=0&bngIsSubmit=1&bngParId=930&bngButId=486&isArr=0&bngViewStartDate=30%2F07%2F2012&bngViewEndDate=03%2F08%2F2012&resultOrder=exclprice&btnSearch=Bekijk+%26+boek&bngPeriod=4]http://www.bungalows.nl/index.php?m=bungalow&bngNoPersons=2&bngCountry=5%24Nederland&bngPeriod1=4&bngAccomType[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngSortBy=exclprice&bngInverseOrder=&specId=&bngStartDate=2012-07-30&bngEndDate=&bngPage=srchresults&btnBungDetails=Info&bngPeriod1=4&bngBungalowTypes=1&intPage=0&bngIsSubmit=1&bngParId=930&bngButId=486&isArr=0&bngViewStartDate=30%2F07%2F2012&bngViewEndDate=03%2F08%2F2012&resultOrder=exclprice&btnSearch=Bekijk+%26+boek&bngPeriod=4
En hier staan er nog veeeul meer
=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3]http://www.bungalows.nl/nl/?bngStartDate=2012-07-30&bngPeriod=4&bngNoPersons=2&bngAccomType[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3
Gast- Gast
Bedankt Fruity!
Die sites had ik al uitgespit, heb een aantal leuke dingen gezien!
Wil alleen toch nog even vakantieveilingen afwachten of het niet toch goedkoper kan!
Die sites had ik al uitgespit, heb een aantal leuke dingen gezien!
Wil alleen toch nog even vakantieveilingen afwachten of het niet toch goedkoper kan!
Lejow- Lady Post-a-lot
Er komen langzaam steeds meer dingetjes bij op VV met vertrek op 30 juli!
Lejow- Lady Post-a-lot
KIJK KIJK KIJK
http://www.vakantieveilingen.nl/bungalowparken/stacaravans/arnhem_camping.html
http://www.vakantieveilingen.nl/bungalowparken/stacaravans/arnhem_camping.html
Lejow- Lady Post-a-lot
Je moet een risico durven nemen, maar wij zijn vorige week een midweg weg geweest in een bungalow(weerterbergen, limburg) voor 90 euro (uiteindelijk 150 incl alle toeslagen). We hebben wel pas een dag van tevoren geboekt, dat scheelt echt zooooo veel geld
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Je moet een risico durven nemen, maar wij zijn vorige week een midweg weg geweest in een bungalow(weerterbergen, limburg) voor 90 euro (uiteindelijk 150 incl alle toeslagen). We hebben wel pas een dag van tevoren geboekt, dat scheelt echt zooooo veel geld
Via welke site dan?
Want ik kom echt alleen maar super dure dingen tegen.
Maar dat risico durf ik wel te nemen!
Die link hier boven is het niet geworden hij stond op 95, ik wilde 100 bieden en toen bood iemand 143..
Lejow- Lady Post-a-lot
Via roompot! De prijzen zullen dan wel iets hoger liggen, omdat het dan écht hoogseizoen is, maar ik denk dat je het onder de 300 echt wel moet redden.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Helaas, weerterbergen is al pas vanaf 419 euro, en dan moeten alle kosten er nog bij.
De goedkoopste zijn 289 euro.
De goedkoopste zijn 289 euro.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, heb je al gekeken op die site van Droomparken? Wellicht is het niet zo duur als jij dacht. Ze hebben ook lastminutes dus wie weet zit er wat bij? Waar woon je? Ik kan wel even kijken welke parken geschikt zijn en die dus niet langer dan 1,5 uur rijden vanaf je huis zijn.
Droomparken Beekbergen is misschien wel wat voor de kleine. Kan je naar Beekse Bergen. Of heeft ze niet echt door dat er dieren zijn?
Droomparken Beekbergen is misschien wel wat voor de kleine. Kan je naar Beekse Bergen. Of heeft ze niet echt door dat er dieren zijn?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Woon in Rdam!
Maar heb mijn zinnen gezet op de Veluwe, zou graag naar de Apenheul willen
Geloof dat ik zo langzamerhand alle sites wel 3 keer gehad heb
Maar heb mijn zinnen gezet op de Veluwe, zou graag naar de Apenheul willen
Geloof dat ik zo langzamerhand alle sites wel 3 keer gehad heb
Lejow- Lady Post-a-lot
Tellen die 5 dgn als 1 week? Want een week bestaat eigenlijk uit 7 dgn. Dacht dat je vlakbij DH woonde?
Caribbeanlover- Ratel
Nee, het gaat om een midweek. Van ma tot vr.
Klopt, ik heb altijd vlakbij Den Haag gewoond, maar ben 2 jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriend in Rdam!
Nog steeds vlakbij Den Haag hoor
Klopt, ik heb altijd vlakbij Den Haag gewoond, maar ben 2 jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriend in Rdam!
Nog steeds vlakbij Den Haag hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Beekbergen; € 183,00/ 4 pers. chalet
€ 238,00/ 4 pers. luxe chalet
Spaarnwoude; € 231,00/ 4 pers. stacaravan
€ 329,00/ 4 pers. stacaravan
€ 252,00/ 6 pers. stacaravan
€ 359,00/ 6 pers. stacaravan
Bad Hoophuizen; € 299,00/ 4 pers. chalet De Cabana
€ 395,00/ 4 pers. chalet De Cabana
Tadaaaa allemaal geldig van 30 juli t/m 3 aug.
Goed geprijsd toch?! Heb alleen niet gekeken naar de afstand, dat moet je zelf even doen. Kan je niet langer dan 1,5 rijden als je dan weg wilt? Als het ergens 2 uur rijden is, maar een stuk voordeliger dan andere parken, dan scheelt dat toch?
Succes!:sunny:
€ 238,00/ 4 pers. luxe chalet
Spaarnwoude; € 231,00/ 4 pers. stacaravan
€ 329,00/ 4 pers. stacaravan
€ 252,00/ 6 pers. stacaravan
€ 359,00/ 6 pers. stacaravan
Bad Hoophuizen; € 299,00/ 4 pers. chalet De Cabana
€ 395,00/ 4 pers. chalet De Cabana
Tadaaaa allemaal geldig van 30 juli t/m 3 aug.
Goed geprijsd toch?! Heb alleen niet gekeken naar de afstand, dat moet je zelf even doen. Kan je niet langer dan 1,5 rijden als je dan weg wilt? Als het ergens 2 uur rijden is, maar een stuk voordeliger dan andere parken, dan scheelt dat toch?
Succes!:sunny:
Caribbeanlover- Ratel
Ja scheelt wel, alleen wil ik met kleine B liever nog niet zo lang in de auto zitten!
En wat ik al zei, zou graag naar de apenheul willen. Of naar het openlucht museum in Arnhem, of de dierentuin in Amersfoort!
Ik zit nu op mijn telefoon, dus kan je opties even niet handig bekijken nu, dus dat doe ik morgen even! Bedankt alvast.
Het liefste kom ik inc alle kosten niet boven de 250 uit. Omdat we daar natuurlijk ook nog wat leuke dingetjes willen doen en moeten eten.
Plus dat ik niet teveel uit wil geven, zodat ik alvast wat 'over' heb voor Portugal volgend jaar!!
Heb mijn zinnen nu dan ook flink op vakantieveilingen gezet. De midweekjes met vertrek op 30 juli druppelen langzaam binnen!
En wat ik al zei, zou graag naar de apenheul willen. Of naar het openlucht museum in Arnhem, of de dierentuin in Amersfoort!
Ik zit nu op mijn telefoon, dus kan je opties even niet handig bekijken nu, dus dat doe ik morgen even! Bedankt alvast.
Het liefste kom ik inc alle kosten niet boven de 250 uit. Omdat we daar natuurlijk ook nog wat leuke dingetjes willen doen en moeten eten.
Plus dat ik niet teveel uit wil geven, zodat ik alvast wat 'over' heb voor Portugal volgend jaar!!
Heb mijn zinnen nu dan ook flink op vakantieveilingen gezet. De midweekjes met vertrek op 30 juli druppelen langzaam binnen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Denk niet dat het lukt hoor om onder de 250 incl. extra's te komen. Is haast onmogelijk, maar succes. Je kan toch een keer een dagje naar de Apenheul, bijv. in de herfst dus niet als je ergens in een huisje zit?
In de openingspost heb je het niet over de Apenheul hoor.
In de openingspost heb je het niet over de Apenheul hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Dat heb ik me ook gaandeweg pas bedacht. En daarbij vind ik de Veluwe een erg mooie omgeving!
Als het niet lukt is er geen man overboord en gaan we niet!
Als het niet lukt is er geen man overboord en gaan we niet!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh oke da's duidelijk. Dan zou ik liever nu niet gaan zodat je zeker weet dat je volgend jaar naar Portugal kan gaan wat ik persoonlijk leuker vind.
Caribbeanlover- Ratel
Ik vind Portugal ook leuker, en mijn lievelingsnichtje woont daar met haar gezin. Het gaat voor ons dus alleen om tickets, en ik wil ze graag zien!!
Daarom ga ik ook kijken of er wat op VV komt, zo niet, dan niet!
Daarom ga ik ook kijken of er wat op VV komt, zo niet, dan niet!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vergeet Dolfinarium niet, Lejow!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Zoals ik het zie, wil je met het midweekje weg ook nog een aantal keer ergens heen gaan? Zou je dan niet meer in die week een aantal keer een dagje weg kunnen gaan? Dan kun je meteen wat geld besparen en opzij leggen voor Portugal!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Midweekje Valkenburg
» Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13
» midweekje weg in de meivakantie
» Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland
» Bungalow met sauna
» Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13