Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland

2 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland Empty Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 7:38

Mijn vriend en ik willen begin april een midweek naar Ameland, dus 5dagen-4nachten. Nu zijn we op zoek naar een goedkope megadeal, maar we komen niet goedkoper uit dan zo'n 150 euro voor twee personen. Ook niet duur, I know, maar vorig jaar ben ik met een vriendin naar Ameland geweest via vakantieveilingen voor nog geen honderd euro totaal, dus ik ben wat dat betreft misschien wel verwend. Op vakantieveilingen staat nu wel een arrangement voor een appartement, maar mijn vriend kent Ameland een beetje en wist bij voorbaat al te vertellen dat dat een bovenverdieping van een woning is die verhuurd wordt door de bewoners zelf, dus als hij op die datum vol zit, zit hij vol en dan piesen wij dus naast de pot, en dat risico wil ik niet nemen.

Waar we zitten maakt niet zoveel uit, Nes, Hollum of Ballum, en een appartement, hotel of stacaravan (dat laatste is tot nu toe de goedkoopste optie) maakt ook niet uit, al heeft het wel de voorkeur dat we zelf kunnen koken.

Wie helpt? Evt kortingscodes mogen ook.

En een andere vraag: heeft een stacaravan eigenlijk verwarming? Ja toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland Empty Re: Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland

Bericht  Burn do 28 feb 2013 - 11:51

Weekendje weg.nl?

Zit inderdaad een verwarming in een stacaravan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland Empty Re: Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 13:25

Gevonden! Het wordt Landal Ameland State. Heeft iemand toevallig nog een Landal-kortingsbon liggen? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland Empty Re: Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland

Bericht  Kqip do 28 feb 2013 - 22:22

De code van natuurmonumenten geeft 50 euro korting, alleen pakken ze de originele prijs van een verblijf en halen daar die 50 euro af. Ik boek dan meestal gewoon een last minute ben je vaak goedkoper uit bij landal. T valt te proberen natuurlijk; nat39L
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland Empty Re: Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum