Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
+18
Aimee
mauwmauw
TukTuk
catgirl85
_Lacey_
Floor
Snoes
Ibbeltje
Jeanette
M@niek
RiLiJu
Antibes
Zwerver
Caribbeanlover
Annie24
duckie
Ella
Lejow
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wie helpt Lejow, Lejowman en kleine B aan een midweekje weg in een bungalow/stacaravan?
Eisen:
Max 1.5 uur rijden vanaf Rdam (dus niet het zuidelijkste puntje van Limburg of Groningen ofzo)
Zou het leuk vinden als er een overdekt zwembad is
Aankomst ma 30 juli - vertrek vrij 3 aug
Max 300 euro
ROEPT U MAAR!
*edit* ben overigens vurig aan het wachten op vakantieveilingen, die staan nu nog allemaal met vertrek op 23 juli.. Dan moet toch ooit 30 juli ook voorbij komen?
Wie helpt Lejow, Lejowman en kleine B aan een midweekje weg in een bungalow/stacaravan?
Eisen:
Max 1.5 uur rijden vanaf Rdam (dus niet het zuidelijkste puntje van Limburg of Groningen ofzo)
Zou het leuk vinden als er een overdekt zwembad is
Aankomst ma 30 juli - vertrek vrij 3 aug
Max 300 euro
ROEPT U MAAR!
*edit* ben overigens vurig aan het wachten op vakantieveilingen, die staan nu nog allemaal met vertrek op 23 juli.. Dan moet toch ooit 30 juli ook voorbij komen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
Op vakantieveilingen staan er ook een aantal zonder datum.... wellicht dat dat was is.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Zit hier iets bij?
http://www.vakantiegevoel.nl/zoeken?fh_eds=%c3%9f&fh_session=e637bab9de31b2ba349ea6ee4df27baa&fh_session=02d9336246f61055ca06d05c9b2bb1b3&fh_refview=lister&fh_refpath=facet_16&fh_reffacet=parkfacilities&fh_location=%2f20120727%3cstartdate%3c20120802%2ftab_id%3e%7b1%7d%2fperiod%3d%7b2%7d%2fprice_bracket%3e%7bmax500%7d%2fcountry%3d%7b1%7d%2fparkfacilities%3e%7bpark_indoorswimmingpoolavailable%7d
http://www.vakantiegevoel.nl/zoeken?fh_eds=%c3%9f&fh_session=e637bab9de31b2ba349ea6ee4df27baa&fh_session=02d9336246f61055ca06d05c9b2bb1b3&fh_refview=lister&fh_refpath=facet_16&fh_reffacet=parkfacilities&fh_location=%2f20120727%3cstartdate%3c20120802%2ftab_id%3e%7b1%7d%2fperiod%3d%7b2%7d%2fprice_bracket%3e%7bmax500%7d%2fcountry%3d%7b1%7d%2fparkfacilities%3e%7bpark_indoorswimmingpoolavailable%7d
Gast- Gast
Ik heb nu deze gevonden, via jouw link PC!
http://www.vakantiegevoel.nl/vakantieparken/553728/recreatiecentrum-de-scherpenhof/index.html
Voor 290 euro.
Ziet er erg leuk uit. Vlakbij de Apenheul, ben ik ook nog nooit geweest!
Straks even aan vriend laten zien.
Verder heb ik mijn oog laten vallen op de Droomgaard, vlakbij de Efteling, via VV, maar die staat dus alleen nog op de 23e...
http://www.vakantiegevoel.nl/vakantieparken/553728/recreatiecentrum-de-scherpenhof/index.html
Voor 290 euro.
Ziet er erg leuk uit. Vlakbij de Apenheul, ben ik ook nog nooit geweest!
Straks even aan vriend laten zien.
Verder heb ik mijn oog laten vallen op de Droomgaard, vlakbij de Efteling, via VV, maar die staat dus alleen nog op de 23e...
Lejow- Lady Post-a-lot
ik wil je niet iets afpraten hoor maar wij zijn ook eens bij droomgaard geweest voor een weekendje in een stacaravan of iets maar ik zou er niet graag weer naar toe gaan. ik vond het huisje erg krap en ook niet schoon en het zwembad ook best smerig ed.... wij zaten in een vrij nieuw huisje maar ik zag ook veel oude huisjes staan...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:ik wil je niet iets afpraten hoor maar wij zijn ook eens bij droomgaard geweest voor een weekendje in een stacaravan of iets maar ik zou er niet graag weer naar toe gaan. ik vond het huisje erg krap en ook niet schoon en het zwembad ook best smerig ed.... wij zaten in een vrij nieuw huisje maar ik zag ook veel oude huisjes staan...
Als je op zoover enzo kijkt zie je idd meer van die ervaringen staan
Zo jammer dat wij het laatste huisje hadden op die camping in Brabant de 30e. Zonder hond was het 301 euro geweest.
Ik zit nu ook voor je te zoeken maar tot 300 euro is écht moeilijk
Let je er trouwens bij vakantieveilingen wel op dat je biedingen exc. de extra kosten zijn (schoonmaakkosten enzo) Daardoor komt er vaak nog 75 euro of meer bij waardoor de prijs nog hoog wordt. Ik heb het een week of 2 in de gaten zitten houden daar voor een midweekje vanaf de 30e en soms kwamen mensen met alles extra kosten erbij nog hoger uit dan dat ze via de site van het park/de camping zelf zouden boeken
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ja klopt, dat hou ik zeer zeker in de gaten! En kijk ook altijd even op de normale site!
Oh wat jammer, ik ben eerder op de droomgaard geweest en vond het er toen wel goed uit zien!
Oh wat jammer, ik ben eerder op de droomgaard geweest en vond het er toen wel goed uit zien!
Lejow- Lady Post-a-lot
Deze? Een 6 persoons bungalow, want een 4 persoonsbungalow was duurder
€ 308 euro totaal.
http://www.bungalowtrips.nl/bungalows/nl/bungalow-brabant/bungalowpark-de-parel.html
€ 308 euro totaal.
http://www.bungalowtrips.nl/bungalows/nl/bungalow-brabant/bungalowpark-de-parel.html
Annie24- Ratel
Ze bieden heel veel kampeerplaatsen aan voor weinig.
We hebben alleen geen kampeermiddel hehe
We hebben alleen geen kampeermiddel hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Deze? € 311 euro
https://www.bungalowspecials.nl/?go=bungalow&action=book&step=1&id=1314&periodTypeId=3&periodId=3574&&persons=2&adults=2&babies=1
https://www.bungalowspecials.nl/?go=bungalow&action=book&step=1&id=1314&periodTypeId=3&periodId=3574&&persons=2&adults=2&babies=1
Annie24- Ratel
Stop maar met zoeken..
Vriend wil niet weg..
Soms krijg ik een punthoofd van die gozer..
Vriend wil niet weg..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Stop maar met zoeken..
Vriend wil niet weg..
Rare jongen: wel alvast een nieuwe wasmachine kopen voor kleine B., maar niet op vakantie?
Annie24- Ratel
http://www.droomparken.nl/
Wij zijn in Breskens geweest, maar is wellicht te ver voor je Lejow. Net park, goed onderhouden, veel faciliteiten voor kids. Al die parken lijken op elkaar. Wij hadden een chalet, van alle gemakken voorzien, prima,maar niet super de luxe, gewoon oke voor een weekend.
Wij zijn in Breskens geweest, maar is wellicht te ver voor je Lejow. Net park, goed onderhouden, veel faciliteiten voor kids. Al die parken lijken op elkaar. Wij hadden een chalet, van alle gemakken voorzien, prima,maar niet super de luxe, gewoon oke voor een weekend.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Annie24 schreef:Lejow schreef:Stop maar met zoeken..
Vriend wil niet weg..
Rare jongen: wel alvast een nieuwe wasmachine kopen voor kleine B., maar niet op vakantie?
Die heeft'ie gelukkig gekregen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ziet er leuk uit CBL!
Alleen volgens mij komen ze allemaal (ruim) boven de 300 euro uit....
Maar hij wilt graag sparen voor de nieuwe keuken volgend jaar en het jaar erna trouwen .
En we hadden eerst 'afgesproken' dat we niet weg zouden gaan.
Heeft hij ook gelijk in hoor, alleen door al die verhalen van iedereen is het zo gaan kriebelen, en ik zou het zo leuk vinden om als gezinnetje voor het eerst op vakantie te gaan.
Dagje weg, lekker ergens zwemmen, lekker ergens eten.
Dus ik dacht, als het nou voor onder de 300 euro kan, kost het niet al teveel, en zijn we er toch even uit.
Maar goed, de discussie is niet gesloten.
Ga nu wel slapen, voor ik van moeheid chagrijnige dingen naar z'n kop slinger
Alleen volgens mij komen ze allemaal (ruim) boven de 300 euro uit....
Maar hij wilt graag sparen voor de nieuwe keuken volgend jaar en het jaar erna trouwen .
En we hadden eerst 'afgesproken' dat we niet weg zouden gaan.
Heeft hij ook gelijk in hoor, alleen door al die verhalen van iedereen is het zo gaan kriebelen, en ik zou het zo leuk vinden om als gezinnetje voor het eerst op vakantie te gaan.
Dagje weg, lekker ergens zwemmen, lekker ergens eten.
Dus ik dacht, als het nou voor onder de 300 euro kan, kost het niet al teveel, en zijn we er toch even uit.
Maar goed, de discussie is niet gesloten.
Ga nu wel slapen, voor ik van moeheid chagrijnige dingen naar z'n kop slinger
Lejow- Lady Post-a-lot
Storm in een glas water. We gaan wel weg (mits we wat vinden), want ik vind het zo leuk. Dus gaat hij toch graag met me mee!
Lejow- Lady Post-a-lot
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwerver schreef: haha
Haha, ik schoot ook in de lach.. Heb helemaaaal geen tijd om voor je te zoeken, maar hoop dat je wat leuks vindt!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Prinsenmeer in brabant is ook erg leuk.
Wij hebben het er echt heerlijk gehad.
Wij hebben het er echt heerlijk gehad.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ja die kom ik ook vaak op VV tegen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Het zwembad vond ik er leuk in prinsenmeer, ook kun je er gezellig binnen eten en er is een indoorspeeltuin (niet dat b daar veel aan heeft), de stacaravans vond ik wat minder. Prinsenmeer vind ik zelf heel leuk als het goed weer is, je kunt dan lekker bij de caravan buiten zitten of lekker gaan wandelen. Persoonlijk zou ik dan een leuke bungalow uit zoeken.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Het zwembad vond ik er leuk in prinsenmeer, ook kun je er gezellig binnen eten en er is een indoorspeeltuin (niet dat b daar veel aan heeft), de stacaravans vond ik wat minder. Prinsenmeer vind ik zelf heel leuk als het goed weer is, je kunt dan lekker bij de caravan buiten zitten of lekker gaan wandelen. Persoonlijk zou ik dan een leuke bungalow uit zoeken.
Haha nee, om der nou zo in de ballenbak te gooien is ook zo wat
Lejow- Lady Post-a-lot
Prinsenmeer is idd een leuk park, maar de stacaravans vonden wij er verschrikkelijk!
We zijn er vorig jaar met een familieweekend geweest en hadden 8 caravans, geen een was helemaal in orde.. Bij de één zat er een gat in de vloer in de keuken, de ander was een stapelbed zo gammel dat toen er een grote weekendtas op gegooid werd het bed begon te wiebelen, toiletten liepen niet goed door, één caravan lekte toen het begon te regenen..
Ik zou er iig nooit met een kleintje gaan zitten!
We zijn er vorig jaar met een familieweekend geweest en hadden 8 caravans, geen een was helemaal in orde.. Bij de één zat er een gat in de vloer in de keuken, de ander was een stapelbed zo gammel dat toen er een grote weekendtas op gegooid werd het bed begon te wiebelen, toiletten liepen niet goed door, één caravan lekte toen het begon te regenen..
Ik zou er iig nooit met een kleintje gaan zitten!
Gast- Gast
Oh dat is een beetje bummer.....
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind sowieso die vakantieparken van Oostappen een beetje waardeloos qua stacaravans en ik moet heel eerlijk zeggen er komt een hoop Tokkie volk af van die vakantie veilingen aanbiedingen. Dus ik zou daar niet voor kiezen.
Is een Mystery Centerparcs geen optie?
Is een Mystery Centerparcs geen optie?
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Midweekje Valkenburg
» Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13
» midweekje weg in de meivakantie
» Help mij zoeken - goedkoop midweekje Ameland
» Bungalow met sauna
» Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13
» midweekje weg in de meivakantie