Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Pannetoet vr 15 maa 2013 - 7:27

Hoi meiden,

Normaal gesproken gaan mijn vriend en ik altijd 3/4 dagen lekker naar een hotel incl ontbijt maar we willen wel een keer wat anders! Dus wij dachten aan een midweekje in een bungalowpark. Wij zijn 25 en 26, is dit aan te raden? En ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen! Ik ben op zoek naar:
- Een bungalow/huisje met bad (Sauna etc is leuk maar hoeft niet)
- Periode tussen maandag 21 oktober en vrijdag 8 november
- Max. €250,-
- Leuke dingen in de buurt te doen
En misschien een domme vraag maar als je zo'n huisje boekt zit dan de entree van het zwembad bij de prijs in?

Wat zijn leuke parken voor ons?

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Re: Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Floor vr 15 maa 2013 - 7:56

Wij zijn al op diverse bungalowparken geweest de afgelopen jaren.
Wij willen dit jaar rond dezelfde periode als jullie weer gaan maar gaan vlak van te voren boeken bij mysteryparks van centerparks. Misschien vind je dat wat? Dan weet je vooraf niet welk park je krijgt (van de deelnemende parken) en wat voor huisje.
Wij hebben het al vaker gedaan en een keer een vip-huisje gehad met sauna.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Re: Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 8:04

Ik zou je ook ene mystery-midweek bij centerparcs aanraden, als het je verder niet heel veel uitmaakt waar je heen gaat. De deelnemende parken zijn de parken met de meeste faciliteiten en hebben allemaal genoeg te doen in de omgeving. De entree van het zwembad zit inderdaad bij de prijs in, daar krijg je bij inchecken een entreeticket voor die je gedurende je hele verblijf onbeperkt kunt gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Re: Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Kexter za 16 maa 2013 - 0:37

Landal heeft voor oktober altijd mooie aanbiedingen, alleen dan moet je niet nu al boeken. Meer in september.

Wij zaten in de Lomberbergen (een van de luxere parken van Landal) in een huisje. Erg naar ons zin gehad met zijn tweeen. Leuk zwembad. Leuke omgeving en de thermaalbaden in Arcen zijn ook echt een aanrader!

Ik wil er in oktober ook weer een weekje naar toe, maar wacht met boeken tot eind augustus ofzo. Scheelt zo 150 euro... Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 561177
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Re: Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Mizz_S za 16 maa 2013 - 1:40

Ik zou zelf niet zo snel met zn tweetjes naar zo'n park gaan, dat vind ik persoonlijk toch wel erg suf. Ik vind dat toch meer wat voor gezinnen/groepen etc. Maar goed, ieder zo zn ding natuurlijk!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Re: Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Floor za 16 maa 2013 - 5:48

Wij vinden dat juist niet suf. Lekker zwemmen, terrasje pakken, open haard aan in het huisje (als het koud is).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13 Empty Re: Wie kan mij helpen? Midweekje weg: Okt/Nov '13

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum