Bungalow met sauna
+3
Pommes
Sterrin_
Winegum
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bungalow met sauna
Wie heeft er een leuke tip voor een luxe bungalow in Nederland met een (bubbel)bad, sauna en eventueel een open haard?
De plaats in Nederland maakt nog niet heel erg veel uit. Wij willen graag over 2 weken een weekendje relaxen en dit vonden we wel lekkere eisen. We zijn met 2 personen.
De plaats in Nederland maakt nog niet heel erg veel uit. Wij willen graag over 2 weken een weekendje relaxen en dit vonden we wel lekkere eisen. We zijn met 2 personen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Bungalow met sauna
Marveld. Erg schoon park, in de achterhoek. De 6 persoonshuisjes hebben een whirlpool en een sauna:
http://www.marveld.nl/bungalowpark-achterhoek/luxe-bungalow-zes-personen/
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Wij hebben gekeken naar park hoenderloo. Zit wel geenbubbelbad in.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Sterrin_ schreef:Marveld. Erg schoon park, in de achterhoek. De 6 persoonshuisjes hebben een whirlpool en een sauna:
Haha, dat ligt in Groenlo! Dat ligt dichtbij de oude woonplaats van mijn vriend. Daarnaast is de accommodatie al volgeboekt, balen!
Ziet er wel mooi uit.
Thnx voor je tip Pommes.
Winegum- Prater
Wij hebben in meerdere Landal huisje gezeten die voldoen aan al je eisen.
Zaten dan ook heerlijke elke avond voor de open haard
Je moet het net even treffen met de week qua prijs. De eerste keer zaten we een midweek in een vierpersoonshuisje voor iets van 150,- volgens mij.
Zaten dan ook heerlijke elke avond voor de open haard
Je moet het net even treffen met de week qua prijs. De eerste keer zaten we een midweek in een vierpersoonshuisje voor iets van 150,- volgens mij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Bij Landal had ik ook al gekeken ja, maar ik vind het echt een rotsite. Je vult je wensen in, dan ga ik naar die desbetreffende parken en dan zijn die huisjes die ik wil helemaal niet vrij in de periode die we willen. Raar, want ik vul dat toch niet voor niks in?
Ik denk dat het gewoon niet handig getimed is ook. Want ik zag dat dat het begin van de vakantie is. Dan zullen wel meer mensen deze plannen hebben helaas!
Ik denk dat het gewoon niet handig getimed is ook. Want ik zag dat dat het begin van de vakantie is. Dan zullen wel meer mensen deze plannen hebben helaas!
Winegum- Prater
Bij de eemhof van centetparcs heb je hotelaccomodaties met sauna, bad en open haard
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/brabant/duc-de-brabant?gclid=CL2OkafSiLUCFU3HtAodmhIABw
Hier ben ik vorig jaar geweest. Huisje met jacuzzi in de tuin, sauna en zonnebank binnen. Was echt een weekend heerlijk relaxen!
Hier ben ik vorig jaar geweest. Huisje met jacuzzi in de tuin, sauna en zonnebank binnen. Was echt een weekend heerlijk relaxen!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/duitsland/nedersaksen/ferienresort-bad-bentheim/bungalow/bbl4/552234/prijzen-beschikbaarheid.html?browsedate=20130201&browseperiod=2
In dit park ben ik met mijn vriend 2 weken geleden een weekend geweest. Ook in dit type vakantiehuis. Superdeluxe, mooi ingericht en mét bad en sauna. Ik zie dat er voor deze prijs geen weekendjes meer te boeken zijn, maar wel een midweek, weet niet of dat een optie is?
Edit: Ik zie trouwens dat er ook nog weekendjes zijn, voor € 169,00 (vor 3 nachten)
Het is wel in Duitsland, maar net over de grens met Oldenzaal, dus op zich nog te doen. En het stadje Bad Bentheim is ook best wel leuk, en er is een groot kasteel. Het is wel interessant om dat te bekijken. En als je van wandelen houdt: je loopt zo vanaf het park het bos in.
In dit park ben ik met mijn vriend 2 weken geleden een weekend geweest. Ook in dit type vakantiehuis. Superdeluxe, mooi ingericht en mét bad en sauna. Ik zie dat er voor deze prijs geen weekendjes meer te boeken zijn, maar wel een midweek, weet niet of dat een optie is?
Edit: Ik zie trouwens dat er ook nog weekendjes zijn, voor € 169,00 (vor 3 nachten)
Het is wel in Duitsland, maar net over de grens met Oldenzaal, dus op zich nog te doen. En het stadje Bad Bentheim is ook best wel leuk, en er is een groot kasteel. Het is wel interessant om dat te bekijken. En als je van wandelen houdt: je loopt zo vanaf het park het bos in.
Gast- Gast
Uiteindelijk is het me toch nog gelukt om via Landal een huisje te reserveren. We zijn naar Port Greve geweest in Zeeland. Super groot voor ons 2e, maar wel lekker met sauna/ligbad en open haard.
Winegum- Prater
Lekker! Wij hebben een huisje geboekt op het land van bartje in Drenthe, ook met sauna, bad, zonnebank en openhaard.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Oh, heerlijk! Ik vond het echt genieten. Lekker die luxe die je normaal niet hebt. Heel veel plezier.
Winegum- Prater
Heerlijk inderdaad! Is net even extra genieten. We gaan over 4 weken, dus nog even wachten
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen
» Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
» Wie heeft er een recreatiewoning (bungalow, stacaravan)?
» sites voor (last minute) huisje/bungalow
» Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen
» Help Lejow aan een midweekje Bungalow in NL
» Wie heeft er een recreatiewoning (bungalow, stacaravan)?
» sites voor (last minute) huisje/bungalow
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: