Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net zwanger en rugpijn

2 plaatsers

Ga naar beneden

Net zwanger en rugpijn Empty Net zwanger en rugpijn

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 3:11

Ik ben nog maar net zwanger (mijn ticker loopt een week achter) en heb sinds vanmiddag enorme rugpijn. Het zit onderin, niet menstruatiekramp-achtig maar echt rugpijn.
Ik heb al een paracetemol genomen omdat ik zo moet werken, maar wat kan ik er nog meer aan doen? En hoe komt het, zo vroeg in mijn zwangerschap al?

Ik ga echt door de grond van de pijn en heb best wel zwaar werk met veel bukken en tillen. Het huilen staat mij echt nader dan het lachen op dit moment Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en rugpijn Empty Re: Net zwanger en rugpijn

Bericht  slaatje di 17 jul 2012 - 3:14

Geen idee wat je eraan kunt doen. Is een zwangerschapskwaaltje. Wel vervelend. Maar meis, pas je wel op met tillen, zeker niet te zwaar gaan tillen! Hoop dat het snel wat beter gaat.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en rugpijn Empty Re: Net zwanger en rugpijn

Bericht  Gympie di 17 jul 2012 - 3:14

Heb je niet een verkeerde beweging gemaakt of verkeerd geslapen waardoor je pijn hebt? Dat het niks met je zwangerschap te maken heeft?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en rugpijn Empty Re: Net zwanger en rugpijn

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 3:40

Gympie schreef:Heb je niet een verkeerde beweging gemaakt of verkeerd geslapen waardoor je pijn hebt? Dat het niks met je zwangerschap te maken heeft?

Ik doe normaal de gekste dingen zonder ergens pijn te krijgen en heb ook echt nog nooit rugpijn gehad dus dat denk ik eigenlijk niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en rugpijn Empty Re: Net zwanger en rugpijn

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 4:26

Een heel herkenbaar zwangerschapskwaaltje. Eigenlijk zou je moeten proberen het tillen en bukken zoveel mogelijk te vermijden. En als je dan toch bukt en tilt, door je knieen en niet voorover buigen. Verder hielp bij mij een warme kruik af tegen mijn rug soms. Maar echt weg ging het bij mij niet. Pas toen ik een week of 12 was werd het hier minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en rugpijn Empty Re: Net zwanger en rugpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum