taart bestelling (deels) afzeggen...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
taart bestelling (deels) afzeggen...
de tweeling van mn vriendin is deze week jarig en ik zou 2 grote taarten maken en 2 voor de kindjes... zaterdag alles besproken hoe ze het wou ed en nu ben ik vandaag ziek, buikgriep ed... nu zie ik het niet zitten om de grote taarten te maken, de 2 kleintjes alleen als ik me woensdag wel fit zou voelen... pff maar zie er zo tegen op om mn vriendin te bellen, ze zal het heus wel snappen maar toch
jullie al eens een bestelling af moeten zeggen?
jullie al eens een bestelling af moeten zeggen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: taart bestelling (deels) afzeggen...
Jup, toen ik zwanger was en alleen al misselijk werd als ik het woord taart überhaupt uitsprak.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je niet iemand anders regelen voor haar als alternatief?
En ja, ik heb vorig jaar ook wat mensen moeten afzeggen omdat mijn oom plotseling was overleden...
En ja, ik heb vorig jaar ook wat mensen moeten afzeggen omdat mijn oom plotseling was overleden...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
nee, ik gelukkig niet maar wat balen zeg!!! Heb je niet een kennis die de bestelling wil overnemen?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
heb haar gisteravond gebeld en ze snapte het gelukkig, had het zelf vorige week ook gehad dus snapte hoe ik me voelde. Heb nu afgesproken dat ik de 2 grote taarten niet ga maken en wel wil kijken voor de 2 kleintjes voor de kids.... Gelukkig voel ik me vandaag al wel een stuk beter dus dat red ik wel om vanavond te bakken en morgen te maken want donderdagochtend moet het klaar zijn... Baalde er gewoon zo van... En heb hier niemand die ook taarten maakt die ik ken helaas...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Schiphol deels ontruimd na bommelding!
» Draadje van beugel deels los. Wat te dooen?
» Baan afzeggen
» Verjaardag afzeggen?
» Is afzeggen tegenwoordig normaal?
» Draadje van beugel deels los. Wat te dooen?
» Baan afzeggen
» Verjaardag afzeggen?
» Is afzeggen tegenwoordig normaal?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: