Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ons plekkie samen

+30
Blair
Ella
Jezzie
Sjaantje
rapa nui
Happinaz
Suus
Puggle
kwak
Benthe
PapillonRose
Raindrop
Gympie
Discordia
Zwerver
Atelier Madame
Bolleke
Error
Sarah1985
Inge
Bliss
litllejoy
Lavendel
Parisienne
Oasis
Lejow
Paper Crown
kajaka88
Jeanette
Marin
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ons plekkie samen - Pagina 2 Empty Re: Ons plekkie samen

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 0:54

Niet mijn smaak maar fijn dat jullie samen een plekje hebben kunnen maken!

Veel geluk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bolleke ma 16 jul 2012 - 1:18

Heel erg mooi! En netjes!!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 16 jul 2012 - 1:22

Lavendel schreef:Zwart, rood en strak is niet mijn ding maar jullie hebben er samen iets leuks van gemaakt Ons plekkie samen - Pagina 2 561177 Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik vind het voor mijn smaak ook wel een beetje druk..dat wordt veel afstoffen Wink

Die zwarte boekenkasten zullen denk ik wel flink afstoffen worden :p. Ik ben trouwens wel verliefd op de manier hoe jullie die twee rode planken ertussen hebben gedaan en dan de rode eetkamerstoelen, heel stijlvol!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 1:26

Dat valt nog best wel mee eigenlijk AM. Tenminste, in m'n oude huis wat meer ivm kattenharen maar zo veel stof ligt er nooit op. Meer op de salontafel en dressoir dus, maar daar is makkelijk een doekje over te halen als t zo leeg is. Ben wel heel benieuwd hoe lang we t zo netjes kunnen houden, twee sloddervosjes die we zijn. Maar als t zo mooi en strak is hou je t ook sneller zo, denk ik. We zullen zien, over half jaar update Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 1:26

Ik vind het er mooi uitzien Marin! Veel geluk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 1:28

Ik zie gewoon echt precies was er uit jou huisje komt haha. Zo leuk om te zien!

Lijkt me echt heel moeilijk om jullie stijlen te combineren want ze zijn echt zo overduidelijk verschillend wat het in mijn ogen juist wel weer een leuk tintje geeft. De vrouw is het huis doorgegaan en heeft haar territorium afgebakend :cheering: (you go gil Wink )

Ben wel heel benieuwd hoe jullie dat in de toekomst willen doen met echt een nieuw huis waar je beide nog niet hebt gewoond en een eenduidige stijl als uitstraling wilt :P

Maar voor nu lekker genieten van je nieuwe plekje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 1:39

Aaaaah ik hoopte al dat jij zou reageren punkie!

En ja dat was echt zo moeilijk, want ik wilde niet dat hij dan thuis kwam uit z'n werk en er ineens allemaal vrouwelijkheid ontploft was in z'n huis, maar het moest wel echt ons plekke samen worden. En samen dozen uitpakken was ook zo lastig en duurde lang. Dus was echt goed zoeken naar een middenweg, ik wilde niet de indringer zijn naar zijn gevoel, maar wel me thuis voelen, maar hij vond juist dat mijn spullen wel weer erg aanwezig waren ineens, en dat t zo vol werd. En intussen bleven die dozen maar staan.. En toen barste ik een keer in huilen uit toen hij aangaf dat ik t allemaal al wel erg bedacht had (ja duh al sinds ik er voor t eerst kwam) en realiseerde ik dat t meer in overleg moest. Nou en uiteindelijk met letterlijke zweet en tranen dus tot dit gekomen en de laatste schop onder allebei onze kont om gewoon op te ruimen en er samen iets moois van te maken. Nou en dat is dus gelukt uiteindelijk, maar niet geheel zonder gekibbel Razz

Volgend huis zou ik dus graag industrieel willen maar zo lasti. Iig willen we een Eames chair en industriële lampen enzo. Daarin zijn we dan helemaal gelijk qua stijl. Maar ook een jaren 30 huis. Maar dat duurt gelukkig nog wel paar jaar. Eerst lekker hier genieten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 1:53

Het ziet er erg leuk uit! Veel samenwoon plezier! Very Happy

En edit: Ik ben wel weer fan van rood/zwart/wit. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 2:01

Leuk opbergplek hebben jullie voor jullie schoenen Wink

Staan die altijd daar en wordt je daar niet kriebelig van haha

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 3:02

Razz_ schreef:Leuk opbergplek hebben jullie voor jullie schoenen Wink

Staan die altijd daar en wordt je daar niet kriebelig van haha

Ja daar staan ze altijd, omdat je eigenlijk niet achter de bank komt omdat dat loze ruimte is, is dat de beste plek. Onder het bed staan ook nog twee curver boxen met schoenen van mij (haha veel Embarassed ) en dit zijn gewoon de schoenen die we veel aan hebben.

Paraplu, ja zit nog een lekker balkon bij! Heb ik zo even geen fotootje van, maar valt nog best goed aan te zitten!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 3:06

Leuk Marin! Jullie hebben er samen een gezellig plekje van gemaakt. Ik hou ook niet zo van zwart en rood en deze stijl maar ik vind echt dat het een stuk gezelliger is dan eerst en jullie hebben er een mooi geheel van gemaakt.

Hoop dat je je thuis voelt!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 3:10

Leuk geworden meis! Fijn dat jullie er samen echt een plek van hebben kunnen maken en dat het voor beide goed voelt smile Wat is je aanrecht ontzettend vol zeg, ik zou helemaal gek worden haha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 3:25

Worden we ook, hebben echt chronisch ruimtetekort in de keuken. Het moet wel op het aanrecht staan, want de kasten zitten echt overvol. De helft van de keukenspullen staat zelfs in de slaapkamerkast Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 3:30

Haha Laughing En je kunt niet ergens nog planken ophangen om de spullen op te bergen?

Gast
Gast

Bericht  Discordia ma 16 jul 2012 - 3:36

Ik vind het leuk en ik zie in de details echt wel stukjes van Marin terug smile Nu al.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 3:46

Pippa schreef:Haha Laughing En je kunt niet ergens nog planken ophangen om de spullen op te bergen?

Nee, niet in de keuken in elk geval. Aan die andere muur, tegenover het aanrecht, is geen ruimte, want de keukendeur klapt open naar die kant, daarna zit de deur van het washok, en dan krijg het kruidenrekje en de deur naar de badkamer al. Dus totaal geen ruimte. Maar ach, het zijn ook gewoon dingen die op het aanrecht horen, zoals olijfolie, waterkoker en koffiezetapparaat, van die dingen die je dagelijks gebruikt en dicht bij je moet hebben staan. We zouden echt heel veel baat hebben bij een grotere keuken qua werkruimte, maar dat komt ooit nog wel smile

Dank je Discordia!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gympie ma 16 jul 2012 - 4:20

Ik vind het mooi, maar te veel rood/zwart, terwijl ik wit/zwart wel mooier zou vinden. Ik snap dat je vriend het al zo had en je niet nieuwe spullen zomaar weggooit. Als je het mooi vindt, doet mijn mening er eigenlijk ook niet toe. Alleen bijvoorbeeld het rode Lacktafeltje, dat is een tafeltje van 5 euro...die zou ik stiekem wel vervangen voor een witte. Dan heb je alweer een rood detail eruit en komen je bloemen erop ook veel mooier uit denk ik. Evenals de kussentjes op de bank. Ook het kleed vind ik te druk. Daardoor komen jouw spulletjes niet meer tot zijn recht. Maar goed, ik snap als je niet op mijn mening zit te wachten, haha.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 4:23

Haha nee hoor, natuurlijk mag je dat zeggen!
Had er zelf eigenlijk nog niet over na gedacht om een wit tafeltje te kopen, kan wel mooi zijn, hoewel dat rode nu juist de kamer bij elkaar haalt, van de eethoek naar dat tafeltje toe, zo betrek je het een beetje bij elkaar. Tja ach, rood is ook niet echt mijn kleur, en het was wel echt een rood/zwart/wit huis, maar nu met m'n eigen spullen er bij vind ik 't best wel mee vallen. En de grote foto aan de muur is blauw, dat scheelt ook wel weer! Maar nu ik 't zo als geheel zie, vind ik 't toch wel heel leuk, het maakt het wel tot een geheel zeg maar.

Dat kleed wordt overigens nog wel eens vervangen, maar we hebben ook echt geen idee waarmee.. het is een kleed uit z'n oude studentenkamer dus op zich wel aan vervanging toe, maar die krengen zijn duurder dan je denkt, en eerst maar eens bedenken wat er dan moet komen.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gympie ma 16 jul 2012 - 4:27

Kleden zijn inderdaad duur. Ik had hier een hoogpolig kleed. Best prijzig, maar na een paar weken weg kunnen gooien door al het stof. Kleden begin ik niet meer aan, haha.

Ik dacht inderdaad al aan het tafeltje, kussen en eetkamerstoelen dat het rood een rode lijn trekt om het een geheel te maken. Al denk ik persoonlijk dat je de kussens en het lacktafeltje best kan vervangen mocht je dat willen. Aangezien je in het eetkamergedeelte ook rood in de kast hebt, is het eetkamer gedeelte al best wel een geheel en kun je de woonkamer er prima van los trekken.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 4:30

Hmm food for thought! Ik vind het zo op dit moment prima en juist wel leuk dat het zo naar elkaar toe getrokken wordt daardoor, maar wie weet mochten we het toch eens aanpassen, zijn dat vrij simpele oplossingen (kussentjes en lack tafeltje zijn inderdaad zo vervangen).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 4:32

Ik vind het een leuke combi geworden! Lijkt mij ook wel lastig om je eigen spullen in vriend zijn huis te plaatsen, dan zou dat voor mijn gevoel al snel opdringerig overkomen terwijl dat natuurlijk niet zo is.

Gast
Gast

Bericht  Gympie ma 16 jul 2012 - 4:32

Precies, je hoeft er niks mee te doen hoor, haha. Lekker genieten nu van wat jullie samen hebben gecreeerd. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Raindrop ma 16 jul 2012 - 5:01

Heel erg leuk! Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose ma 16 jul 2012 - 6:35

Het is leuk geworden Marin! Veel woonplezier samen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:39

Leuk Marin! Fijn dat jullie zo'n goede middenweg hebben weten te vinden. Het lijkt inderdaad nog wel een beetje zijn stijl, maar dat komt vooral door het bankstel en de grote meubelen. Maar door de details zie je heel goed dat het ook echt jouw plekkie is geworden. Heel veel woonplezier samen in jullie kasteel!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: