Luier en billen
+18
Tania
piene1983
Parel
loesje
Linda
_Nina
Bloem86
SarahKey
Slakje
Annemie
Twellie
Annie24
PapillonRose
Susan
Printje
moepie
Novalee
Puggle
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Luier en billen
Parel schreef:piene1983 schreef:Als mijn zoontje een poepluier heeft gehad dan maak ik dat schoon met een washandje met water en smeer ik er daarna standaard wat sudocreme of bepanthen op. Waarom? Geen idee, daarom...
Neem toch aan dat je eerst de poep wegveegt met doekjes? Of niet?
Ik maak ook regelmatig J. z'n billen schoon met een washandje in plaats van doekjes. Dan veeg ik het ergste weg met de luier en dan gewoon met het washandje de rest van de poep. Gaat veel makkelijker dan met doekjes.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 2x een beetje sudo gesmeerd toen zijn kontje een heel klein beetje rood was. Maar verder maak ik het na elke luier met billendoekjes schoon of hij nog gepoept heeft of niet zijn urine zit toch in heel zijn luier. Verder is hij gelukkig nog niet heel schraal geweest.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik smeer maar heel af en toe wat op hun billen. Bij dochter gebruikte ik altijd bepanthen. Bij zoon weleda, want zijn huid reageert minder goed op bepanthen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle schreef:Parel schreef:Statler schreef:in dat geval zou je ook eens maïzena kunnen proberen. Helpt als een tierelier!Annemie schreef:Mijn zoontje heeft elke dag rode billen,dan smeer ik sudocreme en zinkzalf om de pijn te verzachten,maar het helpt niet echt,aangezien hij de hele dag door poept...
De creme van Weleda, en dan idd wat Maïzena erop, helpt echt!
En Puggle, jij ziet het echt wel als L. sudocrem of iets nodig heeft hoor!
Ja dat dacht ik dus ook, maar ja ik heb een schoonmoeder die altijd alles beter weet en wil bepalen
Ik ken het!
Maar als het goed is zit je nu zo vol hormonen dat je flink van je afbijt!
Ik heb haar eens goed de waarheid verteld en sindsdien gaat het wel steeds beter..
Al blijft het een tang af en toe!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij smeren sudo. Alleen wanneer het geirriteerd is. Uit voorzorg lijkt me niet nodig. Naar mijn idee maak je daar juist de huid niet beter mee.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
loesje schreef:moepie schreef:Wij smeren alleen als de billetjes van onze dochter rood of geïrriteerd zijn. Niet standaard hoor. We smeren met sudocreme.
+1
+1
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb ook altijd gehoord/gelezen dat het niet goed is om het standaard te doen, vanwege het ademen van de huid ofzo? Precies weet ik het niet meer maar ik doe het dus alleen wanneer het echt nodig is, ik smeer mijn eigen billen ook niet standaard in hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op de billen slaan..
» Rode billen/ schimmelinfectie
» Eigen billen afvegen, hoe?
» Rode, open billen
» Billen zelf afvegen!
» Rode billen/ schimmelinfectie