Billen zelf afvegen!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Billen zelf afvegen!
Tygo is nu ruim 5 jaar en het lukt hem nog steeds niet om zijn billen goed af te vegen. Hij heeft vrij korte armpjes en kan er dus ook niet helemaal goed bij, maar ik vind het nu persoonlijk erg lang duren en zelfs vervelend worden.
Hoe hebben de moeders van oudere kinderen dit hun kinderen geleerd. Misschien hebben jullie nog een tip voor mij.
Hoe hebben de moeders van oudere kinderen dit hun kinderen geleerd. Misschien hebben jullie nog een tip voor mij.
Gast- Gast
Re: Billen zelf afvegen!
Mijn gastkindjes deden het zelf vanaf dat ze naar school gingen ( 4 dus)
Ze gingen dan staan en veegde zo hun billen af. Als ze klaar waren lieten ze in het begin hun billen even zien of het schoon was, na een tijdje hoeft dat natuurlijk niet meer.
Dus ik weet niet hoe Tygo het doet, gaat hij ook staan?
Ze gingen dan staan en veegde zo hun billen af. Als ze klaar waren lieten ze in het begin hun billen even zien of het schoon was, na een tijdje hoeft dat natuurlijk niet meer.
Dus ik weet niet hoe Tygo het doet, gaat hij ook staan?
Gast- Gast
Misschien kun je wel vochtige doekjes gebruiken ipv de toiletrol, vochtige doekjes maken naar mijn idee wat beter schoon. Die kleuters smeren het meestal meer 'uit' dan dat ze schoonmaken.
En volgens mij is het ook het beste dat ze staan en dan bukken, kunnen ze er dan beter bij.
En volgens mij is het ook het beste dat ze staan en dan bukken, kunnen ze er dan beter bij.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Nee staan deed hij nog niet. Dat zullen we eens gaan proberen. Vochtige doekjes gebruiken we inderdaad al. Misschien ook voor hem weer eens een stickerkaart maken, wie weet motiveerd het hem wat beter.
Gast- Gast
Lise ging in het begin ook gewoon staan, dat ging beter.
Bij mijn moeder is ze nog steeds een peuter, want daar roept ze mijn moeder nog als ze klaar is.
Bij mijn moeder is ze nog steeds een peuter, want daar roept ze mijn moeder nog als ze klaar is.
Gast- Gast
Jordan probeert het eerst zelf en daarna veeg ik het nog eens na..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
indy veegt haar billen zelf af, als ze dit doet met een vochtig doekje gaat het prima. Met wc papier blijft er nog wel eens wat zitten.
Het enige waar wij in het begin op gehamerd is dat ze niet langs voren mag vegen maar langs achter
liefs
Het enige waar wij in het begin op gehamerd is dat ze niet langs voren mag vegen maar langs achter
liefs
Gast- Gast
Ja zo gaat dat bij Tygo inderdaad ook. Maar er zit dan altijd nog best wel wat zeg maar en ik begin me daaraan te irriteren. Ik vind hem nu groot en oud genoeg om zijn billen gewoon helemaal zelf af te vegen, of is dat gewoon nog teveel gevraagd?knets schreef:Jordan probeert het eerst zelf en daarna veeg ik het nog eens na..
Daarnaast vraag ik me af dat als ze na het poepen gaan staan of ze dan niet heel de wc-bril ondersmeren met je-weet-wel.
Ik ben zo klaar met die billekes hahah. En zeker nu we aan het proberen zijn om Jens zindelijk te krijgen.
Gast- Gast
Nee dan komt er geen poep op de wc bril, tenminste ik heb nog nooit poep op de bril gezien erna.
Heeft hij het al geprobeerd?
Heeft hij het al geprobeerd?
Gast- Gast
Yasemin kan het ook nog niet zelf, ik doe het zelf altijd. Op school "moet" ze het wel zelf kunnen en ze is al een paar keer thuis gekomen nu met geirriteerde billetjes omdat ze het zelf heeft gedaan en der hele kont en onderbroek onder de restjes zitten.. Komt vanzelf denk ik wel.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Lieskuh schreef:Ja zo gaat dat bij Tygo inderdaad ook. Maar er zit dan altijd nog best wel wat zeg maar en ik begin me daaraan te irriteren. Ik vind hem nu groot en oud genoeg om zijn billen gewoon helemaal zelf af te vegen, of is dat gewoon nog teveel gevraagd?knets schreef:Jordan probeert het eerst zelf en daarna veeg ik het nog eens na..
Daarnaast vraag ik me af dat als ze na het poepen gaan staan of ze dan niet heel de wc-bril ondersmeren met je-weet-wel.
Ik ben zo klaar met die billekes hahah. En zeker nu we aan het proberen zijn om Jens zindelijk te krijgen.
Ik maak me er niet zo druk om.. Het is met Jason ook goedgekomen op den duur... Dus het zal Jordan ook wel lukken haha
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eigen billen afvegen, hoe?
» ' billen pijn' iemand een tip...
» Op de billen slaan..
» Luier en billen
» Rode, open billen
» ' billen pijn' iemand een tip...
» Op de billen slaan..