Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie als je vakantie hebt?

+6
pitbullgup
Blond
minoessepoes
Fairlight
Highway
Zonnetje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie als je vakantie hebt? Empty Wat doen jullie als je vakantie hebt?

Bericht  Zonnetje wo 5 jan 2011 - 3:23

Ik heb nu anderhalve week vakantie en merk dat ik me nu een beetje begin te vervelen. Ik vind het niet erg om morgen weer te gaan werken. Wat doen jullie als jullie vakantie hebben? Of neem je alleen vakantie op als je ook op vakantie gaat?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie als je vakantie hebt? Empty Re: Wat doen jullie als je vakantie hebt?

Bericht  Highway wo 5 jan 2011 - 3:27

Ik heb nu ook een weekje en ik doe lekker niks; beetje op de bank hangen, boek lezen, wandelen, keertje de stad in. Heerlijk! Ik spreid mijn vakantie altijd over het jaar en ga maar 1x op vakantie maar af en toe in zo'n weekje ook een weekendje weg.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Wat doen jullie als je vakantie hebt? Empty Re: Wat doen jullie als je vakantie hebt?

Bericht  Fairlight wo 5 jan 2011 - 3:29

Ik heb in februari een week vakantie na 5 maand stage.. Dus ik ga lekker uitslapen, filmpjes kijken, beetje huishouden, verder niets.
Normaal dan heb ik altijd wel klusjes of het huishouden te doen..
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 3:30

Vervelen.. Daarom heb ik dus ook nooit vakantie haha..

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 5 jan 2011 - 3:31

Ik plan vakanties wel altijd samen met mijn vriend.

Vaak gaan we dan een weekendje naar onze ouders, of op bezoek bij de oma van mijn vriend, een paar keer lekker de stad in (Amsterdam), een keer naar de bioscoop, een keer lekker uit eten, of samen uitgebreid koken, een pyjama dag met een dvd aan en lekkere hapjes, een dagje rommelen in huis, wat poetsen, breien of schilderen/tekenen en dat soort dingen, borrelen met vrienden of vrienden uitnodigen om te komen eten, met mijn goede vriendje naar de Albert Cuijp, dat soort dingen!

Wij vermaken ons eigenlijk altijd wel!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 3:35

Word nog leuk wanneer ik mijn contract heb.. Ruilen doe ik bijna nooit, als een collega wil ruilen, wil ik juist graag werken. Vrijedagen neem ik bijna nooit, en mijn vakantiedagen neem ik ook echt alleen op als ik dus ook daadwerkelijk wegga.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 4:22

_Donnaa schreef:Vervelen.. Daarom heb ik dus ook nooit vakantie haha..

Klinkt bekend, ik het er net 2 weken op zitten... naja eigenlijk wel meer. Ik heb wel colleges de komende weken, maar dit is zeeeer beperkt. Kortom ik zit uit mijn neus te eten en te peinzen over dingen waarover ik niet moet peinzen!

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 5 jan 2011 - 4:54

Heb vakantie (nu alweer 2 weken), en begin maandag weer met stage. Ik moet nog veel voor de UU doen, dus ben ik daar mee bezig. Verder het gebruikelijke, tv kijken, lezen, naar de stad.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  pitbullgup wo 5 jan 2011 - 4:54

Paardrijden, uitstapjes, paardijden en dingen waar ik anders niet aan toe kom
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pluk wo 5 jan 2011 - 4:59

Ik ben nu al sinds september werkloos (morgen sollicitatiegesprek, dus hoop niet lang meer Wink) en ik verveel me nog niet echt. Dingen die ik doe overdag: afspreken met vriendinnen, shoppen, lezen, internetten, tv kijken, dingetjes in huis, boodschappen, lekkere recepten uitzoeken en maken etc. etc.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102

Bericht  PrimaBella wo 5 jan 2011 - 5:16

Ik kijk altijd uit naar vakantie maar als het dan eenmaal zover is, verveel ik me kapot.. Rolling Eyes
Uiteindelijk blijf ik dan veeel te lang in bed liggen waardoor ik de rest van de dag te lamlendig ben om echt iets nuttigs te doen! Haha. Dus wat ik doe; tv kijken, internetten, boekje lezen, iets met vrienden ondernemen smile
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 5:18

Uitslapen, wat lezen, wat hier in huis doen, lekker even weg als het weer meezit, shoppen, eindeloos achter mijn laptop. Ik verveel me eigenlijk zelden in de vakantie.

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 wo 5 jan 2011 - 6:08

Als ik niet weg ga dan slaap ik lekker uit, kijk ik tv, surf een beetje op het internet en doe ik wat dingetjes in huis (ik kan het niet laten).

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:12

Als ik alleen vakantie heb doe ik dingen waar ik anders niet echt tijd voor heb.
Denk aan alle keukenkastjes leeghalen en schoonmaken, kelderkast opruimen en schoonmaken, kledingkast opruimen, in de badkamer en wc alle tegels schoonschrobben (doe natuurlijk wel elke week soppen, maar dan echt elk tegeltje)...
Maar zijn niet de leukste dingen Wink
Elke dag 2x in het bos wandelen met de hond doe ik dan ook.
En gewoon lekker op de bank hangen en boeken lezen.

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 5 jan 2011 - 6:46

Als ik vak heb dan neem ik niet alleen vak als ik weg ga. Als ik thuis blijf probeer ik wel wat dagen leuke dingen te plannen en niet alleen maar thuis bezig te zijn
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: