Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen dinsdag!

+14
_Femme
May
Sarah1985
Lady4
Suus
Roxi3
smooch
Lotus
Merai
Zonnetje
Chocolate Cookie
Snoes
Silver
Xanna
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:04

Goedemorgen meiden,

Wat zijn de plannen voor vandaag?

Ik ga straks lekker shoppen bij IKEA Amersfoort samen met mijn moeder en mijn twee zoontjes!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Xanna ma 24 jan 2011 - 19:18

Hello!

Ik heb om 08.00u een afspraak bij de huisarts voor een kennismakingsgesprek. Ik woon al ruim 2,5 jaar in deze stad (170km van mijn oude woonplaats) en ik heb eindelijk maar eens een nieuwe huisarts gezocht nerd Het schijnt normaal te zijn om kennis te komen maken, dus dat ga ik straks maar even doen!

Verder ga ik de hele dag studeren, aangezien ik deze week nog 3 tentamens heb. Ben blij als het weer achter de rug is! Vanavond hopelijk een avondje samen met vriend, maar dan moet ik qua studie wel een beetje op schema liggen. Hard doorwerken dus;)

Fijne dag all!!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Silver ma 24 jan 2011 - 19:22

Goedemorgen,

Ik heb 38 graden koorts bij een fikse keelontsteking maar ik moet vandaag naar school... Gister zat ik nog in de overweging om de dokterswacht te moeten bellen. (had 39.7) Maar ben gelukkig wel in slaap gevallen...
Vandaag belangrijk schooldagje, de eindevaluatie nadert, en ook krijg ik te horen of ik het examenjaar per 1 feb in mag. extra spannend dus... Dus nu moet ik even doorzetten... Of is dat te eigenwijs van mij? Rolling Eyes

Fijne dag allemaal!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Snoes ma 24 jan 2011 - 19:23

Goodmorning!

Ik heb heel slecht geslapen, ben wel 20 keer wakker geweest denk, vreselijk!
Ik vertrek binnen een paar minuutjes naar mijn werk, vanavond gaan mijn vriend en ik naar mijn ouders en hopelijk eindelijk eens een avond relaxen, na de drukte van de afgelopen weken.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Chocolate Cookie ma 24 jan 2011 - 19:26

Goeiemorgen!

Na zo'n heerlijke vrije dag vind ik het toch wel moeilijk om uit mn warme bedje te komen. Maar goed, straks weer stage tot half 4 ongeveer. Waarschijnlijk moet ik dan bijslapen en vanavond misschien naar de Makro.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:32

Wat gezellig mamalin! Veel plezier!

BurnedFlower,
als je er echt niet onderuit kan dat is er geen andere optie dan gaan. Maar met 38 graden koorts zou ik toch wel drie keer nadenken of het nou uiteindelijk wel verstandig is.. Ziek is ziek.

Ik heb vanochtend om 9 uur een portfolio gesprek met m'n coach. Ben benieuwd. Daarna nog een toets.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:34

Goedemorgen,

Hier weer verplicht vroeg wakker. Man voor de Cv komt tussen 8 en 11. Zo maar eens aankleden Very Happy
Verder wel goed geslapen.

@Mamalin> veel plezier bij de IKEA!

@ Snoes> Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt hug

@ Xenna> succes met kennismaking huisarts en studeren.

@ BF> balen van die koorts en keelontsteking. Ik zou gaan als je denkt dat je het nog wel trekt. Als het echt niet gaat zou ik even bellen en overleggen denk ik. Beterschap in ieder geval! hug

@ CC> veel plezier op je stage smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:39

Leuk ik wil ook naar de Ikea!

In plaats daarvan ben ik nu op weg naar m'n werk en ben er al weer flink chagrijnig van. Ik zie er zo tegenop!
Maar heb net wel lekker een caramel cappucino en stoofperenbroodje gehad als ontbijt, dus dat is dan maar m'n lichtpuntje van de dag. Heb een lange dag overigens, lessen, twee vergaderingen, gauw naar huis en kwartiertje om te avondeten, en dan tot 10 uur theorieles. Oftewel totaal geen zin in die kl*tedag vandaag. Sorry ik mag niet schelden, weet ik.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 24 jan 2011 - 19:53

Ik werk vanmorgen eerst thuis tot 10 uur, rijd dan naar kantoor voor een vergadering en werk daarna thuis weer verder. Vanavond naar Hans Klok in de schouwburg met mijn vriend.
@ Marin: wat een lange dag, zeg.
@ de rest: maak er een fijne dag van en voor degene die zo ziek was, let goed op jezelf!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:10

Ik ben net wakker, om de hond uit te laten, ik hoef pas om 15.00 te werken vandaag!
Helaas regent het hier heel hard, dus een leuke vrije ochtend zou het niet worden..

Werkze allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:14

Goedemorgen.

Hier weer lekker geslapen. Vandaag even werken. Sta alleen op de dinsdag bij een collega in de klas die ik het minst leuk vind. Maar goed, kom de dag wel door. Daarna vanavond vergaderen over de campagne van de verkiezingen en dan is het weer bedtijd. Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 24 jan 2011 - 20:18

Goedemorgen dames!

Ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen en vertrek zo naar de uni voor wat data verwerking voor mijn master. Ben daar niet zo heel lang mee bezig dus vanmiddag weer thuis en dan hier nog even aan de slag. Vanavond lekker een avondje met mijn vriend, daar heb ik zin in!

BurnedFlower, eerlijk gezegd vind ik het niet zo verstandig om van huis te gaan als je zo ziek bent. Zeker omdat je gisterenavond nog zo'n hoge koorts had. Ik begrijp dat het vandaag een belangrijke dag is maar niets is zo belangrijk als je gezondheid. Maargoed, uiteraard is het je eigen keuze, ik hoop dat je het een beetje volhoudt!

De rest, maak er wat moois van vandaag!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Lotus ma 24 jan 2011 - 20:22

Goedemorgen,

Ik heb weer niet zo lekker geslapen. Sad Ga maar even rustig aan doen. Was van plan om te gaan sporten, maar dat zie ik even niet zitten. Denk dat ik maar extra lang yoga ga doen dan. Aan het begin van de middag ga ik even iets drinken met een vriendin. Later vanmiddag nog werken.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:22

Goedemorgen,

Inmiddels ben ik alweer aanwezig op het werk. Vandaag werken tot 16.30u. Vervolgens door naar een benzinepomp, want mijn tank is echt heel erg niet meer vol. Daarna naar de drogist en aanvullend naar de Action. Owja, en ik moet nog wat boodschappen halen bij de Lidl. Vanavond lekker languit op de bank.

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast

Bericht  smooch ma 24 jan 2011 - 20:29

Goedemorgen.

Ik ben nu aan het ontbijten en over 15minuten moet ik de bus pakken richting werk. Hebben vandaag teamddag van 9.30 - 16.00 uur...zo geen zin.
Vanavond gaan we dan met heel het team en aanhang eten bij mijn teamleidster, daar heb ik dan wel zin in.

Zometeen even een paracetamol innemen heb al vanaf gisteren hoofdpijn.

Fijne dag allemaal!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:33

Goedemorgen allemaal!! smile

Ik ben lekker aan het wakker worden (terwijl ik huiswerk moet maken!)
Ik ga zo lekker ontbijten en om 9.50 uur met de bus richting school(11.15 beginnen vandaag)

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!!

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 ma 24 jan 2011 - 20:56

Goedemorgen,

Ik moet zometeen naar school, eerst een tentamen maken en dan iets inleveren. Vanmiddag ga ik even iets in huis doen (schoonmaken) en dan moet ik om 16:00 werken. Daarna komt mijn vader mijn nieuwe douchekolom ophangen en als mijn ouders weg zijn hoop ik op een rustige avond met mijn vriend.

Fijne dag!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:58

@#$Y&(@#&*(#@ Nou m'n dag begint alweer goed. Vragen die leerlingen voor de zoveelste keer (nu weer andere klas) of ik zwanger ben. Argh niet leuk! Ik weet het wel dat ik te dik ben hoor, maar om dat constant te horen is echt niet leuk.

Gast
Gast

Bericht  Lotus ma 24 jan 2011 - 20:59

Ow, dat is inderdaad niet leuk...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:02

Marin schreef:@#$Y&(@#&*(#@ Nou m'n dag begint alweer goed. Vragen die leerlingen voor de zoveelste keer (nu weer andere klas) of ik zwanger ben. Argh niet leuk! Ik weet het wel dat ik te dik ben hoor, maar om dat constant te horen is echt niet leuk.

Wat een rotvraag :shock: stomme leerlingen! :S

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:10

Goedemorgen!

Ik ben vandaag lekker een dagje vrij. Ik ga zometeen sporten, douchen en naar de kapper. Ook ga ik nog even naar m'n ouders. Vanavond gaan we naar de meubelboulevard om een stoeltje te kopen.

Een fijne dag iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:11

Goedemorgen allemaal!

Marin, dat is echt een rotvraag! Laat je dag er niet door verpesten, ook al is het klote om te horen! Sterkte vandaag met deze hele lange dag!

Ik ben nu aan het werk. Heb niet echt zin, maar omdat het vandaag een speciale dag is (het is onze trouwdag vandaag (L)) vind ik het niet erg.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:14

Marin, sorry maar jij hebt echt zulke brutale leerlingen :shock: Ik heb het al vaker gezegd maar wij vroegen dat vroeger ECHT niet aan onze lerares :S Stomme kinderen hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:26

Ja dat idee heb ik ook hoor Darcy. Weet alleen niet zo goed wat ik er aan moet doen. Het is echt hier, niet op m'n andere locatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:30

Zijn ze je niet gewoon wat aan het jennen/uittesten Marin? Of heb je het idee dat het een oprechte vraag is?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: