Goedemorgen dinsdag
+11
Snoes
smooch
Lejow
Moezie
Elin
MissD
Ilargi
Lady4
Lotus
Try
Cheesegirl
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen dinsdag
Goedemorgen allemaal
Wat is het weer vroeg!
Bleeh, ik zit alweer aan mijn ontbijtje want ik moet de trein van 7 uur naar school.
Gelukkig ben ik om 10 uur alweer klaar.
Ik heb het de rest van de dag eigenlijk heel druk; heel veel voor school doen en eigenlijk nog sporten ook.
Fijne dag allemaal
Wat is het weer vroeg!
Bleeh, ik zit alweer aan mijn ontbijtje want ik moet de trein van 7 uur naar school.
Gelukkig ben ik om 10 uur alweer klaar.
Ik heb het de rest van de dag eigenlijk heel druk; heel veel voor school doen en eigenlijk nog sporten ook.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Goedemorgen dinsdag
Goedemorgen!
Heb je lekker geslapen? Je bent er vroeg bij zeg..!
Ik ben wakker omdat de verpleegster net mijn temperatuur kwam opnemen en bloeddruk (die nog steeds laag is maar al hoger word 95/45 geloof ik dat het net was). Mijn knie doet nu pijn dus heb net paracetamol gekregen en ben druk met mijn morfinespuit bezig (die helaas bijna op is). Vandaag nog een dagje hier en dan hopelijk naar huis, al vind ik het niet erg om nog een nachtje te blijven als ik nog zo'n pijn heb..
Fijne dag vandaag!
Heb je lekker geslapen? Je bent er vroeg bij zeg..!
Ik ben wakker omdat de verpleegster net mijn temperatuur kwam opnemen en bloeddruk (die nog steeds laag is maar al hoger word 95/45 geloof ik dat het net was). Mijn knie doet nu pijn dus heb net paracetamol gekregen en ben druk met mijn morfinespuit bezig (die helaas bijna op is). Vandaag nog een dagje hier en dan hopelijk naar huis, al vind ik het niet erg om nog een nachtje te blijven als ik nog zo'n pijn heb..
Fijne dag vandaag!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen Try
Mwa, opzich wel lekker geslapen alleen werd ik om 0430 wakker en om 0545 gaat mijn wekker en dat vind ik altijd vervelend. Heb jij een beetje kunnen slapen?
Succes vandaag (en verder natuurlijk!)
Mwa, opzich wel lekker geslapen alleen werd ik om 0430 wakker en om 0545 gaat mijn wekker en dat vind ik altijd vervelend. Heb jij een beetje kunnen slapen?
Succes vandaag (en verder natuurlijk!)
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Succes vandaag, Carola!
Wat heb je met je knie, Try?
Ik heb redelijk goed geslapen. Ik moet over een uurtje weg naar mijn psychiater. Als ik daarvan terug ben, moet ik bijna meteen weer weg voor een afspraak met de decaan. Ik hoop dat die me kan helpen. Voor de rest van de dag heb ik nog geen plannen. Misschien nog sporten, maar dat weet ik niet zeker.
Fijne dag allemaal!
Succes vandaag, Carola!
Wat heb je met je knie, Try?
Ik heb redelijk goed geslapen. Ik moet over een uurtje weg naar mijn psychiater. Als ik daarvan terug ben, moet ik bijna meteen weer weg voor een afspraak met de decaan. Ik hoop dat die me kan helpen. Voor de rest van de dag heb ik nog geen plannen. Misschien nog sporten, maar dat weet ik niet zeker.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat vervelend Carola. Ik ben ook een paar keer wakker geweest, morfine gespoten en weer verder geslapen. Ik had een rustigere nacht dan gisteren gelukkig, voel me ook een stuk beter en ben ook later wakker (gister om 5 uur al).
Lotus: dat is een vroege afspraak zeg. Helpen de gesprekken? Druk zeg, daarna meteen door naar de decaan en dan misschien nog sporten. Dat laatste zal wel fijn zijn
Ik heb mijn kuit- en scheenbeen gebroken, er staan xrays in de persoonlijkpijler in een topic van me. De pin die er nu in zit is in mijn knie erin gedaan dus dat voel ik nu..
Lotus: dat is een vroege afspraak zeg. Helpen de gesprekken? Druk zeg, daarna meteen door naar de decaan en dan misschien nog sporten. Dat laatste zal wel fijn zijn
Ik heb mijn kuit- en scheenbeen gebroken, er staan xrays in de persoonlijkpijler in een topic van me. De pin die er nu in zit is in mijn knie erin gedaan dus dat voel ik nu..
Try- Kletskop
Goedemorgen,
Ik hoop dat je pijn snel minder wordt Try. En anders nog maar een dagje langer aan de morfine-zelfbediening..
Ik heb redelijk geslapen. Had gisteravond late dienst en kon gelukkig wel wat eerder naar huis. Maar kon niet in slaap komen door de woningbezichting die ik gistermiddag had. Ben zo enthousiast, maar het is ook zo eng! Uiteindelijk pas rond één uur in slaap gevallen en op het einde van de nacht droomde ik over een geest in mijn huis. Niet echt lekker wakker worden..
Ik moet nu snel richting mijn werk, dagdienst tot vier uur. Daarna doe ik boodschappen en dan lekker niks meer.
Fijne dag all!
Ik hoop dat je pijn snel minder wordt Try. En anders nog maar een dagje langer aan de morfine-zelfbediening..
Ik heb redelijk geslapen. Had gisteravond late dienst en kon gelukkig wel wat eerder naar huis. Maar kon niet in slaap komen door de woningbezichting die ik gistermiddag had. Ben zo enthousiast, maar het is ook zo eng! Uiteindelijk pas rond één uur in slaap gevallen en op het einde van de nacht droomde ik over een geest in mijn huis. Niet echt lekker wakker worden..
Ik moet nu snel richting mijn werk, dagdienst tot vier uur. Daarna doe ik boodschappen en dan lekker niks meer.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Oh try vervelend! Ik hoop ook dat je gauw naar huis mag.
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen trouwens
Gast- Gast
Wat vervelend Lady, zo'n nachtdienst/late dienst en dan nj zo'n vroege! Wel leuk dat je zo enthousiast bent over een huisje! Koop? Ga je het nog een keer bezichtigen?
Try- Kletskop
Ik moet er om half negen zijn, maar ik doe er ongeveer 3 kwartier over om er te komen. En nee, ik heb niet veel aan de gesprekken met mijn psychiater. Voor goede gesprekken kan ik gelukkig bij andere hulpverleners terecht. Mijn psychiater is vaak nogal vaag. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Ik zal eens even bij persoonlijk gaan kijken. Het klinkt niet prettig in ieder geval. Heel veel sterkte!
Ik zal eens even bij persoonlijk gaan kijken. Het klinkt niet prettig in ieder geval. Heel veel sterkte!
Lotus- Ratel
Dat is vervelend Lotus, wel fijn dat andere gesprekken je beter helpen dan
*de mevrouw naast me ligt echt onwijs hard te snurken*
*de mevrouw naast me ligt echt onwijs hard te snurken*
Try- Kletskop
Goedemorgen!
Ik baal echt zo erg, ik ben mn sleutels kwijt:S En als ik ze niet vind kan ik niet naar mn werk:S Morgen maar zoeken als het licht is en hopen dat ik ze vind
Ik baal echt zo erg, ik ben mn sleutels kwijt:S En als ik ze niet vind kan ik niet naar mn werk:S Morgen maar zoeken als het licht is en hopen dat ik ze vind
Gast- Gast
Vervelend, waar ben je ze kwijt geraakt Yasmin? Heb je enig idee?
Try- Kletskop
Sowieso kunnen ze niet ver weg zijn.. Ik zit in een soort complex en ik ben niet meer naar buiten geweest dus ze moeten in het appartement liggen of anders in het tuintje ofzo.. pfff.. Het is hier nu 12 uur en hartstikke donker dus ik ga eerst maar slapen en dan vind ik ze hopenlijk met daglicht
Gast- Gast
Fingers crossed Yasmin! Slaap lekker
Try- Kletskop
Ik kan natuurllijk niet lapen nu:(
Er zat ook een usb aan vast, met alle gegevens van bankpasjes, wat ik dus ingescand hebt.. Als ik ze morgen niet vind moet ik dus ook banken gaan bellen of dat ze in de gaten kunnen houden of dat er geen rare transacties gedaan worden met mn gegevens. Met gegevens van gewone pasjes kunnen ze niet veel doen denk ik als het op straat komt te liggen maar wel met mn creditcard. Blokkeren en nieuwe aanvragen is niet echt een optie, want adressen kennen ze hier niet echt dus dat gaat nooit goedkomen:S
Er zat ook een usb aan vast, met alle gegevens van bankpasjes, wat ik dus ingescand hebt.. Als ik ze morgen niet vind moet ik dus ook banken gaan bellen of dat ze in de gaten kunnen houden of dat er geen rare transacties gedaan worden met mn gegevens. Met gegevens van gewone pasjes kunnen ze niet veel doen denk ik als het op straat komt te liggen maar wel met mn creditcard. Blokkeren en nieuwe aanvragen is niet echt een optie, want adressen kennen ze hier niet echt dus dat gaat nooit goedkomen:S
Gast- Gast
Goedemorgen iedereen!
Ik moet zo even van 8.30/11.30 werken, daarna ga ik naar mijn oude buren die een paar weken geleden verhuisd zijn!Ik pas al 10 jaar op die kinderen dus helemaal leuk om die weer te zien!!
@Try, ook ik ben even gaan kijken in je topic en als ik je verhaal zo lees krijg ik al pijn in mijn been:S Heel veel succes ermee en hopelijk mag je snel naar huis toe!!
@ Yasmin, als er iets is waar ik absoluut niet tegen kan is het wel mijn sleutels kwijt zijn!! Zo vervelend is dat! Hopelijk vind je ze snel terug!! Waar woon je eigenlijk dat je nu pas gaat slapen?
Ik moet zo even van 8.30/11.30 werken, daarna ga ik naar mijn oude buren die een paar weken geleden verhuisd zijn!Ik pas al 10 jaar op die kinderen dus helemaal leuk om die weer te zien!!
@Try, ook ik ben even gaan kijken in je topic en als ik je verhaal zo lees krijg ik al pijn in mijn been:S Heel veel succes ermee en hopelijk mag je snel naar huis toe!!
@ Yasmin, als er iets is waar ik absoluut niet tegen kan is het wel mijn sleutels kwijt zijn!! Zo vervelend is dat! Hopelijk vind je ze snel terug!! Waar woon je eigenlijk dat je nu pas gaat slapen?
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Goedemorgen,
Beterschap try, hopen dat je gauw uit het ziekenhuis mag zeker met zo'n snurkende vrouw naast je.
Heb vannacht voor het eerst sinds dagen weer een keer goed geslapen.
Ga zo eventjes douchen/aankleden etc. en dan even boodschapjes doen. Daarna even lekker onder de
zonnenbank. Vanmiddag een uurtje of 2 sporten, en vanavond lekker niks doen.
Tussendoor vandaag maar eens gaan kijken voor een andere baan.
Fijne dag allemaal!
Beterschap try, hopen dat je gauw uit het ziekenhuis mag zeker met zo'n snurkende vrouw naast je.
Heb vannacht voor het eerst sinds dagen weer een keer goed geslapen.
Ga zo eventjes douchen/aankleden etc. en dan even boodschapjes doen. Daarna even lekker onder de
zonnenbank. Vanmiddag een uurtje of 2 sporten, en vanavond lekker niks doen.
Tussendoor vandaag maar eens gaan kijken voor een andere baan.
Fijne dag allemaal!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Goedemorgen allemaal!
Prima geslapen, alleen wel een beetje vaag gedroomd. Heb ik de laatste tijd wel vaker last van. Ik ga zo even hardlopen, verder aan school en moet nog boodschappen doen. Vanmiddag weer 4 uurtjes werken en vanavond lekker niks doen. Kijk er nu al naar uit!
Fijne dag!
Prima geslapen, alleen wel een beetje vaag gedroomd. Heb ik de laatste tijd wel vaker last van. Ik ga zo even hardlopen, verder aan school en moet nog boodschappen doen. Vanmiddag weer 4 uurtjes werken en vanavond lekker niks doen. Kijk er nu al naar uit!
Fijne dag!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ah Try ik wens je heel veel beterschap!!
Ik heb vanacht wel goed geslapen.. alleen wel vaak wakker geschrokken.
Nu weer aan het werk tot 17:00 uur en dan eten en vanavond darten... Maar heb er niet veel zin in
Ik heb vanacht wel goed geslapen.. alleen wel vaak wakker geschrokken.
Nu weer aan het werk tot 17:00 uur en dan eten en vanavond darten... Maar heb er niet veel zin in
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!!
Weer een dag dichterbij de vakantie . Ik heb wel redelijk geslapen. Vandaag werken en dan nog heel even campagne voeren bij het station voor de verkiezingen. Daarna niet echt plannen.
Try beterschap.
Fijne dag allemaal!
Weer een dag dichterbij de vakantie . Ik heb wel redelijk geslapen. Vandaag werken en dan nog heel even campagne voeren bij het station voor de verkiezingen. Daarna niet echt plannen.
Try beterschap.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb redelijk geslapen, wilde eigenlijk stiekem gisteravond nog even meeforummen via de BB, maar die vond ik vannacht onder mijn hoofd, haha. Weer niet gelukt dus.
Nu ben ik weer aan het werk, ik heb buikpijn Al 3 dagen, heel vervelend.
Fijne dag allemaal!
Nu ben ik weer aan het werk, ik heb buikpijn Al 3 dagen, heel vervelend.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Wat naar dat je buikpijn hebt, Alex.
Lotus- Ratel
Mogggeee!
Alweer dinsdag!
Straks even wat huishoudelijke klusjes doen, dan even naar de Rabobank, om mijn rekening ook op vriends naam te laten zetten, en vanmiddag alvast aan de slag met een bruidspaartje dat op een taartje moet komen!
Beterschap Try!
Alweer dinsdag!
Straks even wat huishoudelijke klusjes doen, dan even naar de Rabobank, om mijn rekening ook op vriends naam te laten zetten, en vanmiddag alvast aan de slag met een bruidspaartje dat op een taartje moet komen!
Beterschap Try!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha, Alex, forumverslaafd?
Thanks allemaal!
Yasmin: je kan er nu toch niets aan doen, dus probeer lekker te slapen en dan kan je morgen verder kijken, komt vast goed! Ik had laatst ook zoiets en de volgende ochtend heeft mijn vriend mijn sleutels weer gevonden bij daglicht, komt goed!
Loontjes-power: waarom heb je geen zin in darten? Leuk toch?
Tanja: waar ga je voor campagne voeren?
Thanks allemaal!
Yasmin: je kan er nu toch niets aan doen, dus probeer lekker te slapen en dan kan je morgen verder kijken, komt vast goed! Ik had laatst ook zoiets en de volgende ochtend heeft mijn vriend mijn sleutels weer gevonden bij daglicht, komt goed!
Loontjes-power: waarom heb je geen zin in darten? Leuk toch?
Tanja: waar ga je voor campagne voeren?
Try- Kletskop
Leuk, ik vind jouw creaties leukLejow schreef: vanmiddag alvast aan de slag met een bruidspaartje dat op een taartje moet komen!
Try- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen dinsdag!!!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen Dinsdag !!!!
» Goedemorgen dinsdag!