Goedemorgen dinsdag!
+8
TukTuk
Eliesje
Chocolate Cookie
Lotus
Lejow
Jade
Caramba
Snoes
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen dinsdag!
Goedemorgen allemaal!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga zo dadelijk werken van 6u30-15u. Vanavond maak ik een vis-ovenschotel klaar en gaan vriend en ik nog wat in de tuin werken.
Fijne dag allemaal!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga zo dadelijk werken van 6u30-15u. Vanavond maak ik een vis-ovenschotel klaar en gaan vriend en ik nog wat in de tuin werken.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen dinsdag!
Goedemorgen,
Ik moet vanmorgen voor een paar uurtjes werken en vanmiddag werk ik nog eens 1,5 uur bij kindjes.
Vanmiddag ga ik verder weinig doen. Denk een wasje draaien en ophangen, droger is stuk. Tussendoor wat forumen.
Daarna eten koken voor vanavond, dan is de dag weer bijna om.
Ik moet vanmorgen voor een paar uurtjes werken en vanmiddag werk ik nog eens 1,5 uur bij kindjes.
Vanmiddag ga ik verder weinig doen. Denk een wasje draaien en ophangen, droger is stuk. Tussendoor wat forumen.
Daarna eten koken voor vanavond, dan is de dag weer bijna om.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen!
Wat is het nog vroeg bah. En zeker omdat ik vrij ben. Heb niet heel veel plannen alleen vanavond kijken bij baby van collega Heb er nu al zin in
Wat is het nog vroeg bah. En zeker omdat ik vrij ben. Heb niet heel veel plannen alleen vanavond kijken bij baby van collega Heb er nu al zin in
Gast- Gast
Ik moet ook werken vandaag, tot 16:45. Daarna bij mn ouders eten, Oh Oh Cherso kijken en lekker vroeg naar bed. Het is pas dinsdag maar ben nu alweer moe
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Ik heb vandaag 2 colleges en een toets..
Moet dus zo naar school tot 3 uur..
Ben echt nog heeel moe!
Fijne dag allemaal.
Ik heb vandaag 2 colleges en een toets..
Moet dus zo naar school tot 3 uur..
Ben echt nog heeel moe!
Fijne dag allemaal.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goede morgen allemaal!
Hier ineens een change of plans.. Ik zou EHBO herhaling hebben vandaag, en daar heerlijk lunchen en alles.
Nu blijkt mijn collega ziek dus gaat mijn cursus niet door, moet ik ineens lunch maken en hals over kop naar school want ik sta gewoon voor de klas vandaag... grrr!!
Werkze allemaal!
Hier ineens een change of plans.. Ik zou EHBO herhaling hebben vandaag, en daar heerlijk lunchen en alles.
Nu blijkt mijn collega ziek dus gaat mijn cursus niet door, moet ik ineens lunch maken en hals over kop naar school want ik sta gewoon voor de klas vandaag... grrr!!
Werkze allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben onderweg naar mn werk, ben tegen 6en weer thuis. Dan snel eten, sporten en slapen!
Niets bijzonders dus
Niets bijzonders dus
Gast- Gast
morguh,
hier een dagje werken op de planning 8 tot 16.00 ongeveer... verder staat er een mandje strijk op het programma vanavond.....
liefs
hier een dagje werken op de planning 8 tot 16.00 ongeveer... verder staat er een mandje strijk op het programma vanavond.....
liefs
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wat is het somber buiten... Ik ga vandaag naar ZieZo om iets te bespreken wat gisteren niet lukte. Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik heb nergens echt zin in eigenlijk. Misschien maar weer eens wat wassen en mijn bed verschonen. Maar daar vul geen dag mee natuurlijk. Ik zie wel.
Fijne dag allemaal!
Wat is het somber buiten... Ik ga vandaag naar ZieZo om iets te bespreken wat gisteren niet lukte. Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik heb nergens echt zin in eigenlijk. Misschien maar weer eens wat wassen en mijn bed verschonen. Maar daar vul geen dag mee natuurlijk. Ik zie wel.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen
Eerst werken.
Daarna het oude huis schoonmaken.
Dieren van een vriendin verzorgen.
Eten.
Vergaderen
Drukke dag maar heb er wel zin in.
Een fijne dag iedereen.
Eerst werken.
Daarna het oude huis schoonmaken.
Dieren van een vriendin verzorgen.
Eten.
Vergaderen
Drukke dag maar heb er wel zin in.
Een fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen !
Hier niet veel plannen vandaag. Ik heb denk ik de hele ochtend nodig om wakker te worden haha. En vanmiddag staat eigenlijk alleen op de planning dat ik boodschappen moet gaan halen. En misschien dat ik echt naar het dorp ga voor een kraamcadeautje te kopen en anders doe ik dat morgen
Fijne dag allemaal !
Hier niet veel plannen vandaag. Ik heb denk ik de hele ochtend nodig om wakker te worden haha. En vanmiddag staat eigenlijk alleen op de planning dat ik boodschappen moet gaan halen. En misschien dat ik echt naar het dorp ga voor een kraamcadeautje te kopen en anders doe ik dat morgen
Fijne dag allemaal !
Gast- Gast
Morgen!
Mijn dag stond vol met plannen, maar dat gaat niet meer door. Ik ben flink verkouden, dus zangles gaat m niet worden. En ik voel mij van de therapie van gisteren niet zo lekker dus niet zo verstandig om een vriendin ,die zelf ook niet lekker is, te laten langskomen want donderdag heb k examen..
Fijne dag allemaal!
Mijn dag stond vol met plannen, maar dat gaat niet meer door. Ik ben flink verkouden, dus zangles gaat m niet worden. En ik voel mij van de therapie van gisteren niet zo lekker dus niet zo verstandig om een vriendin ,die zelf ook niet lekker is, te laten langskomen want donderdag heb k examen..
Fijne dag allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij..
Kom net al van de dierenarts vandaag, konijntje haar nageltjes knippen *durf ik zelf niet*
Voor de rest heb ik nog genoeg te doen.
- Zomerkleren wegstoppen *nog steeds niet gedaan, maar kijk maar naar buiten *
- Kaartjes halen voor een Oktoberfest in een plaatselijke discotheek *leuk!*
- Bezig voor postcrossing *notebooks maken*
- En nog wat kleine dingetjes.. :-)
Hele fijne dag allemaal!
Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij..
Kom net al van de dierenarts vandaag, konijntje haar nageltjes knippen *durf ik zelf niet*
Voor de rest heb ik nog genoeg te doen.
- Zomerkleren wegstoppen *nog steeds niet gedaan, maar kijk maar naar buiten *
- Kaartjes halen voor een Oktoberfest in een plaatselijke discotheek *leuk!*
- Bezig voor postcrossing *notebooks maken*
- En nog wat kleine dingetjes.. :-)
Hele fijne dag allemaal!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Goedemorgen! Ik heb pas om half 1 les maar ga van te voren nog even langs de stoffenwinkel, hopelijk hebben ze haakjes voor de gordijnen, moet van die dingen hebben die in de rails geschoven kunnen worden.. De Nederlandse passen hier niet
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Goedemorgen!
Ik heb voor het eerst sinds tijden goed geslapen Nu werken (geen zin) en daarna komen een paar vriendinnen eten, gezellig! Vanavond nog zingen en borrelen en dan weer naar bed
Fijne dag!
Ik heb voor het eerst sinds tijden goed geslapen Nu werken (geen zin) en daarna komen een paar vriendinnen eten, gezellig! Vanavond nog zingen en borrelen en dan weer naar bed
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik hoef niet te werken vandaag.
Ga zo even naar de stad, nog wat spullen halen voor in het huisje.
En daarna maar weer verder met dozen inpakken.
Vanmiddag komt er iemand van het gastouderbureau kennis maken met mij, kijken of er een gezin is waar ik kan werken.
Fijne dag allemaal!
Ik hoef niet te werken vandaag.
Ga zo even naar de stad, nog wat spullen halen voor in het huisje.
En daarna maar weer verder met dozen inpakken.
Vanmiddag komt er iemand van het gastouderbureau kennis maken met mij, kijken of er een gezin is waar ik kan werken.
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij! Hopelijk wordt het vanmiddag echt zulk mooi weer, zoals ze voorspelt hebben
Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij! Hopelijk wordt het vanmiddag echt zulk mooi weer, zoals ze voorspelt hebben
Ik zit te wachten op het zonnetje die maar niet komt.
Vanochtend ben ik lekker vrij, ga zo nog even wat boodschapjes doen.
Vanmiddag en vanavond moet ik werken van 15.00 uur tot 22.30.
Vanochtend ben ik lekker vrij, ga zo nog even wat boodschapjes doen.
Vanmiddag en vanavond moet ik werken van 15.00 uur tot 22.30.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!!!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag