Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen dinsdag!

+14
_Femme
May
Sarah1985
Lady4
Suus
Roxi3
smooch
Lotus
Merai
Zonnetje
Chocolate Cookie
Snoes
Silver
Xanna
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen dinsdag!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:32

Combi van beiden natuurlijk. Ik heb vandaag een gewoon tshirtje aan met een vestje er over, waardoor ik al dikker leek. Was er al bang voor vandaag, maar ja, ik heb niet altijd kleren aan die helemaal tot over m'n broek gaan (lange shirtjes/jurkjes etc). dus dan zie je het wel meer dat ik dik ben ja. Maar goed dan nog is het common decency om dat niet te gaan vragen natuurlijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Suus ma 24 jan 2011 - 21:33

Wat een kutvraag, Marin! Je hebt idd brutale leerlingen!

Goedemorgen,
Ik heb een normale werkdag vandaag. Daarna komt er gezellig een vriendin eten die ik al een tijdje niet gezien heb smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:36

Als ik kijk naar de foto's die je hier plaatst zou ik jou niet dik willen noemen. Trek je niet te veel van je leerlingen aan hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:38

Haha nou dat is lief, maar het is wel zo Wink Ik heb zo'n echte 5 a 6 maanden zwanger buik. Hij steekt echt enorm uit. Het is dat ik weet dat ik niet zwanger ben en onmogelijk kan zijn, maar ik heb wel echt af en toe getwijfeld, zeker in combi met ochtendmisselijkheid Wink
Dus ik snap de vraag wel hoor haha, maar ik weet gewoon echt niet hoe ik moet reageren dan. Ik ben niet sterk genoeg om te zeggen: "Nee, ik ben gewoon dik" haha, dus meestal zeg ik gewoon 'nee' of 'jongens, hou even op met geinen'.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 24 jan 2011 - 22:04

Goedemorgen,

Misschien moet je ze toch eens wat harder aanpakken Marin, jij bepaalt wat er wel en niet gebeurt en niet zij. Ik vind ze echt hondsbrutaal naar jou toe, net zoals laatst met je telefoon. Gewoon eens iemand de klas uitzetten en het commentaar dan compleet negeren. Of het misschien eens aangeven bij je hoofd?

Ik heb lekker geslapen vannacht. Móet zometeen aan de studie, 150 bladzijden Neurologie voor de boeg.. Sad Op de namiddag ga ik op kraamvisite met een vriendin, bij een andere vriendin. Vanavond misschien nog even studeren, als ik het vandaag overdag niet afkrijg.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Silver ma 24 jan 2011 - 22:22

Ik ben toch op school... maar vraag me nu steeds af wat ik hier doe.... Rolling Eyes de klas is nu lekker om pauze, ik blijf maar even zitten waar ik zit... ze keken me vandaag ook al raar aan... maar ach... dat boeit me niet.....

Marin, wat een brutale kinderen... en net zoals wat Darcy zei, dat vroegen wij idd nooit aan de juf. Maar ik moet zeggen ze worden ook steeds brutaler, zo vroeg mijn au-pair kindje paar jaar geleden (hij was toen 7jr) of ik al sex had gehad... naaaaaah kom op even! :shock:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Sarah1985 ma 24 jan 2011 - 22:23

jeetje marin lekkere leerlingen, laat je dag niet door hun verpesten

alex gefeliciteerd met jullie trouwdag

Goede morgen

werd hier wakker doordat de post kwam, nou weg goede dag klote post. Zat een beslaglegging brief bij voor iets wat in mei 2010 al betaald is, dus net dat bedrijf gebeld, ja mevrouw dan moet u na de incasso bellen. Incasso zegt je moet bedrijf bellen grrr. Maar is opgelost gelukkig.

Verder had ik gehoopt dat mijn foto's bij de post zouden zitten maar helaas. Nu kan ik niet verder met mijn project jammer.

Ik moet zo werken van 12-18

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  May ma 24 jan 2011 - 22:27

Goedemorgen,

@BF: Je moet vooral aan jezelf denken, en als het niet gaat, dan gaat het niet. Heb je al wel iets van een kuurtje?
@Marin: Wat een k*topmerking, ik kan snappen dat dat je dag helemaal ruk maakt.

Ik heb lekker uitgeslapen, nadat ik 3 dagen om 6 uur op was. Ik ben een beetje ziekig, dus vandaag lekker rustig aan. Begin van de middag even naar de dokter om te laten kijken of ik voorhoofdholte ontsteking heb. Ben benieuwd, krijg vast niets, maar de apotheek adviseerde me gisteren toch een afspraak te maken, dus dat heb ik maar braaf gedaan.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Silver ma 24 jan 2011 - 22:29

yep, ik heb een kuur....gisteravond mee gestart... moet het ook even de tijd geven.... smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  _Femme ma 24 jan 2011 - 22:34

Goedemorgen allemaal,

Het klinkt een beetje of bijna iedereen niet zo´n goede start van de dag heeft gehad! Ik zit nu op de bank lekker in het zonnetje sunny Maar heb wel behoorlijke stress want heb vanavond een tentamen die ik móet halen anders moet ik stoppen met m'n opleiding.. Dus ik ga er nog even keihard tegenaan vandaag!

Fijne dag smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Oasis ma 24 jan 2011 - 22:35

Goedemorgen!

@ BF: Beterschap, doe lekker rustig aan!
@ Alex: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
@ Marin: Ik verbaas me echt over de brutaliteit van jouw leerlingen. Kan je er niet met iemand over praten, over hoe je dit aan kan pakken? hug voor jou!
@ _ Femme: Heeeeel veel succes met dat tentamen!

Ik heb goed geslapen. Vandaag hoef ik niet naar school, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik heb echt nog een berg huiswerk op mij wachten. Vanmiddag ga ik even naar een vriendin toe die ik allang niet meer gezien heb. Vanavond eet ik alleen (tips anyone?) en ga ik verder met huiswerk. Bah, wat een rotdag!

Fijne dag!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 22:37

Ik zou echt strenger worden, Marin. Ten goede van jezelf. Dan maar af en toe een trut van een juf zijn. Ik heb een goede band met mijn leerlingen, we kunnen over een heleboel dingen praten maar zulke vragen élke keer stellen moeten ze niet in hun hoofd halen. Hoe reageer je op die vraag?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 22:38

Goedemorgen!
Ik heb niet echt lekker geslapen. Vandaag moet ik werken aan een verslag. Ik ben bezig met de laatste loodjes van m'n studie en het valt zo ontzettend zwaar. Ik heb het gevoel dat ik het echt niet meer trek! Nou ja, toch nog maar even doorgaan. Als ik straks m'n diploma heb, dan is het ook weer snel vergeten ;-)
Fijne dag allemaal!

Marin: wat een ontzettende brutale leerlingen! En ook echt niet prettig om te horen. Ik heb het zelf ook wel eens gedacht van leraressen, dit bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Maar no way dat ik dat aan ze zou vragen!

Burned Flower: wat balen dat je op zo'n belangrijke dag zo ziek bent. Sterkte vandaag en heel veel beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 22:47

Kun je niet een of ander witty answer verzinnen voor die brutaaltjes daar, Marin?

Want zélfs al zou het zo zijn dat je buik wat geprononceerder aanwezig is (kan ook met opgezette darmen te maken hebben bv) dan nóg zijn dit gewoon vragen om te provoceren. Ook omdat jij al schrijft dat het steeds op dezelfde locatie is, kinders van die leeftijd naaien elkaar allemaal op...

Laat je er niet nog meer door uit het veld slaan hoor!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 23:00

Goedemorgen dames!

Ik heb echt heerlijk geslapen smile
Zo even lekker ontbijten.. heb ik ook nog niet gedaan haha en daarna wil ik proberen of autorijden mij al lukt ; i hope so!!!! En als dat lukt ga ik lekker naar mijn vriend I love you En als dat niet lukt.. tja daar gaan we niet vanuit! Verder weinig in de planning vandaag.. wat boodschappen doen, forummen, internetten, lezen!

Fijne dag iedereen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 23:09

Hallo trouwens. Ik zit lekker thuis in mijn werkkamer. Zou verslagen moeten schrijven maar ben niet echt geconcentreerd bezig. Ik zit bij de verwarming aan het raam en buiten stortregent het...zo knus. Straks moet ik de deur uit, heb nog een screening te doen en daarna ga ik shoppen met mams. Ben morgen jarig en samen shoppen is mijn verjaardagskadootje smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 23:15

mozzarella schreef:Ik zou echt strenger worden, Marin. Ten goede van jezelf. Dan maar af en toe een trut van een juf zijn. Ik heb een goede band met mijn leerlingen, we kunnen over een heleboel dingen praten maar zulke vragen élke keer stellen moeten ze niet in hun hoofd halen. Hoe reageer je op die vraag?

Het was volgens mij wel elke keer een andere klas.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 23:19

Jeetje Marin; echt belachelijk, ik vind niet dat ze dat kunnen maken & daar moet je echt duidelijk over zijn hoor!

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 24 jan 2011 - 23:28

Goedemorgen!

Ik heb er al een halve ochtend op zitten! Gesprek gehad op mijn werk en ff boodschappen gedaan! Straks werken, daarna eten bij mijn broertje en vanavond nog ff aan de studie!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 23:40

Goedemorgen,

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 10.30 smile

Zometeen douchen en dan om 14.15 naar mijn werk rijden. Ik moet om 15.00 mijn slaapdienst beginnen. Heb er helemaal geen zin in aangezien het schema van straks ( clienten douchen, eten, nog meer clienten douchen, clienten wegbrengen naar een avondactiviteit, anderen weer ophalen, weer terug naar het huis, uurtje daar bezig, en weer de anderen ophalen :shock: ) .. veelste druk schema voor vanavond, terwijl ik nog zoveel heb te doen aan zorgplannen schrijven .. dat zal wel weer niet om 00.00 naar bed gaan worden. Maargoed we zien het allemaal wel.. no stress angel

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 24 jan 2011 - 23:46

Goedemorgen allemaal! Ik ben al wakkeer vanaf vanmorgen half 7. lag niet meer lekker in bed en mn man was aan het dromen ofzo, die maakte de meeste rare geluiden! uiteindelijk ben ik er om half 9 uitgegaan en heb even een was aangezet, de vaatwasser uitgeruimd en heerlijk ontbijt gemaakt... zo meteen even lunch maken en dan ga ik rond half 1 weg, even langs de wibra voor ikom 2 uur moet beginnen te werken. stonden allemaal leuke babyspullentjes is!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:43

Pien schreef:Goedemorgen allemaal! Ik ben al wakkeer vanaf vanmorgen half 7. lag niet meer lekker in bed en mn man was aan het dromen ofzo, die maakte de meeste rare geluiden! uiteindelijk ben ik er om half 9 uitgegaan en heb even een was aangezet, de vaatwasser uitgeruimd en heerlijk ontbijt gemaakt... zo meteen even lunch maken en dan ga ik rond half 1 weg, even langs de wibra voor ikom 2 uur moet beginnen te werken. stonden allemaal leuke babyspullentjes is!

Ze hebben héle leuke dingen! En bij de Zeeman in de folder ook!

Gast
Gast

Bericht  Silver di 25 jan 2011 - 2:32

jeeeeeeeeeeeeeeeej toets gehaald, Very Happy Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Lotus di 25 jan 2011 - 2:35

Goed zo! Gefeliciteerd!!!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 2:51

BurnedFlower schreef:jeeeeeeeeeeeeeeeej toets gehaald, Very Happy Very Happy

Super! Gefeliciteerd Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: