Goedemorgen dinsdag!
+7
Rovine
Carra
SarahKey
silly-one
Roxi3
Oasis
Esperanza
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen dinsdag!
Goedemorgen!
Hebben jullie allemaal lekker geslapen?
Ik kon lastig in slaap komen en ben ook veel wakker geweest. Ik ga zo eerst naar de huisarts en daarna heb ik een gesprek met m'n baas over mijn contract. Ik wil ook nog wat cadeautjes kopen voor sinterklaas wat ik vrijdag met vriendinnen vier.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie allemaal lekker geslapen?
Ik kon lastig in slaap komen en ben ook veel wakker geweest. Ik ga zo eerst naar de huisarts en daarna heb ik een gesprek met m'n baas over mijn contract. Ik wil ook nog wat cadeautjes kopen voor sinterklaas wat ik vrijdag met vriendinnen vier.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Goedemorgen dinsdag!
Goedemorgen,
@Esperanza: Succes met je gessprek!
Ik heb lekker geslapen maar veel te kort.
Vandaag ben ik jarig!
Eerst naar stage, en daarna een bespreking op school. Daarna nog even thuis werken en dan klaar maken voor visite.
Fijne dag allemaal!
@Esperanza: Succes met je gessprek!
Ik heb lekker geslapen maar veel te kort.
Vandaag ben ik jarig!
Eerst naar stage, en daarna een bespreking op school. Daarna nog even thuis werken en dan klaar maken voor visite.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Esperanza, succes bij de huisarts en met je gesprek!
Oasis, gefeliciteerd!!!
Ik ben nog een beetje aan het wakker worden. Ik ga zo eerst even douchen/aankleden en daarna ga ik met de bus richting mijn ouders. Ik ga daar op de honden passen, mijn moeder gaat een dagje weg met een vriendin.
Fijne dag!
Esperanza, succes bij de huisarts en met je gesprek!
Oasis, gefeliciteerd!!!
Ik ben nog een beetje aan het wakker worden. Ik ga zo eerst even douchen/aankleden en daarna ga ik met de bus richting mijn ouders. Ik ga daar op de honden passen, mijn moeder gaat een dagje weg met een vriendin.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Bedankt meiden!
Oasis: Gefeliciteerd! Heb je al leuke cadeau's gekregen?
Oasis: Gefeliciteerd! Heb je al leuke cadeau's gekregen?
Esperanza- Kletskop
Gefeliciteerd Oasis.
Succes Esperanza
Ik heb wel redelijk geslapen.
Wat ik vandaag ga doen, geen idee. Als ze nog bellen om te werken ga ik werken ( invalpoule onderwijs). Maar ik ben bang van niet. In elk geval daar even aangeven dat ik weer beschikbaar ben.
Waarschijnlijk ga ik uit verveling wel hardlopen en vanavond tennissen en conditietraining van tennis. Beetje veel misschien, maar beter dan thuis zitten en uit verveling gaan snacken en snaaien.
Fijne dag allemaal.
Succes Esperanza
Ik heb wel redelijk geslapen.
Wat ik vandaag ga doen, geen idee. Als ze nog bellen om te werken ga ik werken ( invalpoule onderwijs). Maar ik ben bang van niet. In elk geval daar even aangeven dat ik weer beschikbaar ben.
Waarschijnlijk ga ik uit verveling wel hardlopen en vanavond tennissen en conditietraining van tennis. Beetje veel misschien, maar beter dan thuis zitten en uit verveling gaan snacken en snaaien.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Oasis: gefeliciteerd!
Hier lekker geslapen, alleen lag ik vanmorgen nog wel erg lekker.
Lise moet zo weer naar school. En ik ga vanmiddag even Amé dr Pip behang ophalen, ze belde dat het er was. Krijg nog 10% korting ook, dus dat is ook weer mooi meegenomen.
Voor de rest weer het 1 en ander in huis doen en eind van de ochtend komt een vriendin langs, dus dat is gezellig!
Fijne dag all!
Oasis: gefeliciteerd!
Hier lekker geslapen, alleen lag ik vanmorgen nog wel erg lekker.
Lise moet zo weer naar school. En ik ga vanmiddag even Amé dr Pip behang ophalen, ze belde dat het er was. Krijg nog 10% korting ook, dus dat is ook weer mooi meegenomen.
Voor de rest weer het 1 en ander in huis doen en eind van de ochtend komt een vriendin langs, dus dat is gezellig!
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Oasis: gefeliciteerd! Hoe jong ben je geworden?
Ik heb niet fijn geslapen, sinds ik zwanger ben droom ik elke nacht raar, eng of bizar.
Vannacht was het weer 'raak'.
Maar goed duik zo nog even mijn bed in.
Vandaag hebben we ons groot sinterklaasfeest op mijn werk. Dus extra werken voor mij anders was ik vandaag vrij geweest. Maar dit is leuk extra werken
Vanavond weinig op de planning staan want na 3 uur 80 kinderen om me heen ben ik bekaf
Allemaal een fijne dag!
Oasis: gefeliciteerd! Hoe jong ben je geworden?
Ik heb niet fijn geslapen, sinds ik zwanger ben droom ik elke nacht raar, eng of bizar.
Vannacht was het weer 'raak'.
Maar goed duik zo nog even mijn bed in.
Vandaag hebben we ons groot sinterklaasfeest op mijn werk. Dus extra werken voor mij anders was ik vandaag vrij geweest. Maar dit is leuk extra werken
Vanavond weinig op de planning staan want na 3 uur 80 kinderen om me heen ben ik bekaf
Allemaal een fijne dag!
Goedemorgen!
Gefeliciteer Oasis. Fijne dag toegewenst.
Ik zit alweer op mijn werk. Heb er geen zin in vandaag. Maar ik ga er vroeg mee stoppen en dan ga ik bij een vriendin (en baby!) eten.
Gefeliciteer Oasis. Fijne dag toegewenst.
Ik zit alweer op mijn werk. Heb er geen zin in vandaag. Maar ik ga er vroeg mee stoppen en dan ga ik bij een vriendin (en baby!) eten.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Dankjewel allemaal! Ik ben 25 geworden.
@Esperanza: ja ben zeker verwend, heb een tablet gekregen van mijn vriend!
Oasis- Ratel
Goedemorgen,
Ik ben nog erg moe en slaperig, maar ik heb om 9.15u de intake van de psycholoog bij het revalidatiecentrum, dus ik moet zo op de fiets. Daarna kan ik even wat eten en moet ik een paar uur lang vragenlijsten invullen (? geen idee, haha).... Vanmiddag lekker niks doen dus!
Fijne dag.
Ik ben nog erg moe en slaperig, maar ik heb om 9.15u de intake van de psycholoog bij het revalidatiecentrum, dus ik moet zo op de fiets. Daarna kan ik even wat eten en moet ik een paar uur lang vragenlijsten invullen (? geen idee, haha).... Vanmiddag lekker niks doen dus!
Fijne dag.
Gast- Gast
Gefeliciteerd Oasis!
Ik was wakker voor de wekker, maar toen ik vond dat de snooze best lang duurde bleek het al 8 uur te zijn. Niet eens zo laat op mijn werk, viel mee. Na mijn werk naar de tandarts, hopelijk voor mijn laatste behandeling, maar dat heb ik vaker geroepen.
Daarna wil ik nog even sporten en mijn sinterklaasverlanglijstje maken. Met een beetje geluk mag ik daarna nog even zitten en relaxen voor ik naar bed ga.
Ik was wakker voor de wekker, maar toen ik vond dat de snooze best lang duurde bleek het al 8 uur te zijn. Niet eens zo laat op mijn werk, viel mee. Na mijn werk naar de tandarts, hopelijk voor mijn laatste behandeling, maar dat heb ik vaker geroepen.
Daarna wil ik nog even sporten en mijn sinterklaasverlanglijstje maken. Met een beetje geluk mag ik daarna nog even zitten en relaxen voor ik naar bed ga.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd oasis !!
Goedemorgen!
Ik heb wel heerlijk geslapen, gister op tijd er in en nu net wakker van de wekker geworden.
Heb dagje vrij, maar ga straks koffie drinken bij oud collega, en vanmiddag met mijn tante naar duitsland om treinkaartjes te komen voor naar Berlijn in februari met de familie (heb er nu al zin aan)
En vanavond even naar dorp verderop, mijn vriend moet wat ophalen en ik ga even mee
Verder lekker niks!
Fijne dag allemaal !
Goedemorgen!
Ik heb wel heerlijk geslapen, gister op tijd er in en nu net wakker van de wekker geworden.
Heb dagje vrij, maar ga straks koffie drinken bij oud collega, en vanmiddag met mijn tante naar duitsland om treinkaartjes te komen voor naar Berlijn in februari met de familie (heb er nu al zin aan)
En vanavond even naar dorp verderop, mijn vriend moet wat ophalen en ik ga even mee
Verder lekker niks!
Fijne dag allemaal !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, maar voel me nog niet helemaal uitgerust. Vandaag een drukke dag op het werk en vanavond lekker zingen
Fijne dag!
Ik heb wel redelijk geslapen, maar voel me nog niet helemaal uitgerust. Vandaag een drukke dag op het werk en vanavond lekker zingen
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Morning laddies!
Ik ben al weer bezig met het photoshoppen van een studio opname afgelopen zaterdag... veel werk aan, de mensen pasten namelijk net niet allemaal op mijn doek dus nu moet ik er wat achtergrond bij shoppen. Niet moeilijk, maar wel veel werk en saai
Daarna nog een cdtje branden voor een bruidspaar en wat foto's doorsturen voor een website van een klant en ....
Ik heb genoeg te doen dus. Wat doe ik hier dan? aan het werk Zero!
Ik ben al weer bezig met het photoshoppen van een studio opname afgelopen zaterdag... veel werk aan, de mensen pasten namelijk net niet allemaal op mijn doek dus nu moet ik er wat achtergrond bij shoppen. Niet moeilijk, maar wel veel werk en saai
Daarna nog een cdtje branden voor een bruidspaar en wat foto's doorsturen voor een website van een klant en ....
Ik heb genoeg te doen dus. Wat doe ik hier dan? aan het werk Zero!
Gast- Gast
Goeiemorgen !
Ik heb redelijk geslapen. Ik heb gisteren flink hard moeten werken en had enorm last van m'n rug dus ik ben lekker vroeg gaan slapen. Zoonlief nog eens zo'n 1,5 uur wakker geweest om 1.00 uur maar gelukkig is mijn man eruit gegaan zodat ik kon blijven liggen
Vandaag houden zoonlief en ik een pyjama dagje. Na zijn slaapje gaan we lekker samen badderen en gaan we even een stukje wandelen en naar de supermarkt. Kortom gewoon even een lui dagje !
Ik heb redelijk geslapen. Ik heb gisteren flink hard moeten werken en had enorm last van m'n rug dus ik ben lekker vroeg gaan slapen. Zoonlief nog eens zo'n 1,5 uur wakker geweest om 1.00 uur maar gelukkig is mijn man eruit gegaan zodat ik kon blijven liggen
Vandaag houden zoonlief en ik een pyjama dagje. Na zijn slaapje gaan we lekker samen badderen en gaan we even een stukje wandelen en naar de supermarkt. Kortom gewoon even een lui dagje !
Gast- Gast
Goedemorgen,
Niet zo heel geweldig geslapen. Er is een conflict binnen mijn studiegroep en dat heeft de nodige uitwerking. Heb dus best een tijdje liggen piekeren. Het conflict zorgt er voor dat de werksfeer zo slecht is en dat het zoveel moeite kost om nog verder te gaan. Bah!
Vanmiddag nog wel een werkcollege, maar dat is gelukkig ieder voor zich.
Verder is mijn papa vandaag jarig, dus we hebben nog een klein feestje.
Fijne dag iedereen.
Niet zo heel geweldig geslapen. Er is een conflict binnen mijn studiegroep en dat heeft de nodige uitwerking. Heb dus best een tijdje liggen piekeren. Het conflict zorgt er voor dat de werksfeer zo slecht is en dat het zoveel moeite kost om nog verder te gaan. Bah!
Vanmiddag nog wel een werkcollege, maar dat is gelukkig ieder voor zich.
Verder is mijn papa vandaag jarig, dus we hebben nog een klein feestje.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb ook heerlijk geslapen en ben vandaag een dagje vrij. Voor de middag ga ik nog even lekker luieren, boekje lezen enz. en vanmiddag even naar het dorp om cadeautjes te shoppen voor de surprise met een aantal meiden van hier. En vanavond heb ik een date!!
Fijne dag allemaal!
Ik heb ook heerlijk geslapen en ben vandaag een dagje vrij. Voor de middag ga ik nog even lekker luieren, boekje lezen enz. en vanmiddag even naar het dorp om cadeautjes te shoppen voor de surprise met een aantal meiden van hier. En vanavond heb ik een date!!
Fijne dag allemaal!
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Okidoki schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Ohja met wie en waar ga je naar toe?? Vertel, vertel !!!
Gast- Gast
Haha, hoezo nieuwsgierig!Razz_ schreef:Okidoki schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Ohja met wie en waar ga je naar toe?? Vertel, vertel !!!
Ik stuur je wel even een pm.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Whoeee!!! Ik ben lekker vrij vandaag!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw dat is een mooi cadeau! Ik moest wel even twee keer lezen, las eerst tablet als in een pilletje haha.Oasis schreef:Dankjewel allemaal! Ik ben 25 geworden.
Esperanza- Kletskop
Esperanza schreef:Wauw dat is een mooi cadeau! Ik moest wel even twee keer lezen, las eerst tablet als in een pilletje haha.Oasis schreef:Dankjewel allemaal! Ik ben 25 geworden.
Hahaha zou wel origineel zijn, maar of ik er dan zo blij mee was als nu .
Oasis- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!!!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!!!
» Goedemorgen dinsdag!