Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

+34
Snoopy
Happydobby
Novalee
Pien
Barbabella
chipa
Floor
Minx
Fiebje
CCC
_Lana_
Stuiterbal
Printje
Purpleflower
PapillonRose
Prosecco
Clapperdie
kwak
-Ieniemienie-
Annemie
Mama Titty
Parel
Blair
Juutjepetuutje
nillis
Steep
Annie24
Twellie
Aimee
snoezel
Fearie
Océane
SarahKey
Lejow
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 2:05

Parel schreef:
Babydoll schreef:
Youandi schreef:Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

"Kijk eens, het huisje van je baby de afgelopen 9 maand!" mn vriend heeft er zelfs een foto van gemaakt Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 394967 maar ik vond het zelf ook niet zo speciaal.

Hahahaha, mijn vriend ook!

Ik heb nog wel iets wat ik bij een volgende wel wil doen!
Jullie gaan vast gruwelen haha, maar ik wil het graag of gefilmd, of foto's ervan hebben. En ik wil met een spiegel kijken, zodra het hoofdje staat en het eruit komt.

Dat heb ik ook gedaan, althans het is gefilmd, heb zelf niet met een spiegel gekeken.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 2:09

Babydoll schreef:
Parel schreef:
Babydoll schreef:
Youandi schreef:Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

"Kijk eens, het huisje van je baby de afgelopen 9 maand!" mn vriend heeft er zelfs een foto van gemaakt Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 394967 maar ik vond het zelf ook niet zo speciaal.

Hahahaha, mijn vriend ook!

Ik heb nog wel iets wat ik bij een volgende wel wil doen!
Jullie gaan vast gruwelen haha, maar ik wil het graag of gefilmd, of foto's ervan hebben. En ik wil met een spiegel kijken, zodra het hoofdje staat en het eruit komt.

Dat heb ik ook gedaan, althans het is gefilmd, heb zelf niet met een spiegel gekeken.

Echt? Wat cool!
Ik weet ook niet of ik uberhaupt wel kan kijken dan hoor in die spiegel, volgens mij had ik met het persen mijn ogen dicht haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 2:11

Parel schreef:
Babydoll schreef:
Parel schreef:
Babydoll schreef:
Youandi schreef:Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

"Kijk eens, het huisje van je baby de afgelopen 9 maand!" mn vriend heeft er zelfs een foto van gemaakt Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 394967 maar ik vond het zelf ook niet zo speciaal.

Hahahaha, mijn vriend ook!

Ik heb nog wel iets wat ik bij een volgende wel wil doen!
Jullie gaan vast gruwelen haha, maar ik wil het graag of gefilmd, of foto's ervan hebben. En ik wil met een spiegel kijken, zodra het hoofdje staat en het eruit komt.

Dat heb ik ook gedaan, althans het is gefilmd, heb zelf niet met een spiegel gekeken.

Echt? Wat cool!
Ik weet ook niet of ik uberhaupt wel kan kijken dan hoor in die spiegel, volgens mij had ik met het persen mijn ogen dicht haha

Máár, heb het tot op de dag van vandaag nog niet bekeken, :nopompom: . Spiegel heb ik eigenlijk niet eens bij nagedacht, ik was veel te druk iedereen uit te kafferen en de weeen op te vangen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Océane za 14 jul 2012 - 2:12

Volgens mij durf ik niet eens goed te persen als er een spiegel bij word gehouden... Brrr. Filmen hoeft van mij ook niet zo.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:15

Ik wil dat liever niet zien maar in de verloskamer van ons ziekenhuis hangen óveral spiegels pale .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  -Ieniemienie- za 14 jul 2012 - 2:18

Ik zou misschien mn zusje bij de bevalling willen hebben ALS er ooit nog een kindje komt.
En ik zou ook willen filmen. EN vooral de eerste momenten van het kindje. Dus als het bij ons word gelegd.
De tranen, ik vond dat zo bijzonder! En zou dat graag op beeld hebben willen staan.

Verder eigenlijk niks
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  kwak za 14 jul 2012 - 2:20

de fotocamera beter instellen waardoor ik wel scherpe foto's krijg van de eerste momenten.
beetje jammer want onze foto's van de eerste momenten zijn heel wazig door dat de camera op een verkeerde instelling stond, beetje jammer.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Clapperdie za 14 jul 2012 - 2:25

Ik heb geen spijt van iets wat ik niet heb gedaan tijdens mn zwangerschap. Wel heb ik spijt dat ik niet heb "genoten" van mijn kraamtijd. Als ik het over kon doen was ik lekker 5 dagen in bed gebleven. Nu was ik dag 2 al uit bed en daardoor was de kraamzorg ook minder verzorgdend omdat ik alles al zelf wilde doen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 2:37

Oh ja! En bij een 2de komt er zeeeeeeeeeeker een kraamfeest!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Prosecco za 14 jul 2012 - 2:51

Babydoll schreef:Ik heb de 3D echo niet gedaan, wat ik echt heel jammer vind. En ik wilde altijd met een dolfijn zwemmen toen ik zwanger was, maar ik werd massaal tegengehouden door hubby & fam.

als je zwanger bent kun je niet met dolfijnen zwemmen, door de echo golven die je dan uitstoot gaan ze met hun neus in je buik prikken. Dat is dan weer gevaarlijk voor de baby.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  PapillonRose za 14 jul 2012 - 3:29

Ik heb op zich niet echt spijt dat ik dingen gelaten heb. Ik heb veel gedaan wat ik wilde zoals: fotoshoot, regelmatig buikfoto's maken, gipsbuik, 4D echo, de bevalling laten filmen en zo nog wel een paar dingen. Ben heel blij dat ik dat allemaal gedaan heb!

Wel zou ik bij een volgende zwangerschap misschien nog wat dingen willen doen. Een zwangerschapsdagboek bijhouden (toen totaal niet aan gedacht), een filmpje maken van mijn bewegende buik en meer genieten. Had nu ook wel genoten, maar door de situatie waar ik inzat en de extreme misselijkheid heb ik wel minder genoten als dat ik had gewild.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Purpleflower za 14 jul 2012 - 7:38

Het langer geheim houden dat we weer zwanger zijn.

We hadden het met 5 weken aan de ouders verteld en al aan een aantal vrienden.


Bij een eventueele volgende zwangerschap wil ik eerst samen een aantal weken genieten.
Niks op het forum, niet op een besloten facebook groep, alleen voor ons zelf tot de eerste echo.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 7:51

Ik 'baal' ervan dat mijn man en ik niet meer voor een laatste keer samen op vakantie zijn kunnen gaan voordat de baby kwam. Ik was graag nog samen een weekendje weg gegaan voordat de baby kwam maar helaas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Lejow za 14 jul 2012 - 8:59

Printje schreef:Ik 'baal' ervan dat mijn man en ik niet meer voor een laatste keer samen op vakantie zijn kunnen gaan voordat de baby kwam. Ik was graag nog samen een weekendje weg gegaan voordat de baby kwam maar helaas.

Dat had ik in februari willen doen, in de voorjaarsvakantie laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 9:51

Lejow schreef:
Printje schreef:Ik 'baal' ervan dat mijn man en ik niet meer voor een laatste keer samen op vakantie zijn kunnen gaan voordat de baby kwam. Ik was graag nog samen een weekendje weg gegaan voordat de baby kwam maar helaas.

Dat had ik in februari willen doen, in de voorjaarsvakantie laughcry

En wij dus in mijn verlof maar helaas werd manlief ziek en belandde 5,5 weken in het ziekenhuis. Hij was ook uit logeren maar dus net wat anders...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Stuiterbal za 14 jul 2012 - 10:00

Ik vind het ook wel jammer dat we geen zwangerschap shoot hebben laten doen.

Daarnaast zou ik ooit bij een 2e bevalling meer regie er zelf over willen hebben. Nu heb ik maar vast gelegen in bed en was erg suf en van de wereld waardoor ik het niet bewust heb mee gemaakt.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  _Lana_ za 14 jul 2012 - 10:32

Parel schreef:
Babydoll schreef:
Youandi schreef:Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

"Kijk eens, het huisje van je baby de afgelopen 9 maand!" mn vriend heeft er zelfs een foto van gemaakt Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 394967 maar ik vond het zelf ook niet zo speciaal.

Hahahaha, mijn vriend ook!

Ik heb nog wel iets wat ik bij een volgende wel wil doen!
Jullie gaan vast gruwelen haha, maar ik wil het graag of gefilmd, of foto's ervan hebben
. En ik wil met een spiegel kijken, zodra het hoofdje staat en het eruit komt.

Wij hebben dit allemaal op de film staan. Sterker nog, tijdens de hele bevalling geef ik degene die filmde ( stagiair, jongen van een jaartje of 21 ) instructies. Haha, waar ik al niet aan dacht! ;-)
Maar ik vind die film en foto's dus heeeel erg waardevol en heel erg mooi om te zien. Ook helemaal niet gek om te zien.
Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee.
En anders kun je het altijd nog wissen.

Ik vind het jammer dat we geen fotoshoot hebben gedaan. Ik heb wel gewone buikfoto's, maar niet van die hele mooie. Maar goed, ik vind het niet heel erg. Bij een eventuele volgende zou ik het denk ik wel doen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  _Lana_ za 14 jul 2012 - 10:34

Ik vind het echt een geweldig gezicht hoe ze geboren wordt. Het blijft zo bijzonder.
Van mijn zoontje is het ook gefilmd, maar hier heb ik nog niet naar kunnen kijken. Maar ik ben wel blij dat het op de film staat. Zelf was ik toen onder narcose.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  CCC za 14 jul 2012 - 11:23

Opzich heb ik redelijk alles gedaan wat ik graag wilde in mijn zwangerschap zoals een fotoshoot, filmpjes van mijn bewegende buik, buikfoto's... maar de volgende keer zou ik meer willen genieten. In deze zwangerschap is er veel narigheid tussendoor gekomen, veel zieke familieleden en veel mensen die zijn overleden. Ook was deze zwangerschap vooral een grote leerles voor mij wbt medische dingen. Ik hoop dat ik een volgende zwangerschap me minder druk maak en meer geniet van alle kleine dingetjes... Ik vond het zwanger zijn niet mijn ding, maar nu merk ik toch wl dat ik bepaalde dingen lastig vind om een plekje te geven omdat ik het gevoel heb niet optimaal te hebben genoten.

En ohja, ik wilde helemaal geen foto's van als ze geboren werd maar nu heb ik toch wel een beetje spijt... Mijn vriend heeft gekeken (terwijl we hadden afgesproken dit niet te doen haha) en hij vond het het allermooiste wat hij ooit heeft gezien. Nu later vind ik het dus wel jammer dat ik dat niet aandurfde om bijv. zelf met een spiegel te kijken of er foto's van heb. Ben overigens wel blij dat ik het niet heb gefilmd, ik kon alleen persen met geluid (lees: schreeuwen) geloof niet dat ik dat erg leuk zou vinden dat terug te kijken haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Fiebje za 14 jul 2012 - 12:18

Had ik maar in mijn verlof alle foto's uitgezocht en al bepaalde albums gemaakt zoals van onze bruiloft. Ik dacht dat komt wel na de bevalling, niet dus nog steeds niet gedaan.

Verder zou ik de volgende keer meer foto's willen hebben van net na de bevalling.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Minx za 14 jul 2012 - 17:56

Prosecco schreef:
Babydoll schreef:Ik heb de 3D echo niet gedaan, wat ik echt heel jammer vind. En ik wilde altijd met een dolfijn zwemmen toen ik zwanger was, maar ik werd massaal tegengehouden door hubby & fam.

als je zwanger bent kun je niet met dolfijnen zwemmen, door de echo golven die je dan uitstoot gaan ze met hun neus in je buik prikken. Dat is dan weer gevaarlijk voor de baby.

Haha wou precies hetzelfde zeggen. Waar wij met dolfijnen hebben gezwommen was zelfs een vrouw geweest waar ze heel erg op gereageerd hadden. Tot agressie aan toe die vrouw wist zelf niet dat ze zwanger was. Doordat de dolfijnen de baby niet kunnen plaatsen vallen ze het maar aan. Er was wel een alternatief dan stond je op een rand en kwamen ze zo naar je toe. Je kon dan alleen niet met je buik in het water
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Floor za 14 jul 2012 - 18:43

Niet tijdens de zwangerschap maar wel na de bevalling. Ik vind het erg vervelend dat mijn man en ik geen moment alleen hebben gehad met de baby. Ik heb een lange zware bevalling gehad en was erg blij dat het erop zat ('wou graag dat het over was' beetje zo'n idee). Toen is direct iedereen gebeld terwijl ik nog uit m'n operatiekleding moest en verzorgd werd, zelfs onze zoon had nog geen kleertjes aan op dat moment. Dus toen we naar onze kamer werden gereden stond daar iedereen al te wachten, dat was me eigenlijk toch echt te veel, ik wou dat we een moment zelf hadden gehad. Later was iedereen weg maar het was al nacht dus de nachtzuster kwam kijken of we nog wat nodig hadden en dat was het, weltrusten, ga maar slapen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  SarahKey za 14 jul 2012 - 19:06

Floor schreef:Niet tijdens de zwangerschap maar wel na de bevalling. Ik vind het erg vervelend dat mijn man en ik geen moment alleen hebben gehad met de baby. Ik heb een lange zware bevalling gehad en was erg blij dat het erop zat ('wou graag dat het over was' beetje zo'n idee). Toen is direct iedereen gebeld terwijl ik nog uit m'n operatiekleding moest en verzorgd werd, zelfs onze zoon had nog geen kleertjes aan op dat moment. Dus toen we naar onze kamer werden gereden stond daar iedereen al te wachten, dat was me eigenlijk toch echt te veel, ik wou dat we een moment zelf hadden gehad. Later was iedereen weg maar het was al nacht dus de nachtzuster kwam kijken of we nog wat nodig hadden en dat was het, weltrusten, ga maar slapen.



Floor, volgende keer pas thuis afspreken. Wij hebben wel de ouders en broer gebeld, maar wel met de woorden, we bellen wel weer als we naar huis mogen... kortom, jullie komen maar lekker thuis en niet in het ziekenhuis. Ja als je dagen moet blijven is het wat anders.
Want even met jullie als kersvers gezinnetje samen is zo fijn. Lijkt me echt heel raar als je opeens terug komt naar je kamer en huppa staat er familie. Jammer dat het zo gegaan is bij jullie.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 19:53

SarahKey schreef:
Floor schreef:Niet tijdens de zwangerschap maar wel na de bevalling. Ik vind het erg vervelend dat mijn man en ik geen moment alleen hebben gehad met de baby. Ik heb een lange zware bevalling gehad en was erg blij dat het erop zat ('wou graag dat het over was' beetje zo'n idee). Toen is direct iedereen gebeld terwijl ik nog uit m'n operatiekleding moest en verzorgd werd, zelfs onze zoon had nog geen kleertjes aan op dat moment. Dus toen we naar onze kamer werden gereden stond daar iedereen al te wachten, dat was me eigenlijk toch echt te veel, ik wou dat we een moment zelf hadden gehad. Later was iedereen weg maar het was al nacht dus de nachtzuster kwam kijken of we nog wat nodig hadden en dat was het, weltrusten, ga maar slapen.



Floor, volgende keer pas thuis afspreken. Wij hebben wel de ouders en broer gebeld, maar wel met de woorden, we bellen wel weer als we naar huis mogen... kortom, jullie komen maar lekker thuis en niet in het ziekenhuis. Ja als je dagen moet blijven is het wat anders.
Want even met jullie als kersvers gezinnetje samen is zo fijn. Lijkt me echt heel raar als je opeens terug komt naar je kamer en huppa staat er familie. Jammer dat het zo gegaan is bij jullie.

Wat vervelend Floor!

Wij hadden wel meteen iedereen gebeld (terwijl ik gehecht werd...) maar ze mochten pas van een bepaalde tijd komen.
Dan kon ik op mijn gemak douchen en waren we inderdaad ook eventjes samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  chipa za 14 jul 2012 - 19:57

Dat ik mijn man niet op zijn onbeschofte gedrag heb gewezen. Ik was zo ontzettend gelukkig dat ik zwanger was en hij maar zeuren en zanikken over van alles en nog wat. Heb me zo alleen gevoeld Tijdens mn zwangerschap. Mijn geluk is Toen echt (een beetje) overschaduwd.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) - Pagina 2 Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum