Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

+34
Snoopy
Happydobby
Novalee
Pien
Barbabella
chipa
Floor
Minx
Fiebje
CCC
_Lana_
Stuiterbal
Printje
Purpleflower
PapillonRose
Prosecco
Clapperdie
kwak
-Ieniemienie-
Annemie
Mama Titty
Parel
Blair
Juutjepetuutje
nillis
Steep
Annie24
Twellie
Aimee
snoezel
Fearie
Océane
SarahKey
Lejow
38 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Lejow vr 13 jul 2012 - 21:19

Wat heb jij in je zwangerschap niet gedaan (omdat je het toen niet wilde, of omdat je er niet bij stil gestaan hebt), waar je nu van baalt en denkt 'Had ik maar...'?

Zo had ik toch graag bewegende beelden van de echo willen hebben. We hebben nu alleen de echo foto's zelf. Maar op dat moment hebben we daar totaal niet bij nagedacht.

En ik baal dat door de vroeggeboorte ik geen fotoshoot van mijn buik heb kunnen doen. De laatste buikenfoto was een vluchtige, in de douche, met 29 weken. En 5 dagen later was ze er al..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  SarahKey vr 13 jul 2012 - 21:22

Jammer dat je sommige dingen niet hebt kunnen doen. Maar ze kwam ook zo vroeg dat verwacht je ook niet.

Ik heb eigenlijk niets wat ik nu achteraf mis. Wil het weer net zo doen bij een volgende zwangerschap, 3d echo's, fotoshoot, elke week buikfoto, filmpje van een bewegende buik.

Wat ik misschien wel volgende keer wil doen is zwangerschapszwemmen. Wou het dit keer ook doen maar dan was ik bijna de enige dat vind ik ook saai.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 21:23

ik kom er maar niet toe om mijn trouwjurk weer aan te trekken, moet ik nu eigenlijk wel echt doen, omdat ik al verder zwanger ben dan toen ik trouwde en mijn buik nu groter lijkt te zijn. Ik zou er wel spijt van hebben als dat er bij tussendoor schiet, omdat ik de jurk dan écht nooit meer aan kan waarschijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Lejow vr 13 jul 2012 - 21:25

Filmpje van mijn bewegende buik heb ik gelukkig wel I love you :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Océane vr 13 jul 2012 - 21:56

Ik baalde ervan dat we deze zwangerschap geen tijd hadden om een buikfotoshoot te doen, vorige zwangerschap ook niet gedaan en dit zal hoogstwaarschijnlijk toch echt de laatste zwangerschap zijn. Maar dat gaat waarschijnlijk toch nog goed komen; Oreo komt zoals het er nu uitziet over een weekje langs om alsnog (zeer hoogzwangere) buikfoto's te maken Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) 281626781 en nu maar hopen dat ik nog niet (aan het) bevallen ben...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 22:23

Weinig foto's, geen baby-kamer inrichten, geen zwangerschapsyoga of zoiets en ik baal er wel een beetje van dat ik niet volop heb kunnen genieten. Maar hè, zo was het gewoon en ik ga het gewoon een keer heeeel goed overdoen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Fearie vr 13 jul 2012 - 23:22

Geen zwangerschapsfotoshoot laten doen, vond het erg veel geld en we hadden niet veel te besteden. Achteraf had het was wel gekund, bij een volgende wil ik hoe dan ook een fotoshoot.
Voor de rest alles gedaan wat ik wou doen :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  snoezel vr 13 jul 2012 - 23:31

Fotoshoot.. Vond het eerst teveel geld en dus niet gedaan. Ook omdat mijn man mijn buik niet mooi vond, en de fotoos dus echt niet aan de muur ofzo zouden komen. Toen op fb toevallig weer in contact gekomen met mijn oude buurjongen, die hobby-fotograaf is. Daar toen mee afgesproken. En op de dag dat hij zou komen, zat ik mijn nagels te lakken en toen- flats! Braken mijn vliezen... Toen de vk kwam kijken (ze was niet ingedaald) en het uiteindelijk goed was en ik gewoon moest wachten omdat ik nog geen weeën had zei die heel optimistisch: kan nog wel even duren hoor. Je kan best die shoot nog doen... Haha, dat toch maar niet gedaan..

Voor de rest erg tevreden. Elke week een buikfoto, mijn buik regelmatig opgemeten met een meetlint speciaal voor dat doel, film van bewegende buik, 3d echo, echofilmpjes en heel veel echofotoos (vriendin van me is echoscopiste in het ziekenhuis en wilde op me oefenen (normaal doet ze botbreuken ed Wink), heeellll vervelend)

Ik zou denk ik wel een zwangerschapsdagboekje bijhouden. Dat heb ik nu niet gedaan, en dat vind ik wel jammer...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Aimee vr 13 jul 2012 - 23:34

Niks eigenlijk... Ik heb wel zelf buikfoto's gemaakt en die staan in het fotoboek van Luuk. Ik zou foto's van een shoot toch niet ophangen ofzo, dus ik vond het zonde van het geld.

Ik had alleen na de bevalling toch wel graag de placenta willen zien. Nu wilde ik hem zo snel mogelijk weg hebben.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 23:35

Dat ik bij Y, geen fotoshoot heb gedaan maar hopelijk als het financieel uit komt nu dan wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 23:58

Eigenlijk heb ik alles wel gedaan wat ik wilde, ik had alleen nog meer moeten genieten. Ik vond het heerlijk om zwanger te zijn... het duurde zo kort, ik had nog wel 1 a twee maanden extra zwanger willen zijn :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Twellie za 14 jul 2012 - 0:30

Genieten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Annie24 za 14 jul 2012 - 0:33

Tuinstoel schreef:Genieten.

+1
Ik heb ook het idee dat ik te weinig genoten heb, zeker omdat ik al wist dat het de 1e en de laatste zwangerschap zou zijn.

Wat ik ook erg jammer vind is dat ik geen foto heb waar ik in zijn geheel op sta. Ik heb van elke week een buikfoto, maar geen 1 foto waar ik ook met mijn hoofd opsta. Dat vind ik wel eens jammer Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Steep za 14 jul 2012 - 0:35

Bij de volgende wil ik wel elke week een buikfoto maken. Voor de rest heb ik alles gedaan wat ik/wij wilden smile
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 0:57

Niks eigenlijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  nillis za 14 jul 2012 - 1:03

Een zwangerschapsboekje bijhouden en genieten van mijn verlof. Bij T kregen we op de eerste dag van het verlof te horen dat onze hond een tumor had en 5 weken later hebben we hem in moeten laten slapen en 2 weken daarna ben ik bevallen. Was een rare tijd.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Juutjepetuutje za 14 jul 2012 - 1:08

Annie24 schreef:

Wat ik ook erg jammer vind is dat ik geen foto heb waar ik in zijn geheel op sta. Ik heb van elke week een buikfoto, maar geen 1 foto waar ik ook met mijn hoofd opsta. Dat vind ik wel eens jammer Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) 1371890812


+ 1!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 1:11

Ik heb de 3D echo niet gedaan, wat ik echt heel jammer vind. En ik wilde altijd met een dolfijn zwemmen toen ik zwanger was, maar ik werd massaal tegengehouden door hubby & fam.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:15

Ik had bij mijn laatste zwangerschap meer willen genieten. Nu was het vooral spanning en de angst of het allemaal wel goed zou gaan wat overheerste. Ik heb wel een zwangerschapsshoot laten doen deze zwangerschap, een paar dagen voor de bevalling bij een kennis van me, en die foto's zijn me erg dierbaar geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:15

Bij een evt. volgende zwangerschap wil ik een shoot samen met L. doen, maar dat is ook alles, dat hebben we nu niet gedaan maar ik vond het niet nodig en er ook geen klap aan.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Mama Titty za 14 jul 2012 - 1:19

Meer genieten,door verhuizing bij tweede veel stress en bekkeninstabiliteit. Geen fotoshoot gedaan en geen buikafdruk.

Nu ik weer zwanger ben, nu 13 weken, durf ik meer te genieten(met moeite) en helaas voel ik al bekkeninstabiliteit klachten opkomen.
Ook gaan we zeker buikafdruk doen.
Alleen nu geen geslachtsbepalingsecho, hier wachten we op de 20 weken echo, scheelt zich 1,5 week en dat vind ik dan zonde geld.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:40

Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 1:46

Youandi schreef:Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

"Kijk eens, het huisje van je baby de afgelopen 9 maand!" mn vriend heeft er zelfs een foto van gemaakt laughcry maar ik vond het zelf ook niet zo speciaal.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:58

Babydoll schreef:
Youandi schreef:Een vraag tussendoor: waarom wil je de placenta zien? Wat is daar de meerwaarde van? Ik krijg de rillingen bij het idee...

"Kijk eens, het huisje van je baby de afgelopen 9 maand!" mn vriend heeft er zelfs een foto van gemaakt Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) 394967 maar ik vond het zelf ook niet zo speciaal.

Hahahaha, mijn vriend ook!

Ik heb nog wel iets wat ik bij een volgende wel wil doen!
Jullie gaan vast gruwelen haha, maar ik wil het graag of gefilmd, of foto's ervan hebben. En ik wil met een spiegel kijken, zodra het hoofdje staat en het eruit komt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Annemie za 14 jul 2012 - 2:01

Ik had wel meer willen genieten en van elke week een mooie buikfoto willen hebben en evt een fotoshoot.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap) Empty Re: Waar baal jij van (iets niet gedaan in zwangerschap)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum