Afgeleid onder drinken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afgeleid onder drinken
Mijn dochtertje is nu vier maanden oud en krijgt borstvoeding, ze is de laatste tijd ontzettend snel afgeleid onder het drinken..
Ze wilt alles zien en laat steeds los waardoor de melk overal spuit.
De afgelopen twee nachten kwam ze ook weer ineens voor een voeding terwijl ze al weken door slaapt.. Of t kwam doordat ze overdag minder drinkt omdat ze zo snel afgeleid is of doordat ze geen deken had in bed (vanwege de warmte) weet ik niet.
Herkenbaar voor iemand? Tips?
Ze wilt alles zien en laat steeds los waardoor de melk overal spuit.
De afgelopen twee nachten kwam ze ook weer ineens voor een voeding terwijl ze al weken door slaapt.. Of t kwam doordat ze overdag minder drinkt omdat ze zo snel afgeleid is of doordat ze geen deken had in bed (vanwege de warmte) weet ik niet.
Herkenbaar voor iemand? Tips?
Gast- Gast
Re: Afgeleid onder drinken
Hier dan natuurlijk de fles maar ik herken het wel, dat onrustige.
H. had het nog erger dan A. maar 30 minuten over de fles doen is inmiddels heel normaal.
1 van de poezen hoeft maar voorbij te komen en huppa... Meneer zit recht overeind keihard te lachen en geen oog meer voor de fles.
Maar helaas geen tips. Hier werkt niks, als ik met hem boven ga zitten hoort hij wel weer een geluidje waarvan hij rechtop gaat zitten.
H. had het nog erger dan A. maar 30 minuten over de fles doen is inmiddels heel normaal.
1 van de poezen hoeft maar voorbij te komen en huppa... Meneer zit recht overeind keihard te lachen en geen oog meer voor de fles.
Maar helaas geen tips. Hier werkt niks, als ik met hem boven ga zitten hoort hij wel weer een geluidje waarvan hij rechtop gaat zitten.
Gast- Gast
Ja dat boven zitten helpt hier ook niet nee.. En kan ook S niet zo lang alleen beneden laten zitten.
De eerste en laatste voeding geef ik nu op bed in het donker / schermerig dat gaat redelijk.
Maar pas waren we in de stad en wilde ik haar voeden op een rustig plekje maar dat was ook geen succes, we zaten allebei onder de melk
De eerste en laatste voeding geef ik nu op bed in het donker / schermerig dat gaat redelijk.
Maar pas waren we in de stad en wilde ik haar voeden op een rustig plekje maar dat was ook geen succes, we zaten allebei onder de melk
Gast- Gast
Rond de 4 maanden sliep S hier ook onrustiger als anders, er is dan ook een sprongetje. Het ene kindje wil dan een voeding, een ander alleen een knuffel.
Dat afleiden, oh herkenbaar al hebben we hier de fles. Wat wel helpt, geen tv aan en ergens rustig zitten.
Ook vertel ik vaak verhaaltjes en zing liedjes zodat hij iig naar mij kijkt.
En als er visite is of papa is thuis dan moeten ze blijven zitten. Anders volgt hij degene echt de hele kamer door.
Dat afleiden, oh herkenbaar al hebben we hier de fles. Wat wel helpt, geen tv aan en ergens rustig zitten.
Ook vertel ik vaak verhaaltjes en zing liedjes zodat hij iig naar mij kijkt.
En als er visite is of papa is thuis dan moeten ze blijven zitten. Anders volgt hij degene echt de hele kamer door.
Oh ja, heel herkenbaar! Dat hadden we hier ook rond de vier maanden. T kwam toen s nachts ook weer vaker, ik had het idee dat dat was om de schade van overdag in te halen. Wat hier soms hielp was lopend voeden. Als ze dan eenmaal goed dronk kon ik gaan zitten. Het gaat weer over! En tot die tijd maar een hydrofiele doek bij de hand voor rondspuitende melk
Gast- Gast
Hier zijn de laatste nachten ook onrustig. Misschien door de warmte toch wat meer nodig? Maar hij heeft nu ook weer een tandje doorgekregen dus daar kan het ook aan liggen. Gelukkig slaapt y langer hierdoor dus op de vrije dagen is het niet zo erg
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Hier precies zo met 4maanden... Ze had toen een beste sprong!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Snel afgeleid overdag, 's nachts meer voedingen?
» Drinken
» te moe om te drinken
» Drinken op een PSZ
» Drinken
» Drinken
» te moe om te drinken
» Drinken op een PSZ
» Drinken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: