Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

+23
Bruintje Beer
ProudMom
loesje
CCC
Dolphinne
Annie24
PapillonRose
Limburg85
Pussycat
LindaK
Muppetje
Puggle
Blue flower
Stuiterbal
Linda
Sanne
Travelgurly
Thunder
Monnie
Earane
Jazzlyn
Floor
Anouk
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Dolphinne do 12 jul 2012 - 7:52

Ik was iets van 28 kilo aangekomen. En er zit nog steeds 10 kilo meer aan dan voor ik zwanger was. Ik denk ook niet dat ik die nog kwijtraak, maar ik hoop nog wel 4 kilo af te vallen. (de laatste maanden is er al 7 af). Heb nu eindelijk wat motivatie gevonden om af te vallen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  CCC do 12 jul 2012 - 8:01

8 kilo en deze was ik na een week kwijt plus 2 kilo extra afgevallen nu...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  loesje do 12 jul 2012 - 8:06

bij a was ik 16 kilo en deze was ik na een week kwijt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  ProudMom do 12 jul 2012 - 8:25

Ik was 22 kilo aangekomen. Na een jaar (en 2 maanden) zat ik - eindelijk - weer op m'n oude gewicht. Dat had ik al wel eerder kunnen zitten, als ik er tussendoor niet eerst nog een aantal kilo's bij had gegeten. Rolling Eyes (Toen B.randon ong. 6 maanden was, had ik heel vaak onwijze ''vreetbuien'', waarbij ik me echt niet in kon houden..Embarassed Daardoor duurde het iets langer.)
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Bruintje Beer do 12 jul 2012 - 8:32

Bij beide zwangerschapen rond de 15 kg aangekomen. Was gelijk 10 kg kwijt maar was blij met de 5 kg die er aan waren gebleven. Helaas waren die 5 kg er ook zo weer af.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:35

Ik dacht rond de 23 kg aangekomen en in de kraamtijd zat ik weer op mijn gewicht. Nu zit ik op 7 kg minder als voor de zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  _Lana_ do 12 jul 2012 - 8:57

Ik ben 2,5 kilo aangekomen in de zwangerschap ( in het begin van de zwangerschap was ik best veel afgevallen door misselijkheid ).
Een paar weken na de zwangerschap was ik 15 kilo afgevallen.

Nu is er, na het stoppen van de BV, helaas weer 8 kilo bij Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 1371890812.
Maar goed, daar wordt aan gewerkt Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Aimee do 12 jul 2012 - 9:00

Ik ben 14 kg aangekomen, inmiddels is er 12 weer vanaf.
Officieel nog 2 te gaan, maar ik wil nog 10 extra.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:32

15 kilo en binnen 1,5 week was het er weer af. Ik ben direct na de bevalling wel erg ziek geweest en heb toen de eerste week nauwlijks gegeten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Twellie do 12 jul 2012 - 10:55

Bij de eerste rond de 20, was er heel snel weer af. Bij de tweede minder, gokje: minder dan 15. Ik denk dat nog niet alles eraf is (maar heb geen weegschaal meer).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Slakje do 12 jul 2012 - 11:57

16 kg. Nog een4 te gaan om terug op mijn gewicht te zitten. Liefst er nog een5 bij.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum