Moet zoiets nog wennen? Drinken.
+4
Benthe
Lenster
Poubelle
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moet zoiets nog wennen? Drinken.
Sinds kort doe ik m`n best om veel te drinken en ik drink nu ongeveer zo`n 7 of 8 glazen op een dag. In tegenstelling tot de 2 glazen die ik eerder dronk, is dat natuurlijk een enorme stijging.
Maar ik moet nu zo vaak naar de wc, ik word er een beetje gek van. Moet zoiets nog wennen? Dat ik straks weer gewoon een paar keer naar toilet hoef. Of ben ik de rest van m`n leven gedoemd om 7 of 8x per dag te moeten?
Maar ik moet nu zo vaak naar de wc, ik word er een beetje gek van. Moet zoiets nog wennen? Dat ik straks weer gewoon een paar keer naar toilet hoef. Of ben ik de rest van m`n leven gedoemd om 7 of 8x per dag te moeten?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Moet zoiets nog wennen? Drinken.
Volgens mij went het, ik dronk eerder ook altijd te weinig en ben halve liter flesjes water gaan leegdrinken, een stuk of 4 per dag.
In het begin moest ik zelfs 's nachts ook nog naar de wc, dat hoef ik nu gelukkig niet meer!
In het begin moest ik zelfs 's nachts ook nog naar de wc, dat hoef ik nu gelukkig niet meer!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
ik moet ook heel vaak hoor.
Denk dat je blaas nog wel iets rekt/gewend raakt, maar als je veel drinkt, moet je ook gewoon vaker.
En bekijk het zo; elke keer dat je weer moet op staan en daar heen moet lopen, krijg je ook nog weer wat extra beweging
Denk dat je blaas nog wel iets rekt/gewend raakt, maar als je veel drinkt, moet je ook gewoon vaker.
En bekijk het zo; elke keer dat je weer moet op staan en daar heen moet lopen, krijg je ook nog weer wat extra beweging
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb wel als ik het bijvoorbeeld een week lang goed volhoudt, ik op gegeven moment minder vaak moet. Maar als ik een paar dagen heb overgeslagen met veel drinken, dan kan ik elk half uur wel naar de wc.. Ik drink zo'n 3 liter op een dag.
Gast- Gast
Ja Lenster, dat is wel een goede instelling haha.
Maar ik vind het gewoon vervelend dat ik moet als ik net lekker op de bank zit, in de stad ben, tijdens het autorijden etc.
Maar ik vind het gewoon vervelend dat ik moet als ik net lekker op de bank zit, in de stad ben, tijdens het autorijden etc.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja Lenster, dat is wel een goede instelling haha.
ns.nl/plaszak
Misschien kan je die bestellen
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Je moet inderdaad wennen. Ik ben sinds kort gaan eten volgens 'De voedselzandloper'. Daarbij moet je ook veel drinken.
De eerste dagen liep ik me een ongeluk richting het toilet. Maar nu ik 1,5 week verder ben, hoef ik minder vaak.
De eerste dagen liep ik me een ongeluk richting het toilet. Maar nu ik 1,5 week verder ben, hoef ik minder vaak.
Gast- Gast
Whahaha, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik had gewoon nooit 'last' dat ik moest plassen. Kun uren van huis zijn zonder dat ik moest. Dus dan is dat nu wel even vervelend. Zeker als ik net geweest ben, in de auto stap naar de supermarkt en dan alweer 'moet'.Lenster schreef:Rush schreef:Ja Lenster, dat is wel een goede instelling haha.
ns.nl/plaszak
Misschien kan je die bestellen
Rush- Lady Post-a-lot
Ik had dat probleem ook. Eerst dronk ik echt te weinig en nu probeer ik minimaal 1,5 liter water per dag te drinken. In het begin moest ik vaak plassen, maar nu niet meer. Het went.
Gast- Gast
Goed om te horen dat het went, want ik voel me wel beter nu ik meer drink.
Rush- Lady Post-a-lot
Herkenbaar. Ik dronk eerst ook echt te weinig. Zo'n 2 glazen per dag en nu voel ik me veel fitter. Ik drink dan wel veel water en thee.
Gast- Gast
Ik drink al jaren 1.5 liter per dag en zeik nog steeds al een paard.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik drink al jaren 1.5 liter per dag en zeik nog steeds al een paard.
Ik ook. Ik denk dat vooral het vaker moeten plassen moet wennen en niet eens zozeer dat je blaas gaat oprekken of zo. Je raakt er straks wel aan gewend dat je wat vaker moet plassen en dan valt het misschien niet meer zo op.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb eigenlijk vrijwel non stop 'aandrang'. Niet hoge nood, maar gewoon zo van 'als ik nu ga zitten, kan ik wel plassen'. Als dat zo blijft kan ik daar echt niet aan wennen.Benthe schreef:Carrie schreef:Ik drink al jaren 1.5 liter per dag en zeik nog steeds al een paard.
Ik ook. Ik denk dat vooral het vaker moeten plassen moet wennen en niet eens zozeer dat je blaas gaat oprekken of zo. Je raakt er straks wel aan gewend dat je wat vaker moet plassen en dan valt het misschien niet meer zo op.
Alsof ik non stop blaasontsteking heb (zonder de andere pijntjes).
Rush- Lady Post-a-lot
Ik moet sowieso altijd wel 15x per dag geloof ik
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wow, dan kan je niet eens even relaxed Criminal Minds kijken!Bliss schreef:Ik moet sowieso altijd wel 15x per dag geloof ik
Rush- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ik moet sowieso altijd wel 15x per dag geloof ik
Dat zou ik dan even na laten kijken. 15 keer per dag is echt te veel.
@rush 7-8 keer is op zich niet verontrustend en went vanzelf. Kan ook psychisch zijn. Dat je steeds aandrang voelt. Als je er minder op let gaat het waarschijnlijk beter.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik drink ook wel 8 glazen per dag en moet ook wel zo'n 8 keer per dag naar de wc. Went niet echt dus
Gewoon lekkere doorstroming
Gewoon lekkere doorstroming
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bliss schreef:Ik moet sowieso altijd wel 15x per dag geloof ik
Ik ook joh, minstens! Al 100x naar laten kijken, medicijnen gehad, bekkenbodemtherapie gehad, compleet inwendig onderzoek, weet ik veel, het helpt allemaal niks Eens een zeikerd, altijd een zeikerd
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Geen middagslaapje meer, ik moet wennen?
» hoeveel moet een kindje minimaal ongeveer drinken?
» hoeveel melk MOET een kind van 8.5maand drinken?
» Wennen
» Wat is dit wennen zeg..
» hoeveel moet een kindje minimaal ongeveer drinken?
» hoeveel melk MOET een kind van 8.5maand drinken?
» Wennen
» Wat is dit wennen zeg..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: