Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  litllejoy wo 11 jul 2012 - 22:56

Ik heb namelijk een vriendin voor haar verjaardag een avondje film gegeven (Magic Mike). Deze film draait vanaf vandaag, maar door allerlei verplichtingen aan haar en mijn kant zouden we pas over 3 a 4 weken kunnen gaan.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  Zwerver wo 11 jul 2012 - 23:00

Ik weet bijna wel zeker dat die film dan nog wel draait hoor
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 23:04

De Pathé directeur zegt dat een film gemiddeld 4 tot 6 weken draait. Al is het ook erg afhankelijk van het succes, zegt een andere site.

De bioscoop tegenover mijn huis heeft twee weken lang stormloop gehad toen SATC uitkwam. Daarna werd het rustig en na nog drie weken, werd de poster eraf gehaald. Ik ga zelf nooit naar de bioscoop, maar het is wel leuk om alles, van een afstandje te kunnen volgen. Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  Blond do 12 jul 2012 - 1:55

Dat is natuurlijk afhankelijk van de populariteit Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop 561177.

De bioscoop waar ik meestal heen ga draaien de films toch wel 6 weken. Sommige films draaien na 3 a 4 maanden nog :O
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  Flippin' Bitch zo 15 jul 2012 - 5:52

Dat is afhankelijk van verschillende factoren. In ieder geval van de populariteit en de eisen die de filmmaatschappij stelt (bijv. eerste 2 weken 3 voorstellingen draaien). Daarnaast is het ook afhankelijk van de grootte van de bioscoop (aantal zalen) en het aanbod van nieuwe films. Draait een film minder goed, heeft de bioscoop weinig zalen en komen er een hoop nieuwe films uit, dan zal een film eerder weg zijn. En natuurlijk ook, zijn er kortingsacties rondom de film, hoe snel komt de dvd uit? Waar ik werk draaien de films wel vaak een week of 6/7. Maar er zijn ook films die korter draaien, bijvoorbeeld doordat we die zijn gaan draaien toen ze een paar weken uit waren, als 'opvulling'' voordat er weer nieuwe premières zijn. Andere films draaien weer veel langer, doordat ze bijvoorbeeld mensen blijven trekken, Gooische Vrouwen was daar een voorbeeld van.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  litllejoy zo 15 jul 2012 - 22:16

Flippin' Bitch schreef:Dat is afhankelijk van verschillende factoren. In ieder geval van de populariteit en de eisen die de filmmaatschappij stelt (bijv. eerste 2 weken 3 voorstellingen draaien). Daarnaast is het ook afhankelijk van de grootte van de bioscoop (aantal zalen) en het aanbod van nieuwe films. Draait een film minder goed, heeft de bioscoop weinig zalen en komen er een hoop nieuwe films uit, dan zal een film eerder weg zijn. En natuurlijk ook, zijn er kortingsacties rondom de film, hoe snel komt de dvd uit? Waar ik werk draaien de films wel vaak een week of 6/7. Maar er zijn ook films die korter draaien, bijvoorbeeld doordat we die zijn gaan draaien toen ze een paar weken uit waren, als 'opvulling'' voordat er weer nieuwe premières zijn. Andere films draaien weer veel langer, doordat ze bijvoorbeeld mensen blijven trekken, Gooische Vrouwen was daar een voorbeeld van.

Ik kan me herinneren dat jij in Zeeland woont.. Klopt dat? Zo ja, werk je dan in de bios in V.?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  Flippin' Bitch wo 18 jul 2012 - 12:26

Ja, dat eerste klopt, maar ik werk in een bios in een andere provincie.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  litllejoy wo 18 jul 2012 - 19:37

Ooo oke, ga namelijk naar de bios in V. dus dacht misschien 'spot' ik je nog wel Wink
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop Empty Re: Hoe lang draait een film gemiddeld in de bioscoop

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum