Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

+2
Marie
Travelgurly
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Travelgurly wo 6 jul 2011 - 1:23

Wie is er al eens geweest?
Ben niet zo'n fan van Amsterdam maar mijn vriend heeft heel lief een love seat arrangement geboekt.
We willen met de auto gaan, maar ergens parkeren en dan met de metro vinden we ook niet erg.

Is het een mooie bioscoop?

bedankt alvast.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Marie wo 6 jul 2011 - 1:29

Je hebt in Amsterdam verschillende parkeerplaatsen van q-park waar je je auto voor max. 8 euro kan parkeren en krijg je ook nog eens per persoon een metrokaartje waar je mee van en naar het centrum kunt reizen. Wij hebben laatst bij bos en lommer geparkeerd.. Binnen 10 min. zit je in de stad..

Edit: http://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren/item-/item-356740/ dit is de website...
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Inge wo 6 jul 2011 - 1:30

Voor Amsterdam parkeer ik meestal gratis achter strandvliet Arena.
Helaas geldt daar in bepaalde gedeelte nu wel een blauwe zone (maandag tm zaterdag) en kan je er nog maar 2uur staan... maar 1 wijk verder kan je wel onbeperkt gratis parkeren
Dan is het nog wel even met de metro naar de stad toe

Of bij P+R Olympisch stadion. 8,- voor 24uur
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:36

8 euro bij een P+R is echt cheap! Wij hadden laatst onder de Bijenkorf geparkeerd en moesten 7 euro voor 2 uur afrekenen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Travelgurly wo 6 jul 2011 - 1:40

@ Leaf: heb je mijn pm gehad over het ehic kaartje?

oooh ik ga de qpark wel ff checken, super. en 10min is zeer goed te doen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Merai wo 6 jul 2011 - 1:47

Ik zou inderdaad sowieso een p+r kiezen, ligt er een beetje aan welke voor jullie op de route ligt maar dat is in alle gevallen het goedkoopste. Wel even goed checken hoe laat de film is afgelopen en of je dan nog bij de p+r komt, helaas gaat het ov binnen Amsterdam niet al te lang door. Veel plezier!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 1:59

_Leaf_ schreef:8 euro bij een P+R is echt cheap! Wij hadden laatst onder de Bijenkorf geparkeerd en moesten 7 euro voor 2 uur afrekenen laughcry

Weet je dat zeker? Bij mij in de buurt is het al rond de 6 per uur namelijk en dat is niet eens centrum... :?

Verder inderdaad de tip om wel goed te checken hoe laat je film klaar is (en of je nog een drankje wilt doen ergens), want zo rond half 1 houden de trams ermee op.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 2:01

Antibes schreef:
_Leaf_ schreef:8 euro bij een P+R is echt cheap! Wij hadden laatst onder de Bijenkorf geparkeerd en moesten 7 euro voor 2 uur afrekenen laughcry

Weet je dat zeker? Bij mij in de buurt is het al rond de 6 per uur namelijk en dat is niet eens centrum... :?

Verder inderdaad de tip om wel goed te checken hoe laat je film klaar is (en of je nog een drankje wilt doen ergens), want zo rond half 1 houden de trams ermee op.

Goh, inderdaad, 4 euro per 50 minuten. Wauw, naja, daar zou ik misschien wel voor parkeren. Dat je dan de wetenschap hebt dat je niet met het OV rekening hoeft te houden enzo en zo je autootje weer meepakt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Travelgurly wo 6 jul 2011 - 2:01

ja dan schiet het niet op nee, de film begint pas half11. wil die gok niet nemen.
thanks ladies.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Antibes wo 6 jul 2011 - 2:01

Oh, en Tuschinski is leuk ja!! Vooral de grote zaal!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:17

Antibes schreef:
Antibes schreef:
_Leaf_ schreef:8 euro bij een P+R is echt cheap! Wij hadden laatst onder de Bijenkorf geparkeerd en moesten 7 euro voor 2 uur afrekenen laughcry

Weet je dat zeker? Bij mij in de buurt is het al rond de 6 per uur namelijk en dat is niet eens centrum... :?

Verder inderdaad de tip om wel goed te checken hoe laat je film klaar is (en of je nog een drankje wilt doen ergens), want zo rond half 1 houden de trams ermee op.

Goh, inderdaad, 4 euro per 50 minuten. Wauw, naja, daar zou ik misschien wel voor parkeren. Dat je dan de wetenschap hebt dat je niet met het OV rekening hoeft te houden enzo en zo je autootje weer meepakt..

Misschien was het idd wel meer, ik heb het verdrongen iig :P In DH vind ik 2,50 per uur al veel! Stond ik laatst in brabant om te parkeren, kom ik aan met een shitload aan muntjes...Is het gewoon nog steeds een euro per uur Laughing Heerlijk haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Happydobby wo 6 jul 2011 - 6:32

Wij parkeren vaak bij Diemen zuid en dan neem je de metro naar centraal.
Diemen Zuid is gratis.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren? Empty Re: Tuschinski bioscoop, waar t beste parkeren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum