Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3D Effect bioscoop films

+8
Lejow
Zora
Effie_O
Zwoesj
girli
Suus
Atelier Madame
Linnie1985
12 plaatsers

Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty 3D Effect bioscoop films

Bericht  Linnie1985 zo 3 jul 2011 - 19:11

Wat vinden jullie van de 3D films in de bioscopen?

Wij zijn gisteren naar Transformers Dark of the Moon geweest (wilde ik heel graag zien, heb de andere 2 films op dvd Very Happy). De film zelf was hartstikke goed, alleen de beloofde 3D effecten waren echt super matig, jammer hoor. Mijn vriend en ik hoopten zo op rondvliegende Autobots en Decepticons LOL. De ondertitels waren meer 3D dan de film zelf...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Atelier Madame zo 3 jul 2011 - 19:31

Ik heb dezelfde ervaring met 3D. Pirates heb ik eerst op een giga 2d scherm gezien, heel gaaf. Daarna op een kleiner scherm in 3D, en toen vielen de effecten me echt tegen! Idem voor jackass 3D. Avatar vond ik de 3D wel veel toevoegen, maar ja dat was ook deels een animatie film.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Suus zo 3 jul 2011 - 20:21

Ik vind die 3D-hype maar stom. Ik heb liever geen 3D-effecten, maar moet met mijn abonnement toch bij betalen voor 3D-films, omdat ze niet de optie geven om de films in 2D te bekijken...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:04

Ik ben tot nu toe alleen naar Tron: Legacy in 3D geweest en was verre van enthousiast. Kreeg last van mijn ogen en vond het echt heel vervelend kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  girli ma 4 jul 2011 - 6:40

Suus schreef:Ik vind die 3D-hype maar stom. Ik heb liever geen 3D-effecten, maar moet met mijn abonnement toch bij betalen voor 3D-films, omdat ze niet de optie geven om de films in 2D te bekijken...
Daarom weiger ik om naar sommige films te gaan. Ik word hartstikke misselijk van 3D en ik kan daar dus uberhaupt niet heen. Ik wou graag naar Pirates 4, maar hier draaide die alleen maar in 3D. Ik wacht wel tot ie uitkomt op DVD.

Inhoudelijk kan ik dus niet reageren.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Zwoesj ma 4 jul 2011 - 6:47

Ik zie geen diepte, dus voor mij is het sowieso al zonde. En met zo'n k*tbrilletje opzitten, en extra geld neerleggen voor iets wat ik niet zie. Van mij hoeft het dus niet!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Effie_O ma 4 jul 2011 - 7:08

Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Avatar zag er heel mooi uit, maar die film was dan ook speciaal voor 3D gemaakt. Volgens mij worden veel films gewoon op de normale, 'ouderwetse' manier gefilmd en pas later omgezet naar 3D. Dan vind ik het effect duidelijk minder spectaculair. Maar ja, het zal vast ook een mooie oplossing zijn om de illegale verspreiding een beetje tegen te gaan, zie maar eens een 3D film op te nemen in de bios Wink

Daarnaast word ik er ook nog eens misselijk van, vooral als ik vaak moet wisselen tussen de ondertiteling en het beeld. Bij normaal gesproken Engelse films kan ik nog wel luisteren, maar bij Avatar was er een onverstaanbare taal, bij Pirates (waar ik vorige week was) wordt er soms zo dronken 'piraats' gesproken dat ik ook moet lezen.
Het liefst zou ik kunnen kiezen of ik een film wel of niet in 3D wil zien in de bios. Wij hebben hier bijvoorbeeld 2 bioscopen, in beide draait de 3D versie. Van mij mag een van de bioscopen wel de normale versie gaan draaien, dan kunnen de liefhebbers van 3D zich bij de andere uitleven.
Bij veel films 3D films wacht ik nu dan ook tot ik ze thuis kan kijken, maar sommige films wil ik gewoon graag in de bios zien. Dan maar een avondje misselijk zijn, scheelt ook weer bij het popcorn eten Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Zora ma 4 jul 2011 - 7:14

Ik heb volgens mij alleen Alice in Wonderland in 3D gezien, en werd daar ook een beetje wazig van. Ik zag wel op het nieuws gisteren dat de meeste 3D films niet 3D gefilmd zijn maar gewoon 2D waarna er een soort 3D effect overheen wordt gegooid.

Binnenkort komt de NL-film Nova Zembla uit, die wel met een echte 3D camera is gefilmd. Dat schijnen veel betere effecten te zijn.


Laatst aangepast door Zora op ma 4 jul 2011 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 7:18

Linnie1985 schreef:Mijn vriend en ik hoopten zo op rondvliegende Autobots en Decepticons LOL. De ondertitels waren meer 3D dan de film zelf...
Jij had gehoopt op de 3D wat echt zo na je toe komt en wat iedereen wil vangen in de pretparken denk ik?
Tja, dat is dus niet zo. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Lejow ma 4 jul 2011 - 7:34

Ik heb Alice in Wonderland in 3D gezien, dat vond ik ook erg tegenvallen.. En vond de ondertitels zwaar irritant. En doordat het zo'n belachelijk groot scherm was, kon ik de helft van de ondertitels niet eens lezen. Deze zaten zo ver naar beneden dat er mensen voor zaten Rolling Eyes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Fearie ma 4 jul 2011 - 20:29

Suus schreef:Ik vind die 3D-hype maar stom. Ik heb liever geen 3D-effecten, maar moet met mijn abonnement toch bij betalen voor 3D-films, omdat ze niet de optie geven om de films in 2D te bekijken...

Heb dan geen abonnement, maar baal wel van het feit dat alles tegenwoordig in 3D wordt gedraaid. Je moet wel 3D kijken terwijl de effecten echt minimaal zijn, die zwevende ondertiteling vind ik geen echte 3D.
Ik heb ooit 3D in Disneyland gezien en dat vloog echt over je heen, ik zit daar dus echt mee in mijn hoofd :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  boekenwurm83 ma 4 jul 2011 - 20:43

Het schijnt dat het laatste deel van Harry Potter ook in 3D verschijnt.
en de bios bij ons in de buurt doet dus alleen 3D dus ben verplicht daar naartoe te gaan.
Echt onzin dat je dus verplicht bent om bij te betalen voor de film en ook nog eens te betalen voor zo'n dom brilletje.
en daar komt nog eens bij dat ik heel snel last van mn ogen heb dus bang ben dat ik 3D helemaal niet fijn ga vinden.
Dus ik zit te overwegen om maar wat verder te rijden naar een andere bios die de film gewoon in 2D laat zien.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Suus ma 4 jul 2011 - 21:05

Heb gelijk even gekeken en zie dat Harry Potter gelukkig wel elke avond 1x in 2D is hier smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Antibes ma 4 jul 2011 - 21:30

Purple schreef:
Linnie1985 schreef:Mijn vriend en ik hoopten zo op rondvliegende Autobots en Decepticons LOL. De ondertitels waren meer 3D dan de film zelf...
Jij had gehoopt op de 3D wat echt zo na je toe komt en wat iedereen wil vangen in de pretparken denk ik?
Tja, dat is dus niet zo. laughcry

Wat is daar anders aan dan eigenlijk?

Hier ook de balen van 3D. Extra betalen, voor iets dat niets toevoegt (behalve een zere neus van de te grote brilletjes).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 0:55

Zwoesj schreef:Ik zie geen diepte, dus voor mij is het sowieso al zonde. En met zo'n k*tbrilletje opzitten, en extra geld neerleggen voor iets wat ik niet zie. Van mij hoeft het dus niet!

Ik heb dit ook en kan dus 3d films niet zien. Ik zie het met brilletje gewoon als een normale film. Best wel jammer had het een keer graag willen ervaren !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 7:16

Avatar vond ik wel mooi 3d

De rest niet, narnia 3d gezien, vonden wij ook niks.
Als het even kan gaan wij liever naar 2D

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3D Effect bioscoop films Empty Re: 3D Effect bioscoop films

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum