Carnaval, hoe ga jij verkleed?
+21
M_as
minoessepoes
Guus
InweCulnamo
silly-one
Ploen
Fred
studiebol
Jordana
Niekske
annetje
Bliss
PrimaBella
Try
Cow
klavertje7
Jeanette
LieveSterre
Toet
Angela_1986
ijsjemeisje
25 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?
haha dies ook leuk, meest originele van mezelf vind ik toch wel dat ik als markeerstift ben gegaan :p had een felle kleur broek aan dat was dan een kleur en m`n truitje was zwart en had ik op m`n rug een streepjescode gemaakt en voorop stond markeerstift of accentueerstift of zoiets en dan de prijs :p
Gast- Gast
Niekske schreef:Een oud-collega van me had altijd de meest briljante ideetjes voor outfits. De meest geweldige vond ik dat ze gingen als 'half elf'. Ze hadden met een aantal meiden een stel elfen-jurkjes in twee delen geknipt en een stel andere outfits ook en die weer aan elkaar gemaakt, dus iedereen had een half elfen-jurkje en een half ander pak. En dan een klok om hun nek die op half elf stond
GENIAAL!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken een jongen die een jaar als 'wit' ging.. Witte broek, wit shirt, gezicht én haren helemaal wit beschildert.
Het jaar erop was hij 'zwart', haha ik vond het best grappig eigenlijk! En zo simpel
Vooral toen hij de vraag kreeg als wat hij verkleed was. 'Ik ben dit jaar met carnaval zwart!'
(waar trouwens helemaal niets racistisch achter zit!!)
Het jaar erop was hij 'zwart', haha ik vond het best grappig eigenlijk! En zo simpel
Vooral toen hij de vraag kreeg als wat hij verkleed was. 'Ik ben dit jaar met carnaval zwart!'
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
We zijn er uit...we gaan niet erg origineel ofzo, want we zijn niet zo creatief. Maar we hebben dit pak, met een groene pruik ipv roze en groene wimpers.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Aardbei89 schreef:Ik ken een jongen die een jaar als 'wit' ging.. Witte broek, wit shirt, gezicht én haren helemaal wit beschildert.
Hebben wij ook wel is gedaan, waren we allemaal een kleur en bij elkaar de regenboog Nou ja een halve dan want we hadden niet alle kleuren.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:
Hebben wij ook wel is gedaan, waren we allemaal een kleur en bij elkaar de regenboog Nou ja een halve dan want we hadden niet alle kleuren.
Heej dat hebben wij ook eens gedaan! Alleen hadden we meer meiden dan kleuren, dus ik was 'het zilveren randje'
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb van vorig jaar nog een tiroler pakje, en we hebben binnenkort een feest met als thema 1001 nacht, dus de andere dag trek ik dat pakje aan (moet ik alleen nog zien te vinden/maken). Verder heb ik nog een piratenpakje en een holbewonerspakje en een roodkapje pakje. Maar ik ga maar 2 dagen, dus kan ik kiezen.
Gast- Gast
Nah vanmiddag het taartenjurkje aangehad maare tis niks. Hij is best wel breed waardoor het niet makkelijk is als je op stap gaat. Ook zitten onder in de rok hoepels en eentje was er al geknakt waardoor de taart op één stuk 'in elkaar gezakt was'. Nu een ander leuk kostuum gevonden, namelijk aarbei
Gast- Gast
Wat een leuke ideeen!
Ik flans 9 van de 10 keer wel wat in elkaar, omdat ik die kant & klare pakjes niet echt denderend vind!
Wil er mijn eigen draai aan geven
Dit jaar ga ik 3 dagen, als aerobiclerares, superwoman (wel originele pak) & vlinder.
Zijn al mijn pakjes van de afgelopen dagen!
Ik heb geen goede foto's
Zal ze dit jaar maken, en dan doen we met zijn allen nog een after-carnaval-party-topic!
Ik flans 9 van de 10 keer wel wat in elkaar, omdat ik die kant & klare pakjes niet echt denderend vind!
Wil er mijn eigen draai aan geven
Dit jaar ga ik 3 dagen, als aerobiclerares, superwoman (wel originele pak) & vlinder.
Zijn al mijn pakjes van de afgelopen dagen!
Ik heb geen goede foto's
Zal ze dit jaar maken, en dan doen we met zijn allen nog een after-carnaval-party-topic!
Gast- Gast
Ja, leuk! Ik zal ook proberen foto's te maken van carnaval. Al vergeet ik dat vaak haha, terwijl ik mijn camera dan gewoon bij heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke ideeën allemaal!
Zelf ga ik als aerobicsinstructrice a la jaren '80.
Glimmende paarse latexlegging, sportbroekje erover heen... (H&M wil op dit moment ook wel meewerken, want het is allemaal old school wat daar hangt). Leuke panterprintjes en felle foute kleuren en natuurlijk een mooi headsetje op mijn hoofd..
Mijn lesje kan beginnen ;-)
Glimmende paarse latexlegging, sportbroekje erover heen... (H&M wil op dit moment ook wel meewerken, want het is allemaal old school wat daar hangt). Leuke panterprintjes en felle foute kleuren en natuurlijk een mooi headsetje op mijn hoofd..
Manonn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11
Manonn schreef:Leuke ideeën allemaal!
Dit klinkt als een reclame spotje haha, maar leuke outfit. Zo was ik 2 of 3 jaar terug ook.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga als Robin Hood's wife..
En het plaatje werkt niet.. Dus voor geinteresseerden de link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3569659.html
En het plaatje werkt niet.. Dus voor geinteresseerden de link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3569659.html
Laatst aangepast door Paraplu op wo 2 maa 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Plaatje werkte niet!)
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
toetje_ schreef:Manonn schreef:Leuke ideeën allemaal!
Dit klinkt als een reclame spotje haha, maar leuke outfit. Zo was ik 2 of 3 jaar terug ook.
Nu bij de AH is er ook zo'n reclame. Dat die bedrijfsleider ook als aerobicsinstructeur aan het werk was. Dat pak was eigenlijk de bedoeling, maar hoe kom je aan zoiets????!
Manonn- Fluisteraar
Kun je zoiets niet zelf samenstellen? Legging, beenwarmers, fout topje, haarband etc?
Error- Prater
Helaas voor mij geen carnaval dit jaar..
Maar als ik me bedenk dat ik als ik het ging vieren nu al bijna verkleed was whaha
Vanavond is bij ons in Valkenburg auwwieverbal en dan doorgaan tot woensdag haring happen..
Maar ik heb wel elk jaar 2 pakjes.. zodat ik lekker kan switchen en het andere pakje aan het raam kan luchten.. maakt niet uit hoe je uitziet als je maar lol hebt een week lang!!
I LOVE CARNAVAL!!
Maar als ik me bedenk dat ik als ik het ging vieren nu al bijna verkleed was whaha
Vanavond is bij ons in Valkenburg auwwieverbal en dan doorgaan tot woensdag haring happen..
Maar ik heb wel elk jaar 2 pakjes.. zodat ik lekker kan switchen en het andere pakje aan het raam kan luchten.. maakt niet uit hoe je uitziet als je maar lol hebt een week lang!!
I LOVE CARNAVAL!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Helaas voor mij geen carnaval dit jaar..
Balen zeg! Waarom niet als ik vragen mag?
Ik heb er echt zin in, vandaag is mijn laatste werkdag en dan ga ik feesten zaterdag gaan we als goudklompjes, voor de rest moet ik nog even kijken... pakken genoeg! Heb er zin in!!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Paraplu schreef:Kun je zoiets niet zelf samenstellen? Legging, beenwarmers, fout topje, haarband etc?
Hierboven heb ik al een bericht gezet over hoe ik het wel heb samengesteld. Maar ik vind het pak van de ah wel heel erg tof!
Manonn- Fluisteraar
Ik ga alleen éen dag carnaval vieren op stage, dan ben ik net als vorig jaar verkleed als Pipi Langkous. Niet origineel, maar ga geen nieuw pak kopen alleen voor die dag.
Gast- Gast
Manonn schreef:Paraplu schreef:Kun je zoiets niet zelf samenstellen? Legging, beenwarmers, fout topje, haarband etc?
Hierboven heb ik al een bericht gezet over hoe ik het wel heb samengesteld. Maar ik vind het pak van de ah wel heel erg tof!
Oh sorry, niet (bewust) gelezen Maar misschien even een mailtje naar de AH of je dat pak niet een weekendje mag huren
Error- Prater
Niekske schreef:loontjes-power schreef:Helaas voor mij geen carnaval dit jaar..
Balen zeg! Waarom niet als ik vragen mag?
Ik heb er echt zin in, vandaag is mijn laatste werkdag en dan ga ik feesten zaterdag gaan we als goudklompjes, voor de rest moet ik nog even kijken... pakken genoeg! Heb er zin in!!
We kregen de ingeving om op vakantie te gaan.. Ik heb daar ook ontzettend veel zin in!!
Maar toch.. daar kan ik niet als een gek rondlopen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Dieren verkleed feestje
» Carnaval 2011
» vier je carnaval? zo ja , waar ?
» Carnaval
» Kindjes weg met carnaval