Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carnaval, hoe ga jij verkleed?

+21
M_as
minoessepoes
Guus
InweCulnamo
silly-one
Ploen
Fred
studiebol
Jordana
Niekske
annetje
Bliss
PrimaBella
Try
Cow
klavertje7
Jeanette
LieveSterre
Toet
Angela_1986
ijsjemeisje
25 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 4 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:14

haha dies ook leuk, meest originele van mezelf vind ik toch wel dat ik als markeerstift ben gegaan :p had een felle kleur broek aan dat was dan een kleur en m`n truitje was zwart en had ik op m`n rug een streepjescode gemaakt en voorop stond markeerstift of accentueerstift of zoiets en dan de prijs :p

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 4 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Bliss di 22 feb 2011 - 5:47

Niekske schreef:Een oud-collega van me had altijd de meest briljante ideetjes voor outfits. De meest geweldige vond ik dat ze gingen als 'half elf'. Ze hadden met een aantal meiden een stel elfen-jurkjes in twee delen geknipt en een stel andere outfits ook en die weer aan elkaar gemaakt, dus iedereen had een half elfen-jurkje en een half ander pak. En dan een klok om hun nek die op half elf stond smile

GENIAAL! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PrimaBella di 22 feb 2011 - 6:23

Ik ken een jongen die een jaar als 'wit' ging.. Witte broek, wit shirt, gezicht én haren helemaal wit beschildert.
Het jaar erop was hij 'zwart', haha ik vond het best grappig eigenlijk! En zo simpel Very Happy
Vooral toen hij de vraag kreeg als wat hij verkleed was. 'Ik ben dit jaar met carnaval zwart!'

(waar trouwens helemaal niets racistisch achter zit!!)
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  M_as di 22 feb 2011 - 6:29

We zijn er uit...we gaan niet erg origineel ofzo, want we zijn niet zo creatief. Maar we hebben dit pak, met een groene pruik ipv roze en groene wimpers.

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 4 10023328gr
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  studiebol di 22 feb 2011 - 7:56

Aardbei89 schreef:Ik ken een jongen die een jaar als 'wit' ging.. Witte broek, wit shirt, gezicht én haren helemaal wit beschildert.
Het jaar erop was hij 'zwart', haha ik vond het best grappig eigenlijk! En zo simpel Very Happy
Vooral toen hij de vraag kreeg als wat hij verkleed was. 'Ik ben dit jaar met carnaval zwart!'

(waar trouwens helemaal niets racistisch achter zit!!)

Hebben wij ook wel is gedaan, waren we allemaal een kleur en bij elkaar de regenboog Very Happy Nou ja een halve dan want we hadden niet alle kleuren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niekske wo 23 feb 2011 - 2:40

studiebol schreef:
Hebben wij ook wel is gedaan, waren we allemaal een kleur en bij elkaar de regenboog Very Happy Nou ja een halve dan want we hadden niet alle kleuren.

Heej dat hebben wij ook eens gedaan! Alleen hadden we meer meiden dan kleuren, dus ik was 'het zilveren randje' smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:17

Ik heb van vorig jaar nog een tiroler pakje, en we hebben binnenkort een feest met als thema 1001 nacht, dus de andere dag trek ik dat pakje aan (moet ik alleen nog zien te vinden/maken). Verder heb ik nog een piratenpakje en een holbewonerspakje en een roodkapje pakje. Maar ik ga maar 2 dagen, dus kan ik kiezen.
Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 4 T83525

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:57

Nah vanmiddag het taartenjurkje aangehad maare tis niks. Hij is best wel breed waardoor het niet makkelijk is als je op stap gaat. Ook zitten onder in de rok hoepels en eentje was er al geknakt waardoor de taart op één stuk 'in elkaar gezakt was'. Nu een ander leuk kostuum gevonden, namelijk aarbei

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 4 Ballonjurk_Aardb_4b0bbca84f888_146x220

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:34

Wat een leuke ideeen!
Ik flans 9 van de 10 keer wel wat in elkaar, omdat ik die kant & klare pakjes niet echt denderend vind!
Wil er mijn eigen draai aan geven smile

Dit jaar ga ik 3 dagen, als aerobiclerares, superwoman (wel originele pak) & vlinder.
Zijn al mijn pakjes van de afgelopen dagen!

Ik heb geen goede foto's Sad
Zal ze dit jaar maken, en dan doen we met zijn allen nog een after-carnaval-party-topic!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 28 feb 2011 - 5:43

Ja, leuk! Ik zal ook proberen foto's te maken van carnaval. Al vergeet ik dat vaak haha, terwijl ik mijn camera dan gewoon bij heb. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Manonn wo 2 maa 2011 - 4:29

Leuke ideeën allemaal!
Zelf ga ik als aerobicsinstructrice a la jaren '80.

Glimmende paarse latexlegging, sportbroekje erover heen... (H&M wil op dit moment ook wel meewerken, want het is allemaal old school wat daar hangt). Leuke panterprintjes en felle foute kleuren en natuurlijk een mooi headsetje op mijn hoofd..
Mijn lesje kan beginnen ;-)

Manonn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11

Bericht  Toet wo 2 maa 2011 - 9:23

Manonn schreef:Leuke ideeën allemaal!

Glimmende paarse latexlegging, sportbroekje erover heen... (H&M wil op dit moment ook wel meewerken, want het is allemaal old school wat daar hangt). Leuke panterprintjes en felle foute kleuren en natuurlijk een mooi headsetje op mijn hoofd..

Dit klinkt als een reclame spotje haha, maar leuke outfit. Zo was ik 2 of 3 jaar terug ook.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Error wo 2 maa 2011 - 9:33

Ik ga als Robin Hood's wife..

En het plaatje werkt niet.. Dus voor geinteresseerden de link Wink

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3569659.html

Laatst aangepast door Paraplu op wo 2 maa 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Plaatje werkte niet!)
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Manonn wo 2 maa 2011 - 20:56

toetje_ schreef:
Manonn schreef:Leuke ideeën allemaal!

Dit klinkt als een reclame spotje haha, maar leuke outfit. Zo was ik 2 of 3 jaar terug ook.

Nu bij de AH is er ook zo'n reclame. Dat die bedrijfsleider ook als aerobicsinstructeur aan het werk was. Dat pak was eigenlijk de bedoeling, maar hoe kom je aan zoiets????!

Manonn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Error wo 2 maa 2011 - 21:44

Kun je zoiets niet zelf samenstellen? Legging, beenwarmers, fout topje, haarband etc?
Error
Error
Prater
Prater

Bericht  Moezie wo 2 maa 2011 - 22:20

Helaas voor mij geen carnaval dit jaar..
Maar als ik me bedenk dat ik als ik het ging vieren nu al bijna verkleed was whaha
Vanavond is bij ons in Valkenburg auwwieverbal :P en dan doorgaan tot woensdag haring happen..

Maar ik heb wel elk jaar 2 pakjes.. zodat ik lekker kan switchen en het andere pakje aan het raam kan luchten.. maakt niet uit hoe je uitziet als je maar lol hebt een week lang!!

I LOVE CARNAVAL!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Niekske wo 2 maa 2011 - 22:54

loontjes-power schreef:Helaas voor mij geen carnaval dit jaar..

Balen zeg! Waarom niet als ik vragen mag?

Ik heb er echt zin in, vandaag is mijn laatste werkdag en dan ga ik feesten Very Happy zaterdag gaan we als goudklompjes, voor de rest moet ik nog even kijken... pakken genoeg! Heb er zin in!!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Manonn wo 2 maa 2011 - 23:22

Paraplu schreef:Kun je zoiets niet zelf samenstellen? Legging, beenwarmers, fout topje, haarband etc?

Hierboven heb ik al een bericht gezet over hoe ik het wel heb samengesteld. Maar ik vind het pak van de ah wel heel erg tof!

Manonn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 23:49

Ik ga alleen éen dag carnaval vieren op stage, dan ben ik net als vorig jaar verkleed als Pipi Langkous. Niet origineel, maar ga geen nieuw pak kopen alleen voor die dag.

Gast
Gast

Bericht  Error wo 2 maa 2011 - 23:57

Manonn schreef:
Paraplu schreef:Kun je zoiets niet zelf samenstellen? Legging, beenwarmers, fout topje, haarband etc?

Hierboven heb ik al een bericht gezet over hoe ik het wel heb samengesteld. Maar ik vind het pak van de ah wel heel erg tof!

Oh sorry, niet (bewust) gelezen Wink Maar misschien even een mailtje naar de AH of je dat pak niet een weekendje mag huren :P
Error
Error
Prater
Prater

Bericht  Moezie do 3 maa 2011 - 4:52

Niekske schreef:
loontjes-power schreef:Helaas voor mij geen carnaval dit jaar..

Balen zeg! Waarom niet als ik vragen mag?

Ik heb er echt zin in, vandaag is mijn laatste werkdag en dan ga ik feesten Very Happy zaterdag gaan we als goudklompjes, voor de rest moet ik nog even kijken... pakken genoeg! Heb er zin in!!

We kregen de ingeving om op vakantie te gaan.. Ik heb daar ook ontzettend veel zin in!!
Maar toch.. daar kan ik niet als een gek rondlopen :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: