Carnaval, hoe ga jij verkleed?
+21
M_as
minoessepoes
Guus
InweCulnamo
silly-one
Ploen
Fred
studiebol
Jordana
Niekske
annetje
Bliss
PrimaBella
Try
Cow
klavertje7
Jeanette
LieveSterre
Toet
Angela_1986
ijsjemeisje
25 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?
Ik ga met twee vriendinnen in "Oh oh Cherso"-stijl, eigenlijk gewoon heel fout en ordinair: veel roze en tijgerprint, gouden sieraden, donkere foundation, lipliner etc. Misschien de haren in een foute kuif of getoupeerd ofzo. Heb er nu al zin in
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
ijsjemeisje schreef:Jeanette schreef:ijsjemeisje schreef:Jeanette schreef:Ik ga hem toch ook bestellen, vind hem namelijk erg leuk!! En lastige gasten slaan we dan wel van ons af.
Dat is waar.
Twisterkostuum is ook maar 35,-.
Nog een redelijke prijs vind ik.
Daarom!
Al wil ik eigenlijk nog even wachten, want ik ga altijd in Den Bosch bij een zaak kijken die zo gigantisch is en ik me er uren kan vermaken.
Ik heb mijn pakje vandaag gekregen maar ik denk toch dat ik hem ga terug sturen.
Hij is mij iets te wijd.
Dus mocht hier nog iemand belangstelling hebben bij een twisterkostuum...
Voor 37,50 mag je hem hebben inclusief verzendskosten...
Nu twijfel ik tussen lady gaga of (sexy)scheidsrechter....
Welke maat heb je?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
als ik al ga, doe ik gewoon mijn hawairokje aan en wat bloemenslingers / bloemen om en in mijn haar.
annetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10
Ik ga als pebbles en verder kijk ik nog ff. Want vind het niet echt fris om 4 dagen in hetzelfde kostuum te lopen
Twisterpakje ziet er ook wel erg leuk uit!
Twisterpakje ziet er ook wel erg leuk uit!
Gast- Gast
Ik heb onze kleren aan van het kapel...verder gaan we op vrijdag altijd verkleed en dit jaar hebben we tiroler jurkjes
die wij hebben is alleen geel met blauw
die wij hebben is alleen geel met blauw
Gast- Gast
Ik heb een kast vol kostuums, bijna elk jaar maak ik met mijn vriendinnen een nieuw pak, dus ik heb een aardige collectie dit jaar maken we een keer niets, want we hebben al zoveel leuks! Vorig jaar gingen we als goudklompjes, gouden legging, gouden rok, gouden jas en we hadden echt geweldige hoeden, vol met kerstballen, slingers en goud gespoten klompjes. Het jaar ervoor waren we Afrikaanse. Eén van die meiden had in Afrika voor ons allemaal jruken laten maken, dan helemaal bruin gesminckt, zwarte pruik, hoofddoek met fruit enzo en we waren onherkenbaar! Verder hebben we nog roodkapje, piraat, schaap, prinses, zigeuner, keukenprinses... ik zal eens zoeken naar foto's!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bij deze wat foto's ik ga ze wel weer weghalen!
foto's weg!
foto's weg!
Laatst aangepast door Niekske op wo 16 feb 2011 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik weet het nog niet,
Heb nog een minnie mouse pakje en een bijenpakje, maar wil er dit jaar nog wel iets bij... waar wat!
Heb nog een minnie mouse pakje en een bijenpakje, maar wil er dit jaar nog wel iets bij... waar wat!
Gast- Gast
Jeanette schreef:ijsjemeisje schreef:Jeanette schreef:ijsjemeisje schreef:Jeanette schreef:Ik ga hem toch ook bestellen, vind hem namelijk erg leuk!! En lastige gasten slaan we dan wel van ons af.
Dat is waar.
Twisterkostuum is ook maar 35,-.
Nog een redelijke prijs vind ik.
Daarom!
Al wil ik eigenlijk nog even wachten, want ik ga altijd in Den Bosch bij een zaak kijken die zo gigantisch is en ik me er uren kan vermaken.
Ik heb mijn pakje vandaag gekregen maar ik denk toch dat ik hem ga terug sturen.
Hij is mij iets te wijd.
Dus mocht hier nog iemand belangstelling hebben bij een twisterkostuum...
Voor 37,50 mag je hem hebben inclusief verzendskosten...
Nu twijfel ik tussen lady gaga of (sexy)scheidsrechter....
Welke maat heb je?
ik heb hem helaas alweer terug gestuurd
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Gast- Gast
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Nee want iedereen doet het die dagen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Inderdaad, je loopt juist voor lul als je je niet verkleedt Ik moet meestal ff een paar minuten een soort van gêne opzij zetten, maar na t eerste biertje zit ik er helemaal in en lach ik me dood om hoe iedereen eruit ziet
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Nee je valt veel meer op als je niet verkleed bent! En het is juist leuk om te zien hoeveel moeite sommige mensen er voor hebben gedaan en wat voor mooie kostuums mensen hebben gemaakt!
Ik vind het juist leuk om naar de stad te lopen en iedereeen te zien kijken en als ik dan in de stad ben dan val ik niet meer op tussen alle andere verkleedde mensen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@Niekske, wat maken jullie d'r 'n werk van zeg, mooie pakken!!!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Kom je uit de Randstad of zo? Natuurlijk loop je niet voor lul.
Het mooie aan carnaval is dat je lekker gek kunt doen en je een keer niet wordt beoordeelt op je uiterlijk of je voorkomen. Heerlijk is dat. Ook het uitgaan vind ik dan leuker. Hangt een gemoedelijker sfeer ook al vind ik de muziek meestal niet zo goed op happy hardcore na dat soms ook nog wel eens wordt gedraaid met carnaval.
Ik ga overigens als eskimo dit jaar. Heb het pak al enkele weken in huis. Zag het vorig jaar al hangen in de feestwinkel en dit jaar heb ik hem gekocht omdat het in de aanbieding was. 20 euro voor een broek en soort van jas met muts is niet zo duur vind ik.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb nog geeeen idee, om eerlijk te zijn. Ik heb mijn matrozen pakje nog.
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat als ik de eerste dag verkleed naar buiten loop dat ik wel zoiets heb, uhmmmmm maar als je dan iedereen op straat ziet is het al snel normaal.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Dit jaar ga ik helaas niet, maar ik zal in Oekraïne ook Carnaval gaan vieren als ik daar in het Oranje over straat ga met alles en iedereen uit Nederland die er dan ook is. Een soort Carnaval daar alleen dan goedkoper bier en een beetje tennis kijken.
De afgelopen jaren heb ik altijd iets uit de kast van mijn zus getrokken. Zo had ik vorig jaar een stoplichtenjurkje en het jaar daarvoor een geisha jurkje.
Ik las net dat iemand het niet fris vond om 4 dagen in hetzelfde rond te lopen, maar in de avond doe ik dat juist bewust. De smerige kleren van de avond er voor die stinken van het bier gewoon de volgende avond weer aan. Overdag trek ik soms nog wel iets 'fris' aan. Alles stinkt naar bier en als je iets schoon aan hebt krijg je er ook weer bier overheen.
Ook altijd zo leuk, 's nachts thuis komen. Kleding op een hoop gooien ergens in een hoek en dan douche, om vervolgens de volgende avond het weer smerig aan te trekken. Bij mij hoort dat gewoon bij Carnaval. Jammer dat ik het dit jaar over sla. Maar het feestje in Oekraïne gaat ook wel goed komen.
De afgelopen jaren heb ik altijd iets uit de kast van mijn zus getrokken. Zo had ik vorig jaar een stoplichtenjurkje en het jaar daarvoor een geisha jurkje.
Ik las net dat iemand het niet fris vond om 4 dagen in hetzelfde rond te lopen, maar in de avond doe ik dat juist bewust. De smerige kleren van de avond er voor die stinken van het bier gewoon de volgende avond weer aan. Overdag trek ik soms nog wel iets 'fris' aan. Alles stinkt naar bier en als je iets schoon aan hebt krijg je er ook weer bier overheen.
Ook altijd zo leuk, 's nachts thuis komen. Kleding op een hoop gooien ergens in een hoek en dan douche, om vervolgens de volgende avond het weer smerig aan te trekken. Bij mij hoort dat gewoon bij Carnaval. Jammer dat ik het dit jaar over sla. Maar het feestje in Oekraïne gaat ook wel goed komen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Nee joh, iedereen doet dat toch ? Wij gaan dit jaar als Grootmoeder(ik) Roodkapje(S.enna) en de boze wolf (vriend)
Gast- Gast
Ah dat is schattig! Ja behalve je vriend dan..Mama_van2 schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Nee joh, iedereen doet dat toch ? Wij gaan dit jaar als Grootmoeder(ik) Roodkapje(S.enna) en de boze wolf (vriend)
Ik weet ook echt niet hoe ik moet gaan... totaal geen inspiratie. Dus als iemand nog iets leuks weet?
Gast- Gast
Bliss schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Inderdaad, je loopt juist voor lul als je je niet verkleedt Ik moet meestal ff een paar minuten een soort van gêne opzij zetten, maar na t eerste biertje zit ik er helemaal in en lach ik me dood om hoe iedereen eruit ziet
Zelfs dat heb ik nog niet, ik vind het leuk om me te kunnen verkleden!
Ik kan echt niet wachten tot het zover is, alleen we moeten nog zó veel aan onze carnavalswagen doen, het is nog maar twee weken en ik heb nog geen kwast aangeraakt. We zijn nog steeds aan het papier macheën..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
kut opmerkingFred schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:kut opmerkingFred schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Ik zie niet zo zeer waarom dit een kutopmerking is .
In de randstad wordt gewoon niet echt aan carnaval gedaan. Vind het dus niet zo'n rare vraag (conclusie misschien zelfs ) van fred.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Nou, ik vind het nou ook niet bepaald aardig overkomen. Komt denk ik door de manier waarop die vraag gesteld wordt.InweCulnamo schreef:_Donnaa schreef:kut opmerkingFred schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
In de randstad wordt gewoon niet echt aan carnaval gedaan. Vind het dus niet zo'n rare vraag (conclusie misschien zelfs ) van fred.
Gast- Gast
Elodie schreef:Nou, ik vind het nou ook niet bepaald aardig overkomen. Komt denk ik door de manier waarop die vraag gesteld wordt.InweCulnamo schreef:_Donnaa schreef:kut opmerkingFred schreef:Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?
Agja, het had misschien anders geformuleerd kunnen worden, maar vragen of je niet voor lul loopt als je verkleed bent slaat natuurlijk ook nergens op. (Al helemaal door de ogen van een carnaval vierder)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Dieren verkleed feestje
» Hoe ga jij met carnaval?
» vier je carnaval? zo ja , waar ?
» Carnaval
» Carnaval 2011
» Hoe ga jij met carnaval?