Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carnaval, hoe ga jij verkleed?

+21
M_as
minoessepoes
Guus
InweCulnamo
silly-one
Ploen
Fred
studiebol
Jordana
Niekske
annetje
Bliss
PrimaBella
Try
Cow
klavertje7
Jeanette
LieveSterre
Toet
Angela_1986
ijsjemeisje
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Bliss di 15 feb 2011 - 7:46

Ik ga met twee vriendinnen in "Oh oh Cherso"-stijl, eigenlijk gewoon heel fout en ordinair: veel roze en tijgerprint, gouden sieraden, donkere foundation, lipliner etc. Misschien de haren in een foute kuif of getoupeerd ofzo. Heb er nu al zin in Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Jeanette di 15 feb 2011 - 7:47

ijsjemeisje schreef:
Jeanette schreef:
ijsjemeisje schreef:
Jeanette schreef:Ik ga hem toch ook bestellen, vind hem namelijk erg leuk!! Very Happy En lastige gasten slaan we dan wel van ons af. :P

Dat is waar.
Twisterkostuum is ook maar 35,-.
Nog een redelijke prijs vind ik.

Daarom! :P

Al wil ik eigenlijk nog even wachten, want ik ga altijd in Den Bosch bij een zaak kijken die zo gigantisch is en ik me er uren kan vermaken. Wink

Ik heb mijn pakje vandaag gekregen maar ik denk toch dat ik hem ga terug sturen.
Hij is mij iets te wijd. Cry
Dus mocht hier nog iemand belangstelling hebben bij een twisterkostuum...
Voor 37,50 mag je hem hebben inclusief verzendskosten...

Nu twijfel ik tussen lady gaga of (sexy)scheidsrechter....

Welke maat heb je?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  annetje di 15 feb 2011 - 8:54

als ik al ga, doe ik gewoon mijn hawairokje aan en wat bloemenslingers / bloemen om en in mijn haar.

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 1:02

Ik ga als pebbles en verder kijk ik nog ff. Want vind het niet echt fris om 4 dagen in hetzelfde kostuum te lopen smile

Twisterpakje ziet er ook wel erg leuk uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:02

Ik heb onze kleren aan van het kapel...verder gaan we op vrijdag altijd verkleed en dit jaar hebben we tiroler jurkjes

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Feestkleding-tiroler-frieda
die wij hebben is alleen geel met blauw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Niekske wo 16 feb 2011 - 2:09

Ik heb een kast vol kostuums, bijna elk jaar maak ik met mijn vriendinnen een nieuw pak, dus ik heb een aardige collectie smile dit jaar maken we een keer niets, want we hebben al zoveel leuks! Vorig jaar gingen we als goudklompjes, gouden legging, gouden rok, gouden jas en we hadden echt geweldige hoeden, vol met kerstballen, slingers en goud gespoten klompjes. Het jaar ervoor waren we Afrikaanse. Eén van die meiden had in Afrika voor ons allemaal jruken laten maken, dan helemaal bruin gesminckt, zwarte pruik, hoofddoek met fruit enzo en we waren onherkenbaar! Verder hebben we nog roodkapje, piraat, schaap, prinses, zigeuner, keukenprinses... ik zal eens zoeken naar foto's!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Niekske wo 16 feb 2011 - 2:42

Bij deze wat foto's smile ik ga ze wel weer weghalen!

foto's weg!


Laatst aangepast door Niekske op wo 16 feb 2011 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:04

Ik weet het nog niet,
Heb nog een minnie mouse pakje en een bijenpakje, maar wil er dit jaar nog wel iets bij... waar wat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  ijsjemeisje wo 16 feb 2011 - 6:43

Jeanette schreef:
ijsjemeisje schreef:
Jeanette schreef:
ijsjemeisje schreef:
Jeanette schreef:Ik ga hem toch ook bestellen, vind hem namelijk erg leuk!! Very Happy En lastige gasten slaan we dan wel van ons af. :P

Dat is waar.
Twisterkostuum is ook maar 35,-.
Nog een redelijke prijs vind ik.

Daarom! :P

Al wil ik eigenlijk nog even wachten, want ik ga altijd in Den Bosch bij een zaak kijken die zo gigantisch is en ik me er uren kan vermaken. Wink

Ik heb mijn pakje vandaag gekregen maar ik denk toch dat ik hem ga terug sturen.
Hij is mij iets te wijd. Cry
Dus mocht hier nog iemand belangstelling hebben bij een twisterkostuum...
Voor 37,50 mag je hem hebben inclusief verzendskosten...

Nu twijfel ik tussen lady gaga of (sexy)scheidsrechter....

Welke maat heb je?

ik heb hem helaas alweer terug gestuurd
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 6:44

Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Jordana wo 16 feb 2011 - 6:55

Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Nee want iedereen doet het die dagen Wink
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Bliss wo 16 feb 2011 - 7:19

Jordana schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Nee want iedereen doet het die dagen Wink

Inderdaad, je loopt juist voor lul als je je niet verkleedt Wink Ik moet meestal ff een paar minuten een soort van gêne opzij zetten, maar na t eerste biertje zit ik er helemaal in en lach ik me dood om hoe iedereen eruit ziet Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  studiebol wo 16 feb 2011 - 8:09

Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Nee je valt veel meer op als je niet verkleed bent! En het is juist leuk om te zien hoeveel moeite sommige mensen er voor hebben gedaan en wat voor mooie kostuums mensen hebben gemaakt!
Ik vind het juist leuk om naar de stad te lopen en iedereeen te zien kijken en als ik dan in de stad ben dan val ik niet meer op tussen alle andere verkleedde mensen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Angela_1986 wo 16 feb 2011 - 8:11

@Niekske, wat maken jullie d'r 'n werk van zeg, mooie pakken!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Fred wo 16 feb 2011 - 9:05

Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Kom je uit de Randstad of zo? Natuurlijk loop je niet voor lul.

Het mooie aan carnaval is dat je lekker gek kunt doen en je een keer niet wordt beoordeelt op je uiterlijk of je voorkomen. Heerlijk is dat. Ook het uitgaan vind ik dan leuker. Hangt een gemoedelijker sfeer ook al vind ik de muziek meestal niet zo goed op happy hardcore na dat soms ook nog wel eens wordt gedraaid met carnaval.

Ik ga overigens als eskimo dit jaar. Heb het pak al enkele weken in huis. Zag het vorig jaar al hangen in de feestwinkel en dit jaar heb ik hem gekocht omdat het in de aanbieding was. 20 euro voor een broek en soort van jas met muts is niet zo duur vind ik.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:06

Ik heb nog geeeen idee, om eerlijk te zijn. Ik heb mijn matrozen pakje nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Ploen wo 16 feb 2011 - 10:20

Ik moet zeggen dat als ik de eerste dag verkleed naar buiten loop dat ik wel zoiets heb, uhmmmmm Embarassed maar als je dan iedereen op straat ziet is het al snel normaal.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  silly-one wo 16 feb 2011 - 10:28

Dit jaar ga ik helaas niet, maar ik zal in Oekraïne ook Carnaval gaan vieren als ik daar in het Oranje over straat ga met alles en iedereen uit Nederland die er dan ook is. Een soort Carnaval daar alleen dan goedkoper bier en een beetje tennis kijken.

De afgelopen jaren heb ik altijd iets uit de kast van mijn zus getrokken. Zo had ik vorig jaar een stoplichtenjurkje en het jaar daarvoor een geisha jurkje.

Ik las net dat iemand het niet fris vond om 4 dagen in hetzelfde rond te lopen, maar in de avond doe ik dat juist bewust. De smerige kleren van de avond er voor die stinken van het bier gewoon de volgende avond weer aan. Overdag trek ik soms nog wel iets 'fris' aan. Alles stinkt naar bier en als je iets schoon aan hebt krijg je er ook weer bier overheen.
Ook altijd zo leuk, 's nachts thuis komen. Kleding op een hoop gooien ergens in een hoek en dan douche, om vervolgens de volgende avond het weer smerig aan te trekken. Bij mij hoort dat gewoon bij Carnaval. Jammer dat ik het dit jaar over sla. Maar het feestje in Oekraïne gaat ook wel goed komen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 10:29

Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Nee joh, iedereen doet dat toch ? Wij gaan dit jaar als Grootmoeder(ik) Roodkapje(S.enna) en de boze wolf (vriend) Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 11:18

Mama_van2 schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Nee joh, iedereen doet dat toch ? Wij gaan dit jaar als Grootmoeder(ik) Roodkapje(S.enna) en de boze wolf (vriend) Very Happy
Ah dat is schattig! Ja behalve je vriend dan.. Wink

Ik weet ook echt niet hoe ik moet gaan... totaal geen inspiratie. Dus als iemand nog iets leuks weet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Toet wo 16 feb 2011 - 12:08

Bliss schreef:
Jordana schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Nee want iedereen doet het die dagen Wink

Inderdaad, je loopt juist voor lul als je je niet verkleedt Wink Ik moet meestal ff een paar minuten een soort van gêne opzij zetten, maar na t eerste biertje zit ik er helemaal in en lach ik me dood om hoe iedereen eruit ziet Very Happy

Zelfs dat heb ik nog niet, ik vind het leuk om me te kunnen verkleden!
Ik kan echt niet wachten tot het zover is, alleen we moeten nog zó veel aan onze carnavalswagen doen, het is nog maar twee weken en ik heb nog geen kwast aangeraakt. We zijn nog steeds aan het papier macheën..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 12:15

Fred schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Kom je uit de Randstad of zo? Natuurlijk loop je niet voor lul.

silent kut opmerking

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  InweCulnamo wo 16 feb 2011 - 12:23

_Donnaa schreef:
Fred schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Kom je uit de Randstad of zo? Natuurlijk loop je niet voor lul.

silent kut opmerking

Ik zie niet zo zeer waarom dit een kutopmerking is :P.
In de randstad wordt gewoon niet echt aan carnaval gedaan. Vind het dus niet zo'n rare vraag (conclusie misschien zelfs Wink) van fred.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 12:45

InweCulnamo schreef:
_Donnaa schreef:
Fred schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Kom je uit de Randstad of zo? Natuurlijk loop je niet voor lul.

silent kut opmerking

Ik zie niet zo zeer waarom dit een kutopmerking is :P.
In de randstad wordt gewoon niet echt aan carnaval gedaan. Vind het dus niet zo'n rare vraag (conclusie misschien zelfs Wink) van fred.
Nou, ik vind het nou ook niet bepaald aardig overkomen. Komt denk ik door de manier waarop die vraag gesteld wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Toet wo 16 feb 2011 - 13:08

Elodie schreef:
InweCulnamo schreef:
_Donnaa schreef:
Fred schreef:
Isabella schreef:Voelt het niet alsof je heel erg voor lul loopt, als je je verkleedt?

Kom je uit de Randstad of zo? Natuurlijk loop je niet voor lul.

silent kut opmerking

Ik zie niet zo zeer waarom dit een kutopmerking is :P.
In de randstad wordt gewoon niet echt aan carnaval gedaan. Vind het dus niet zo'n rare vraag (conclusie misschien zelfs Wink) van fred.
Nou, ik vind het nou ook niet bepaald aardig overkomen. Komt denk ik door de manier waarop die vraag gesteld wordt.

Agja, het had misschien anders geformuleerd kunnen worden, maar vragen of je niet voor lul loopt als je verkleed bent slaat natuurlijk ook nergens op. (Al helemaal door de ogen van een carnaval vierder)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval, hoe ga jij verkleed? - Pagina 2 Empty Re: Carnaval, hoe ga jij verkleed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum