wanneer tuitbeker
+13
duckie
Linda
_Mashimaro_
Annemie
studiebol
Bruintje Beer
Happydobby
-Ieniemienie-
PapillonRose
kwak
Liadan
Floor
SarahKey
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: wanneer tuitbeker
Pfffffff hier zo'n lui kind dat de melk alleen maar uit de fles wil drinken nog & roosvicee etc krijgt ze uit een bekertje met Rietje of haar Nijntje beker.
Gast- Gast
Liadan schreef:Pakjes water bestaan volgens mij niet want daar heb ik ook naar gezocht.
Ik heb een pakje sap leeggeknepen en daar water in gedaan en weer dichtgeplakt met tape .
Volgens mij heeft albert heijn wel pakjes water! Toen ik er werkte verkochten ze het in ieder geval wel! het zit/zat in lichtblauwe pakjes.
Edit: spuit 11 dus.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Werkt dat bekertje goed Duckie? En waar hebje 'm gekocht?duckie schreef:hier hebben we nooit een tuitbeker gedaan, zijn begonnen met rietjes bekers (zeeman, hema) en met de difrax oefenbeker
sinds een tijdje gebruik ik vaak deze beker
alleen had ze laatst op een bbq toevallig mijn bekertje appelsap te pakken en die dacht ze ook wel even uit te drinken hahaha toen zaen we dus beiden onder de appelsap
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb dat bekertje ook, maar vind het niks. Hij lekt heel erg en je moet er echt aan slurpen. Dl vond het ook niks.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
PapillonRose schreef:Werkt dat bekertje goed Duckie? En waar hebje 'm gekocht?duckie schreef:hier hebben we nooit een tuitbeker gedaan, zijn begonnen met rietjes bekers (zeeman, hema) en met de difrax oefenbeker
alleen had ze laatst op een bbq toevallig mijn bekertje appelsap te pakken en die dacht ze ook wel even uit te drinken hahaha toen zaen we dus beiden onder de appelsap
Ik heb die beker ook, alleen snapt onze zoon nog niet hoe het werkt, hij bijt er in en wordt heel boos dat er dan niks uit komt, maar hij is pas 7 maanden dus hij kan nog genoeg oefenen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:PapillonRose schreef:Werkt dat bekertje goed Duckie? En waar hebje 'm gekocht?duckie schreef:hier hebben we nooit een tuitbeker gedaan, zijn begonnen met rietjes bekers (zeeman, hema) en met de difrax oefenbeker
Ik heb die beker ook, alleen snapt onze zoon nog niet hoe het werkt, hij bijt er in en wordt heel boos dat er dan niks uit komt, maar hij is pas 7 maanden dus hij kan nog genoeg oefenen.
S heeft ook nooit een tuitbeker gehad. Ze had een rietjesbeker gelijk door en ook bovenstaande beker gebruikt ze. Ik vind het juist wel een hele fijne beker, hier lekt hij niet en S drinkt er goed uit. Verder drinkt ze ook uit een gewone beker.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
PapillonRose schreef:Werkt dat bekertje goed Duckie? En waar hebje 'm gekocht?duckie schreef:hier hebben we nooit een tuitbeker gedaan, zijn begonnen met rietjes bekers (zeeman, hema) en met de difrax oefenbeker
hier bevalt hij erg goed, het duurde wel even voor ze het doorhad maar nu gaat het erg goed. Hij lekt bijna niet, behalve als ze hem op de grond gooit. Ik heb hem bij het babyhuys gekocht
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Dochter ging met 6 maanden ongeveer over op tuitbeker van mepal. We hebben die van avent geprobeerd, maar die lekt als een tierelier en dat probleem hoor ik vaker. Avent had een zachte tuit wat mij meer aansprak maar dat werkte niet.
De tuitbekers van mepal gebruiken ze veel op kinderdagverblijven. Dochter kreeg hem daar ook en dronk daar goed uit.
Na de tuitbeker op een rietjesbeker van nubby overgestapt. Dat ging heel goed, tot ze er na 4 maanden geen zin meer in had. Toen de bidon beker genomen en die heeft ze nu nog vaak. Ze kan wel uit een gewone beker drinken en knoeit dan ook niet. Echter gaan bekers vaak om als ze op de tafel staat en even niet oplet als ze aan het zingen is of iets anders wil pakken.
De tuitbekers van mepal gebruiken ze veel op kinderdagverblijven. Dochter kreeg hem daar ook en dronk daar goed uit.
Na de tuitbeker op een rietjesbeker van nubby overgestapt. Dat ging heel goed, tot ze er na 4 maanden geen zin meer in had. Toen de bidon beker genomen en die heeft ze nu nog vaak. Ze kan wel uit een gewone beker drinken en knoeit dan ook niet. Echter gaan bekers vaak om als ze op de tafel staat en even niet oplet als ze aan het zingen is of iets anders wil pakken.
Anouk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 11-07-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» difrax tuitbeker
» Tuitbeker, rietjesbeker?
» Stimuleren drinken uit Tuitbeker.
» tuitbeker, normale beker?
» Wanneer de box weg?
» Tuitbeker, rietjesbeker?