wanneer tuitbeker
+13
duckie
Linda
_Mashimaro_
Annemie
studiebol
Bruintje Beer
Happydobby
-Ieniemienie-
PapillonRose
kwak
Liadan
Floor
SarahKey
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
wanneer tuitbeker
De vraag staat eigenlijk al in de titel, maar vanaf wanneer ga je een tuitbeker proberen?
En welke tuitbeker heb jij en ben je hier tevreden over?
Stond vandaag voor een vak met tuitbekers en zag zoveel soort. Merk en geen merk, wel handvaten of geen handvaten, wel soort rietje erbij of niet.
En welke tuitbeker heb jij en ben je hier tevreden over?
Stond vandaag voor een vak met tuitbekers en zag zoveel soort. Merk en geen merk, wel handvaten of geen handvaten, wel soort rietje erbij of niet.
Re: wanneer tuitbeker
Voor onze zoon gaat een tuitbeker (van avent met handvaten) te hard, het komt er te snel uit gelopen een rietjesbeker kan hij nu wel mee drinken. Ik ben gewoon gaan proberen wat er ging maar die tuitbeker gaat te snel dat spuugt hij veel te veel.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Een tuitbeker hebben wij nooit gegeven. We zijn begonnen met een gewone beker, vanaf 6 maanden kreeg hij daar wel eens een slokje water uit. Toen hij 10 maanden was kon hij zelf uit een gewone beker drinken. We hebben hem toen ook af en toe een rietjesbeker gegeven, daar dronk hij uit vanaf dat hij een jaar is ongeveer.
Het is een rietjesbeker van Nuby (zonder handvaten), ik ben hier heel tevreden over.
Het is een rietjesbeker van Nuby (zonder handvaten), ik ben hier heel tevreden over.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
niet
Wij zijn een rietjesbeker gaan proberen vanaf een maand of 6, maar dronk er pas uit vanaf een maand of 9. Vanaf een maand of 7/8 dronk ze ook al wel eens met hulp uit een oefenbeker of uit een beker met oortjes.
Wij zijn een rietjesbeker gaan proberen vanaf een maand of 6, maar dronk er pas uit vanaf een maand of 9. Vanaf een maand of 7/8 dronk ze ook al wel eens met hulp uit een oefenbeker of uit een beker met oortjes.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:niet
+1
D. heeft ook nooit een tuitbeker gehad, tot een maand geleden wist ze ook niet wat ze er mee moest doen.
Ze krijgt nl bij mijn schoonouders wel eens een tuitbeker, ze heeft nu net een maand door dat ze hem omhoog moet houden als ze wil drinken.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier ook niet. Wel even een soort tuitbeker met een tuit van speenmateriaal gehad van nuby, en daarna een rietjesbeker.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ook hier geen tuit. Het is niet zo goed voor de tandjes.
Hij krijgt hier zijn water of thee en soms wat sap uit een difrax oefen bekertje.
Hij kan dit niet zelf, we moeten hem nog helpen. Bij M hebben we dit ook zo gedaan die kon als best snel zelf uit een bekertje drinken. Daarnaast voor onderweg of bij andere thuis hebben we een rietjes beker. Ook van difrax.
Niet helemaal anti lek, maar daar heb ik er nog geen een van gevonden. Verder bevalt hij goed.
Oefenbekertje:
Rietjesbeker:
Hij krijgt hier zijn water of thee en soms wat sap uit een difrax oefen bekertje.
Hij kan dit niet zelf, we moeten hem nog helpen. Bij M hebben we dit ook zo gedaan die kon als best snel zelf uit een bekertje drinken. Daarnaast voor onderweg of bij andere thuis hebben we een rietjes beker. Ook van difrax.
Niet helemaal anti lek, maar daar heb ik er nog geen een van gevonden. Verder bevalt hij goed.
Oefenbekertje:
Rietjesbeker:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hadden een difrax met zachte tuit maar dat ding lekte, ik weet dat mijn schoonzusje die van hema heeft en die bevalt goed.
Wij hebben nu rietjes beker van hema en oefenbeker van difrax.
Wij hebben nu rietjes beker van hema en oefenbeker van difrax.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Niet, wij zijn meteen gaan oefenen met een gewone beker vanaf 6 maanden.
Gast- Gast
Onze oudste was 7 maanden toen ze een rietjesbeker kreeg maar hier wilde ze niet uit drinken dus kreeg ze een tuitbeker dit ging goed.
Bij de jongste ook met 7 maanden geprobeerd met een rietjebeker en dit ging gelijk goed. En ik wil binnekort gaan oefenmet een oefenbeker.
Bij de jongste ook met 7 maanden geprobeerd met een rietjebeker en dit ging gelijk goed. En ik wil binnekort gaan oefenmet een oefenbeker.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hier drinken ze uit een rietjes beker. Ik heb gewoon die van de prenatal en daar kunnen ze goed uit drinken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mijn zoontje heeft nooit een tuitbeker gehad, wij zijn begonnen met een rietjesbeker, met 11 maanden geloof ik.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
I. drinkt nog steeds uit de fles, tuibeker/rietjesbeker/oefenbeker snapt hij nog niet.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Mijn kinderen snapten de rietjesbeker pas nadat we geoefend hadden met een pakje drinken (rietje in de mond doen en een beetje in het pakje knijpen zodat ze merken dat er iets uitkomt). Misschien werkt dat bij I. ook?_Mashimaro_ schreef:I. drinkt nog steeds uit de fles, tuibeker/rietjesbeker/oefenbeker snapt hij nog niet.
Liadan- Ratel
Zo'n oefenbekertje had ik nog niet gezien, goed idee om daar ook mee te gaan oefenen.
En toch meer rietjesbekers. Mijn voorkeur ging uit naar 1 zonder handvat maar dacht, dat zal een baby wel niet kunnen.
Toch maar eens 1 aanschaffen, kan elke keer wel even proberen of hij het snapt of niet.
En toch meer rietjesbekers. Mijn voorkeur ging uit naar 1 zonder handvat maar dacht, dat zal een baby wel niet kunnen.
Toch maar eens 1 aanschaffen, kan elke keer wel even proberen of hij het snapt of niet.
Ik heb ook geen tuitbeker gebruikt, een antilek trouwens ook niet, dat snapte dochter niet.
We zijn gaan oefenen met een oefenbeker. En een rietjesbeker. Hier was het hetzelfde als bij liadan, ze snapte die beker pas nadat we hadden geoefend met een pakje. Toen had ze de smaak te pakken.
We zijn gaan oefenen met een oefenbeker. En een rietjesbeker. Hier was het hetzelfde als bij liadan, ze snapte die beker pas nadat we hadden geoefend met een pakje. Toen had ze de smaak te pakken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Met welke pakjes drinken zijn jullie dan begonnen? Ik heb gekeken naar pakjes water, maar die kan ik nergens vinden...
_Mashimaro_- Fluisteraar
Pakjes water bestaan volgens mij niet want daar heb ik ook naar gezocht.
Ik heb een pakje sap leeggeknepen en daar water in gedaan en weer dichtgeplakt met tape .
Ik heb een pakje sap leeggeknepen en daar water in gedaan en weer dichtgeplakt met tape .
Liadan- Ratel
Stom hè dat er geen pakjes water zijn. Lijkt me juist zo handig.
Ik heb haar gewoon een pakje sap zonder suiker van de natuurwinkel gegeven. Ze had het echt super snel door.
Ik heb haar gewoon een pakje sap zonder suiker van de natuurwinkel gegeven. Ze had het echt super snel door.
Linda- Ratel
Liadan schreef:Pakjes water bestaan volgens mij niet want daar heb ik ook naar gezocht.
Hahaha, goed idee.
Is het ook niet zo gek dat ik niks kan vinden.
_Mashimaro_- Fluisteraar
hier hebben we nooit een tuitbeker gedaan, zijn begonnen met rietjes bekers (zeeman, hema) en met de difrax oefenbeker
sinds een tijdje gebruik ik vaak deze beker
alleen had ze laatst op een bbq toevallig mijn bekertje appelsap te pakken en die dacht ze ook wel even uit te drinken hahaha toen zaen we dus beiden onder de appelsap
sinds een tijdje gebruik ik vaak deze beker
alleen had ze laatst op een bbq toevallig mijn bekertje appelsap te pakken en die dacht ze ook wel even uit te drinken hahaha toen zaen we dus beiden onder de appelsap
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Linda schreef:Stom hè dat er geen pakjes water zijn. Lijkt me juist zo handig.
Bij de albert heijn hebben ze pakjes water.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Hier niet helaas (ben bij 2 AH's geweest).Liz schreef:Linda schreef:Stom hè dat er geen pakjes water zijn. Lijkt me juist zo handig.
Liadan- Ratel
Ik heb dat vaker gehoord. Maar ik ben echt al bij tig AH's geweest en nergens hadden ze ze.
Linda- Ratel
Liadan schreef:Hier niet helaas (ben bij 2 AH's geweest).Liz schreef:Linda schreef:Stom hè dat er geen pakjes water zijn. Lijkt me juist zo handig.
Vroeger wel, ik kon ze hier ook niet meer vinden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» difrax tuitbeker
» Tuitbeker, rietjesbeker?
» Stimuleren drinken uit Tuitbeker.
» tuitbeker, normale beker?
» wanneer..
» Tuitbeker, rietjesbeker?