Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan dit toch zijn?

+7
Lady4
moepie
Mamsie
maiadebij
NoorA
Susan
Flemy
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat kan dit toch zijn?  - Pagina 2 Empty Re: Wat kan dit toch zijn?

Bericht  MamaCa di 25 jan 2011 - 6:56

Misschien iets van obstipatie? vaak zie je bij obstipatie ook dat er eerst wat diarree komt. Misschien ff roosvicee laxo geven. Kijken of het dan minder wordt. Maar goed ze geeft ook pijn aan dr plasser aan... of idd toch n schimmelinfectie.
Dat het schrijnt ofzo..
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sneeuwwitje di 25 jan 2011 - 7:34

Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:11

Nou, het zijn toch wormpjes. En het genante is dat we het allemáál hebben, zo blijkt. Dus we hebben allemaal een kuurtje, en hopelijk is ze er snel vanaf. Ieuw. Ik vind het echt genant en vervelend. Dat een kindje dat heeft, ok, maar we hebben kennelijk elkaar besmet ofzo. Gelukkig is het verder onschadelijk. (haha, ik typte per ongeluk 'gelukkig is het verder onsmakelijk', over freudiaanse verspreking gesproken lol! )
Nou ja, dan weten we tenminste wat het is, en dan is het hopelijk ook snel over.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:17

Lilith schreef:Nou, het zijn toch wormpjes. En het genante is dat we het allemáál hebben, zo blijkt. Dus we hebben allemaal een kuurtje, en hopelijk is ze er snel vanaf. Ieuw. Ik vind het echt genant en vervelend. Dat een kindje dat heeft, ok, maar we hebben kennelijk elkaar besmet ofzo. Gelukkig is het verder onschadelijk. (haha, ik typte per ongeluk 'gelukkig is het verder onsmakelijk', over freudiaanse verspreking gesproken lol! )
Nou ja, dan weten we tenminste wat het is, en dan is het hopelijk ook snel over.

Toen mij zus en ik klein waren heeft ook wel het hele gezin er last van gehad.. Ook paps en mams! Hopelijk gaat het snel weer beter met jullie dochter.. (en de rest Wink )

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: