Wat kunnen mensen toch gemeen zijn :(
+4
Krullebol
SuperGrover
Melis_je
Minx
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat kunnen mensen toch gemeen zijn :(
Is stapte vandaag uit de tram samen met een boel andere mensen waaronder een dikke vrouw. Die vroeg aan een meneer of hij haar even kon helpen wat die man ook deed. Vervolgens stapte die man uit waarna een vrouw tegen hem begon waarom hij haar geholpen had? Die vrouw begon een heel verhaal tegen die man dat de dikke vrouw ziek en vies was en dat ze maar af moest vallen dan kon ze meer zelf.
Hoe kan iemand zo kortzichtig zijn. Er zit vast zoveel meer achter. Wie zijn wij om daar over te oordelen. En vies nee dat zeker niet.
Weet even niet zo goed wat ik hier mee wil maar het blijft in mijn hoofd zitten
Hoe kan iemand zo kortzichtig zijn. Er zit vast zoveel meer achter. Wie zijn wij om daar over te oordelen. En vies nee dat zeker niet.
Weet even niet zo goed wat ik hier mee wil maar het blijft in mijn hoofd zitten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat kunnen mensen toch gemeen zijn :(
Wat een kwast. Zelfs al zit er helemaal niks achter, dan nog, waar bemoeit hij zich mee.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik snap het verhaal niet precies, ik denk dat ik te gaar ben voor begrijpend lezen. Maar wel een nare opmerking, die zoals ik het lees totaal uit de lucht kwam vallen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Meneer hielp een dikke mevrouw en kreeg van een andere vrouw op zijn kop omdat de dikke mevrouw vies en ziek zou zijn. (kort samengevat)
Vond het zo gemeen die vrouw was echt belachelijk bezig
Vond het zo gemeen die vrouw was echt belachelijk bezig
Minx- Lady Post-a-lot
Dat is inderdaad kortzichtig. Maar waarom zit jij er zo mee?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Hoorden die mensen bij elkaar of waren het vreemden van elkaar? Heel vreemd, ik snap niet waarom mensen zulke dingen zeggen over mensen die ze niet eens kennen.
SuperGrover- Ratel
Op wat voor manier moest hij haar helpen dan? Niet dat het uitmaakt, maar ik ben even benieuwd wat ik me erbij voor moet stellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Geloof dat ze haar tas niet zo goed op haar rug kreeg.
Die man en vrouw kenden elkaar volgens mij wel
Weet niet zo goed waarom ik het zo verschrikkelijk vind. Ben denk ik het kijken naar alleen uiterlijk zat ofzo
Die man en vrouw kenden elkaar volgens mij wel
Weet niet zo goed waarom ik het zo verschrikkelijk vind. Ben denk ik het kijken naar alleen uiterlijk zat ofzo
Minx- Lady Post-a-lot
Welke vrouw hoorde er bij die man? De hulpbehoevende mevrouw of de botte opmerking mevrouw?
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Welke vrouw hoorde er bij die man? De hulpbehoevende mevrouw of de botte opmerking mevrouw?
Ik neem aan die botte mevrouw, anders was het wel heel erg extreem ongepast en horkerig.
Susan- Lady Post-a-lot
Klopt, maar dan gaat er wel een wereld aan alternatieve scenario's open. Misschien zijn die man en vrouw getrouwd, maar zitten ze midden in een relatiecrisis omdat de man is vreemd gegaan met een wat stevigere vrouw. Door het helpen van die vrouw, die misschien wel op de minnares lijkt, laait de boosheid om de ontrouw van haar man weer op bij die vrouw. Zij is zo verblind door woede dat ze zich uitlaat over het uiterlijk van die vrouw, aangezien dat het enige is dat zij weet, als ze elkaar verder niet kennen.Susan schreef:SuperGrover schreef:Welke vrouw hoorde er bij die man? De hulpbehoevende mevrouw of de botte opmerking mevrouw?
Ik neem aan die botte mevrouw, anders was het wel heel erg extreem ongepast en horkerig.
SuperGrover- Ratel
Ja, dat zou inderdaad kunnen. Maar stel dat die stevige mevrouw en die man dus bij elkaar hoorden, dan zou de reactie van die botte vrouw wel heel erg raar zijn geweest, dus vandaar ook dat ik dat niet verwacht.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja dat is inderdaad wel heel onlogisch. Het wordt tijd dat ik achter mijn beeldscherm vandaan kom denk ik
SuperGrover- Ratel
Melis_je schreef:Wat een kwast. Zelfs al zit er helemaal niks achter, dan nog, waar bemoeit hij zich mee.
Hij?! Het gaat om een vrouw.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Melis_je schreef:Wat een kwast. Zelfs al zit er helemaal niks achter, dan nog, waar bemoeit hij zich mee.
Nu kan je wel zeggen tegen iemand dat ze beter moet lezen
Gast- Gast
Wat een nare vrouw zeg! Als iemand mijn hulp vraagt of ik die ken of niet dan doe ik dat, want dat is wel zo beleefd.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Maar OT: je zit wel vaker met dingen rond dikke mensen en het ov en trekt je dat vervolgens heel erg aan. Voel je je indirect aangesproken daardoor of iets?
Gast- Gast
Zou best kunnen, maar het is vooral de aanblik en weten dat mensen er niet voor kiezen om zo dik te zijn. De reactie van mensen kan dat zo bekrompen zijn. Mensen hebben zo snel hun mening klaar en willen niet het verhaal er achter weten. Ik word daar verdrietig van. Ben er door mijn studie wel achter dat er vaak zo veel meer achter mensen zit. Dat je het verhaal moet weten voor je een oordeel velt.
Ben geen heilig boontje en er schieten ook wel eens dat soort gedachten door mijn hoofd. Alleen komt daarna de gedachte wat zal het verhaal zijn. Wat is de reden. Wat is het verhaal er achter.
Ben geen heilig boontje en er schieten ook wel eens dat soort gedachten door mijn hoofd. Alleen komt daarna de gedachte wat zal het verhaal zijn. Wat is de reden. Wat is het verhaal er achter.
Minx- Lady Post-a-lot
Het analyserende proces. Me like! Ik vind dat wel interessant het vergoot je kijk. Alleen ik moet juist geen emotisch hebben zoals TO want dan loop ik vast qua denken.
Gast- Gast
Reva schreef:Caribbeanlover schreef:Melis_je schreef:Wat een kwast. Zelfs al zit er helemaal niks achter, dan nog, waar bemoeit hij zich mee.
Nu kan je wel zeggen tegen iemand dat ze beter moet lezen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Wat verschrikkelijk. Nu jij dit topic hebt geopend moet dit me toch even van het hart.
Vorig weekend was ik aan het stappen. Er kwam een vrouw binnen, je kon inderdaad zien dat het een man was (geweest) Maar ze zag er netjes en subtiel gekleed uit en wilde niet teveel opvallen. Ik vond het bijzonder knap van haar dat ze toch het lef had om zo te gaan stappen, inclusief jurk, panty's enz. Ze ging ook naar het vrouwentoilet. Toen ze daar vanaf kwam stond een groep jongens op te wachten en begonnen naar haar te schreeuwen in de vorm van een liedje dat ze een piemel had. Ik vond het zo erg.. Er kwam meteen ook hele zielige muziek "Nobody said it was easy..." Was echt zo'n filmmomentje. Wel een verdrietig momentje helaas. Helaas is ze denk ik ook meteen weggegaan.
Vorig weekend was ik aan het stappen. Er kwam een vrouw binnen, je kon inderdaad zien dat het een man was (geweest) Maar ze zag er netjes en subtiel gekleed uit en wilde niet teveel opvallen. Ik vond het bijzonder knap van haar dat ze toch het lef had om zo te gaan stappen, inclusief jurk, panty's enz. Ze ging ook naar het vrouwentoilet. Toen ze daar vanaf kwam stond een groep jongens op te wachten en begonnen naar haar te schreeuwen in de vorm van een liedje dat ze een piemel had. Ik vond het zo erg.. Er kwam meteen ook hele zielige muziek "Nobody said it was easy..." Was echt zo'n filmmomentje. Wel een verdrietig momentje helaas. Helaas is ze denk ik ook meteen weggegaan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nog muzikale mensen ?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Mensen zijn net...
» Asociale mensen
» sommige mensen....
» Goede mensen, slechte mensen?
» Mensen zijn net...