Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

+20
Blair
Bruintje Beer
SparklingEyes
bella
M@niek
shadow
Dolphinne
Roos
Jelin
SarahKey
Thunder
Tania
Coccinelle
Sjonno
Fearie
pindaatje
Liadan
Annie24
Flip Fluitketel
Live Laugh Love
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

Bericht  shadow ma 29 nov 2010 - 1:56

voor mijn zwangerschap werkte ik 40 uur per week en daarnaast nog wat studeren. Nu werk ik 32 uur per week en leren doe ik meestal savonds. Nog maar even en dan hoef ik in elk geval niet meer zo frequent te leren, dan ben ik klaar en kan ik misschien nog wat minder gaan werken

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s) - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

Bericht  M@niek ma 29 nov 2010 - 2:37

Ik werk nu nog 36 uur in 4 dagen, en ga per 1 januari 27 uur werken (1 dag minder)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bella ma 29 nov 2010 - 2:43

Ik werk 16 uur per week, 2 dagen.
En eens in de maand een weekend.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196

Bericht  SparklingEyes ma 29 nov 2010 - 3:39

Ik werk, net als voor m'n zwangerschap 3 dagen en deze dagen gaat N. dan ook naar het dagverblijf. Blijven werken wil ik zowiezo, maar 3 dagen dagverblijf is voor mij de max voor n. Ik kom zelf ook uit de kinderopvang en merkte bij de kinderen dat drie dagen het lekkerste is voor ze..(mijn ervaring he!).

Na de zomer ga ik misschien 4 dagen werken, dan gaat mijn man een dag minder werken. Dat wil hij graag en ik wil juist een dagje meer gaan werken! Een papa en een mamadag in plaats van twee mamadagen!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 29 nov 2010 - 12:07

Ik werk nu 24 uur p.w. Werk onregelmatig.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:57

Ik werk 16 uur in de week, de ene week doordeweeks en de week erop werk in het weekend. Onregelmatige diensten in de zorg.

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 21:16

Ik werk 25uur per week, 5uur per dag (soms 6). Elke dag van 08:00 tot 13:00, daarnaast heb ik doordeweeks soms opdrachten, maar die duren niet langer dan 2uur en dan gaat hij mee.

Laatst aangepast door Babydoll op ma 29 nov 2010 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:34

Ik werk nu 30 uur in de week ( 3 dagen)
Maar per 1 maart stopt mijn baan dus moet ik wat anders zoeken, ik wil dan eigenlijk nog maar 2 dagen werken.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw ma 29 nov 2010 - 21:48

ik werkte 30 uur(4.5dag)en ga nu 24 werken,word de ene week 3 dagen andere week 3,5-4 dagen.maar ben van plan ander werk te zoeken
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  MamaCa di 30 nov 2010 - 3:11

ik werk 60% onregelmatige tijden. Dat is gem. per week 21,6 uur. Mijn vriend werkt 36uur.
Dit bevalt goed en blijf ik na de bevalling van de 2e doen.
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264

Bericht  Petteflet di 30 nov 2010 - 4:58

Ik werk 32 uur.
Wij zitten erover te\denken om met een 2e het andersom te doen. Dan gaat Pat 32 uur werken en ik 40.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Happydobby di 30 nov 2010 - 5:18

Ik denk er nog over na, ik werk nu 32 uur p/w onregelmatig waarvan 10 nachtdiensten.
Mijn vriend wil dat ik na de bevalling een half jaar ouderschapsverlof opneem, zelf zou ik weer 1 dag per week willen gaan werken. Als ik vaste diensten kan krijgen dan misschien iets meer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: