Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij naast je werk/ school?

+16
Bliss
Dennenappel
minoessepoes
Lejow
Middleme
TNMN
Serena
SarahKey
Shisha
Rush
Jilke
Antibes
Esperanza
Merai
Jeanette
SleepingBeauty
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  SleepingBeauty di 8 nov 2011 - 7:13

Ik heb een vaste baan van 24 uur. Daarnaast doe ik nog verschillend oproepwerk.
Maar ik wil eigenlijk iets doen wat ik naast mijn werk kan doen.

Ik loop 2x in de week hard gemiddeld en tennis 1x in de week.
Verder spreek ik af en toe mijn vriendinnen af en toe. Maar omdat ik onregelmatig werk, ben ik door de weeks ook vaak alleen thuis.



Ideeen tips zijn welkom Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Jeanette di 8 nov 2011 - 7:27

Ik lees mee! Ik werk ook onregelmatig (fulltime). Maar eigenlijk moet ik ook nog gaan sporten, maar de motivatie is ver te zoeken. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:31

Ik werk 4 dagen op een basisschool en vaak nog 1 dag in het weekend achter de bar.
Ik probeer 2 keer per week naar de sportschool te gaan, ik doe nu een tapdanceworkshop en doe aan polefitness.
Om de week is hier pubquiz en ik vind het erg leuk om met een groep vriendinnetjes daaraan mee te doen.
1 of 2 avonden in de week zit ik in de kroeg met m'n vriendinnen, en vaak lunchen we ook ergens in het weekend.

Dit vind ik erg druk klinken, maar zo ervaar ik het eigenlijk helemaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Merai di 8 nov 2011 - 7:33

Ik werk 1 dag bij een bakkerij, loop 2 dagen stage als assistent orthopedagoog op een praktijkschool waar ik ook 1 dag werk. Daarnaast heb ik 1 dag colleges. Buiten deze werk/schooldingen heb ik 2 avonden per week repetitie van een theaterkoor en 1 avond aquasporten, hoewel dat er de laatste tijd vaak bij inschiet omdat ik ook tijd over wil houden voor mijn vriend en sociale contacten. Is er niet een vereniging waar je bij zou kunnen? Dan heb je toch in ieder geval 1 avond gevuld.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Esperanza di 8 nov 2011 - 7:39

Naast m'n werk lees ik graag, kijk ik series, spreek ik met vrienden af, ik kook graag, ga stappen, koffie drinken in de stad.
Eigenlijk wil ik ook nog gaan sporten, maar dat komt er steeds niet van. Ik wil dan graag weer gaan dansen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  SleepingBeauty di 8 nov 2011 - 7:47

Jeanette schreef:Ik lees mee! Ik werk ook onregelmatig (fulltime). Maar eigenlijk moet ik ook nog gaan sporten, maar de motivatie is ver te zoeken. laughcry

gelukkig heb ik sinds dit jaar de motivatie gevonden om te gaan sporten! Wat ook wel erg fijn en gezellig is en ik heb nu ook wat gevonden wat echt bij mij past. Hardlopen doe ik samen met een vriendin en tennissen met mijn man.
Zou ook wel meer willen werken, meestal redt ik de 32 uur ook wel in de week, maar zoals deze week werk ik maar 2 dagen en heb ik niks geen oproepwerk gekregen.

Wat is soms wel lastig vind is dat je haast geen vaste dingen aan kan halen op avonden. Ik kan dan 1 avond vrij aanvragen, dat ik meestal ga sporten.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  SleepingBeauty di 8 nov 2011 - 7:49

Merai schreef:Ik werk 1 dag bij een bakkerij, loop 2 dagen stage als assistent orthopedagoog op een praktijkschool waar ik ook 1 dag werk. Daarnaast heb ik 1 dag colleges. Buiten deze werk/schooldingen heb ik 2 avonden per week repetitie van een theaterkoor en 1 avond aquasporten, hoewel dat er de laatste tijd vaak bij inschiet omdat ik ook tijd over wil houden voor mijn vriend en sociale contacten. Is er niet een vereniging waar je bij zou kunnen? Dan heb je toch in ieder geval 1 avond gevuld.

Ja daar ben ik een beetje naar het zoeken, maar het ik kan eigenlijk maar 1 avond in de week vrij krijgen van het werk. Dus tja dat vind ik soms wel lastig in combinatie met vereningsdingen. Ik heb vorig jaar theater gedaan. Maar dat was niet echt mijn ding, nu zit ik een beetje te denken wat ik zal gaan doen....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Antibes di 8 nov 2011 - 7:51

Ik heb geen bijbaantje, wel doe ik vrijwilligerswerk (het ene wekelijks 4-5 uur, het andere eens in de zoveel tijd een volle dag van acht tot acht). Verder zwem ik 2/3x per week en ben ik actief in een studentenvereniging (hoewel dat nu een beetje op een laag pitje staat).

Eigenlijk doe ik niet heel veel naast mijn studie haha.. Embarassed Ik houd wel van luieren!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 7:59

Ik werk 4 dagen per week in het onderwijs.
Daarnaast ben ik elke dag een keer bij mijn paard (5x rijden, 2x longeren).
In het weekend ben ik vaak op pad, óf de stad in, óf bij vrienden, óf naar mijn ouders, broer of zus, óf bij vriendinnen.
Ik lees veel, kijk veel film en pruts graag rond in en om huis.
Ik verveel me nooit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Jilke di 8 nov 2011 - 21:23

Ik werk fulltime in de kinderopvang, verdeeld over ma/di en do/vrij. Ik heb er nog een oppasbaantje bij, waar ik regelmatig op woensdagmiddag ben, en in het weekend ook regelmatig een dag/halve dag.

Verder probeer ik 1x per week te gaan sporten, maar mijn nichtje is nu met verlof dus nu komt het er met moeite nog van. Heb er gewoon de discipline niet voor.

Verder doe ik niet veel, hang lekker thuis of ga wel eens weg. Heb geen vriendinnen ofzo dus kan mijn eigen tijd lekker zelf besteden. En vind dat heerlijk!
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Merai di 8 nov 2011 - 21:29

Ik werk 1 dag bij een bakkerij, loop 2 dagen stage als assistent orthopedagoog op een praktijkschool waar ik ook 1 dag werk. Daarnaast heb ik 1 dag colleges. Buiten deze werk/schooldingen heb ik 2 avonden per week repetitie van een theaterkoor en 1 avond aquasporten, hoewel dat er de laatste tijd vaak bij inschiet omdat ik ook tijd over wil houden voor mijn vriend en sociale contacten. Is er niet een vereniging waar je bij zou kunnen? Dan heb je toch in ieder geval 1 avond gevuld.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Rush di 8 nov 2011 - 21:30

Ik werk 40 uren per week. Op maandagavond is m`n TV avond, op dinsdagavond vriendinnenavond in de kroeg, op woensdagavond lekker thuis zijn of met vriendinnen en donderdagavond altijd de stad in, naar de koopavond. Op vrijdagavond ga ik meestal met m`n vriend naar zijn vrienden en op zaterdag doe ik boodschappen en maak ik uitgebreid schoon. `s middags ben ik dan meestal bij vriendinnen of met m`n vriend mee voor z`n werk of iets anders. Soms gaan we `s avonds uit, soms gaat m`n vriend alleen en kijk ik lekker wat afleveringen van een favoriete serie of gewoon TV. Op zondag hebben we een chilldag voor ons samen, lekker uitslapen, ontbijt op bed, wat in huis om prusten, filmpje kijken etc.

Sporten moet ik er ook nog eens tussen proppen. Ik wil graag beginnen met start to run, maar woon in zo`n donker gat dat ik het niet echt vertrouw. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Shisha di 8 nov 2011 - 21:51

Ik werk 28u per week en daarnaast werk ik extra in de flexpool en daarmee kom ik gemiddeld rond de 36u per week.
Daarnaast sport ik, (momenteel even niet, opzoek naar een andere sportschool) dingen uitzoeken voor het trouwen, series kijken, lezen, met vriendinnen afspreken, forummen en we zijn nog druk in huis.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 22:07

Ik werk 38,5 tot 42 uur per week, en daarna ben ik ook wel bek af. Dit komt gedeeltelijk doordat ik niet zo gezond ben op dit moment, maar ook omdat het gewoon druk is en ik lichamelijk minder goed met stress om kan gaan - blijkt. Psychisch heb ik er geen problemen mee namelijk.

Op maandag, woensdag en vrijdag sport ik 's avonds, mijn weekend valt op zondag en maandag maar dan doe ik meestal niet veel door vermoeidheid.
Kijk veel tv de laatste tijd.


Conclusie: ik moet er nodig weer op uit albino

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  SarahKey di 8 nov 2011 - 22:36

Ik werk momenteel door omstandigheden nog maar 2 dagen ipv 4. (en soms extra zoals straks sinterklaasmiddag, vergaderingen etc etc)
en heb nu zoveel tijd over :shock:
Wat ik graag doe: lekker koken en bakken, al mag ik door zwangerschapssuiker weinig meer hebben dus die lol is er ook al wel vanaf Wink
Ik scrap en maak kaarten, wandel graag, spreek af met vriendinnen of ga alleen de stad in of de winkels langs.
Kijk ook bij slecht weer graag een serie of een film.
Ben nu ook aan het prutsen gegaan met de naaimachine en probeer zo een naamslinger te maken voor de kleine.
Babykamer moet nog af, kleertjes gewassen worden etc dus heb straks nog genoeg te doen.

Echt sporten kan ik ook niet meer en voel me, ook door de zwangerschapssuiker, best belemmerd in dingen wat ik anders zo graag doe. Dus daarom zoek ik andere dingen waar ik anders weinig tijd voor heb of nooit gedaan heb.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Serena di 8 nov 2011 - 22:49

Als ik jullie dingen zo lees doe ik nu echt heel weinig.. Embarassed
Ik werk 4 dagen. 's Avonds ben ik dan meestal moe en zit ik op de bank. Het plan is om op di of woensdag avond te sporten en verder ben ik meestal 1 avond in de week bij mijn zus. In het weekend spreek ik af met vriendinnen/familie. Meestal ga ik op 1 of 2 dagen nog overdag de stad in en soms pruts ik wat met de naaimachine of andere knutsel dingen. En als ik dat niet doe zit ik op de computer of ben aan het lezen.
owja en ik ga vanaf nu weer in het weekend hardlopen.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  TNMN wo 9 nov 2011 - 0:26

Naast mijn full time studie werk ik nog zo'n 15 uur in de week(vaak avonddienst). Verder probeer ik minimaal 1x per week naar de sportschool te gaan, ga ik vaak met vrienden of studiegenoten lunchen, eet ik soms 's avond bij een vriendin of ga ik de kroeg in met een groep vrienden (pubquiz!). Ik ga niet vaak uit naar een discotheek, ik ben liever in de kroeg waar ik kan praten. Verder doe ik ook vrijwilligerswerk, ongeveer 2x per maand een aantal uren.
Als ik thuis ben kijk ik graag verschillende series, speel ik met de kat, doe ik studie gerelateerde werkzaamheden, kook of bak ik ook graag of lees ik een boek. Ik verveel me eigenlijk nooit.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Antibes wo 9 nov 2011 - 1:23

Oh, ik lees nu dat allemaal mensen echt opnoemen wat ze allemaal doen. Ik dacht vaste dingen als bijbaantjes, vrijwilligerswerk of hobby's.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Rush wo 9 nov 2011 - 1:31

Antibes schreef:Oh, ik lees nu dat allemaal mensen echt opnoemen wat ze allemaal doen. Ik dacht vaste dingen als bijbaantjes, vrijwilligerswerk of hobby's.. nerd
Ik heb geen bijbaantjes naast m`n werk, haha.

Ik heb nog wel m`n cursus schoonheidsverzorging. Dat doe ik meestal op zondag, als m`n vriend iets aan het prutsen is van zijn hobby.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Middleme wo 9 nov 2011 - 2:33

Ik zit in het laatste jaar van de pabo, waarin ik dit half jaar in principe 2 dagen voor de groep sta en de andere drie naar school moet. Dat laatste valt ook wel mee, geregeld wenig les of zelfs dagen vrij.

Verder werk ik sowieso op zaterdag in ee kampeerwinkel, soms ook andere dagen als het uitkomt. Daarnaast sport ik op maandagavond (cx30 en beetje fitness) en donderdagavond (trimzwemmen) en soms ook vrijdagavond. Ik probeer geregeld met vriendinnen af te spreken, maar door allerlei verschillende bezigheden schiet dat er snel bij in. En sinds kort natuurlijk ook tijd doorbrengen met mn vriend smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:11

Ik studeer op voltijd tempo, werk daarnaast 24 uur en ben een paar maand geleden begonnen met mijn eigen bedrijf, dus eerlijk gezegd ben ik blij als ik aan het eind van de dag zit want doordeweeks zitten mijn dagen tot op de nok vol gepland.
In de weekenden spreek ik wel eens af met vriendinnen en familie, maar voor de rest geen sport of zoiets want daar heb ik de energie niet meer voor 's avonds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:20

Ik werk 15 uur per week(verspreid over 2.5 dag), 1 dag naar school lessen volgen en dan die andere dag doe ik schoolwerk maken. Vrijdags spreek ik altijd met mn beste vriend af, gaan we tv kijken, koken enzo. Dan zaterdags ga ik wat leuks voor mezelf doen, vaak even naar de stad, lunchen met een vriendin etc. Zondags slaap ik vaak de hele dag, dan doe ik echt helemaal niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Lejow wo 9 nov 2011 - 5:22

Momenteel werk ik, en daar houdt het bij op whaha
Heb helaas geen puf meer om er nog iets naast te doen Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:25

Ik werk 24 uur, verdeeld over 4 dagen, en dat kan zowel doordeweeks als in het weekend zijn. Wat ik verder doe, dat ligt eraan hoe ik me voel. Ik spreek af met vriendinnen, doe leuke dingen samen met mijn vriend, zie mijn (schoon)familie zeer regelmatig, help in het eetcafé van mijn schoonouders, ben nu begonnen met cupcakes maken en ga binnenkort aan de slag met de naaimachine. En ik wil 2x in de week gaan zwemmen, maar omdat ik ga revalideren 2 dagdelen per week, kan ik dat niet vast gaan plannen nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  minoessepoes wo 9 nov 2011 - 5:35

Ik werk full-time (40 uur) en meestal meer, in 4 dagen. Om even aan te geven heb ik afgelopen maandag en dinsdag in totaal 23 uur gewerkt. Het is in totaal 11 km fietsen naar mijn werk op en neer, dat is dan ook meteen alle sport die ik doe. 's Avonds ben ik dan ook vaak gewoon op!
Wel spreken we vaak af met vrienden om gezellig samen te eten, maar dan is het vaak nog even een kopje koffie voor de tv en daarna gaan ze naar huis.

Op woensdag ben ik vrij, die dag besteed ik eigenlijk grotendeels aan het huishouden laughcry

Ik kook altijd uitgebreid, daar gaat wel wat tijd in zitten, verder brei ik, naaien enz. In het weekend ga ik regelmatig stappen, lekker naar de stad met mijn vriend, shoppen en lunchen met vriendinnen, uit eten of naar de bios.
Mijn ouders/ schoonouders en ook nog vrienden wonen 2 uur reizen van ons vandaan, meestal zijn we 1 weekend in de maand daar.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij naast je werk/ school?  Empty Re: Wat doe jij naast je werk/ school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum