Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

+20
Blair
Bruintje Beer
SparklingEyes
bella
M@niek
shadow
Dolphinne
Roos
Jelin
SarahKey
Thunder
Tania
Coccinelle
Sjonno
Fearie
pindaatje
Liadan
Annie24
Flip Fluitketel
Live Laugh Love
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s) Empty Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

Bericht  Live Laugh Love vr 26 nov 2010 - 22:37

Gewoon nieuwsgierig eigenlijk.
Als ik over de toekomst na denk zou ik het liefste 2 of max 3 dagen werken, maar of dat allemaal haalbaar is..
Nouja misschien eerst maar eens mijn studie afronden, maar was nieuwsgieirig..
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s) Empty Re: Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 22:56

Ik werk nu nog 28 uur (3,5 dag) en ga per 1 januari 32 uur werken.

Gast
Gast

Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s) Empty Re: Hoeveel werk en of studeer jij naast je kindje(s)

Bericht  Flip Fluitketel vr 26 nov 2010 - 23:06

Voor m'n zwangerschapsverlof werkte ik 32u p.w. en na m'n zwangerschapsverlof ga ik 24u p.w. werken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 23:40

ik studeer en daar ben ik per week zo'n 20 uur aan kwijt schat ik, daarnaast ga ik zo'n 6-10 uur per week werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 23:58

Ik werkte voorheen 36uur p/w en nu werk ik gemiddeld 20uur p/w
Dat is de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 27 nov 2010 - 0:04

Ik werk nu 36 uur (4 dagen van 9 uur) en blijf dat na mijn verlof ook doen.
Mijn vriend werkt in de horeca, dus uiteindelijk gaat de kleine 2 daagjes naar het kdv en de andere dagen is het dus niet nodig.

Mocht het straks zo zijn dat het echt rennen/vliegen/hollen wordt kan ik evt 32 uur gaan werken en de andere uren opvullen dmv ouderschapsverlof. Zo blijf ik wel al mijn rechten houden op basis van de 36 uur (pensioen ed)
Een contract met minder uren zal ik niet snel doen, want ik verdien behoorlijk goed (in tegenstelling tot mijn vriend)
Mocht er iemand minder gaan werken zal hij het dus zijn en niet ik.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Liadan za 27 nov 2010 - 0:28

Ik werk 27 uur in 3 dagen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:05

40 uur per week theoretisch, in de praktijk is dat 30 tot 40 uur. Niet allemaal overdag, ook in de avonduren en in het weekend.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 27 nov 2010 - 1:08

Ik werkte voor mijn verlof 24u per week onregelmatig en ben dat na mijn verlof blijven doen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:31

Annie24 schreef:Ik werk nu 36 uur (4 dagen van 9 uur) en blijf dat na mijn verlof ook doen.
Mijn vriend werkt in de horeca, dus uiteindelijk gaat de kleine 2 daagjes naar het kdv en de andere dagen is het dus niet nodig.

Knap hoor! Ik word dan echt gek..

Ik werk 16 uur per week en 8 uur per week school. Dus in totaal gemiddeld 24 uur per week. Als mijn opeiding klaar is, dan ga ik terug naar 11 uur per week. Dat vind ik wel erg weinig. Ik hoop toch wel zo'n 24 uur te kunnen krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:01

Voor mijn verlof werkte ik 4 dagen in de week. Na mijn verlof, over 2 maanden ga ik 3 dagen werken. Mijn man blijft gewoon 5 dagen werken.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 27 nov 2010 - 2:35

Gekje schreef:
Annie24 schreef:Ik werk nu 36 uur (4 dagen van 9 uur) en blijf dat na mijn verlof ook doen.

Knap hoor! Ik word dan echt gek..

Haha, dat valt wel mee hoor! Leuk werk (ook nog eens in de buurt) hebben met leuke collega's maakt het al veel makkelijker Very Happy

Maar misschien dat het straks met de kleine wel anders gaat lopen, maar dat zien we dan wel weer smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 3:11

Wij hebben dan nog geen kinderen, maar ik werk nu 36 uur en zou dan graag terug gaan naar 32 uur. Mijn vriend zal dan 36 uur ipv 40 uur gaan werken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Sjonno za 27 nov 2010 - 3:16

Ik werk 2 dagen per week, 16 uur.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 4:46

Ik werk 3,5 dag en daarnaast studeer ik in de avonduren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:47

Ik werk 3 dagen van 9 uur, dus 27 uur in de week. Ik werk overigens volledig onregelmatig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 8:30

Ik werk 24 uur per week (3 dagen) en ga over een paar maanden als het goed is naar 20 uur of 16 uur (2,5 dag / 2 dagen)

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 8:52

Razz_ schreef:Ik werk 24 uur per week (3 dagen) en ga over een paar maanden als het goed is naar 20 uur of 16 uur (2,5 dag / 2 dagen)

Jou contract was een tijdje terug niet verlengd toch? Dan heb je snel weer een nieuwe baan gevonden, fijn!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coccinelle za 27 nov 2010 - 9:07

Ik werkte trouwens voor mijn verlof 40 uur en ga straks 24 uur werken.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Tania za 27 nov 2010 - 10:28

Ik werk ongeveer 20 uur, onregelmatige diensten. Dat is verdeeld over 3 á 4 dagen in de week.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Thunder zo 28 nov 2010 - 10:27

Ik werk 2 vaste dagen, 16 uur, per week. Met drukke dagen werk ik meer.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  SarahKey zo 28 nov 2010 - 19:34

Ik heb nu twee banen (en losse oppasbaantjes) en werk zo'n 32 uur. Sommige weken meer als 40, ligt eraan hoeveel invalwerk er is.

Als alles goed gaat en er in Juli een kleine bijkomt, zeg ik 1 baan en de losse oppasbaantjes op.
Er blijven dan twee middagen over. Vind ik te weinig, maar ik werk op een BSO en daar kun je niet hele dagen aan het werk. Ik vind 2 hele dagen werken de max met een kleine baby. Financieel gaan we er dus op achteruit, maar we gaan het wel redden. Helemaal thuis zijn wil ik niet, dan vind ik mijn wereld te klein worden, maar twee dagen zou ik dus wel willen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Jelin zo 28 nov 2010 - 22:44

Ik werk 35 uur per week gemiddeld en dan in de avonduren.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Roos ma 29 nov 2010 - 0:03

Ik werkte voor de geboorte van L. 32 uur, maar mijn contract werd niet verlengd (tijdens verlof).
Nu heb ik weer een nieuwe baan voor 20 uur. Minder uren was een bewuste keuze en bevalt goed! Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Dolphinne ma 29 nov 2010 - 0:05

Op dit moment studeer ik 4 dagen in de week en werk ik gemiddeld 8 uur in de weekenden.

Vanaf januari moet ik minstens 24 uur gaan werken (om het financieel te redden) en zijn de avonduren/dagen die ik over houdt om aan mijn studie te besteden.

Als mijn studie straks klaar is (ben aan het afstuderen) hoop ik een baan van 3 dagen in de week te vinden die bij mijn studie aansluit. Misschien dat ik daarnaast ook nog bij mijn bijbaan blijf hangen, zodat ik daar nog uren kan maken in het weekend (als mijn zoontje bij papa is) zodat ik er financieel nog wat op voorruit ga.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: