Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

+51
Lady4
Rouxxxe
Dikkie_Dik
lente
Rosa
Zora
Kamperseboekenwurm
TukTuk
TNMN
Phileine
Try
Toet
Silver
TricTrac
Zwerver
Weegschaal
Bosjesvrouw
Hutselfuts
Lotus_
Caresses
Merai
Snoes
Dolphinne
Schaapke
Ugly Betty
Jeanette
Poisongirl
Zonnetje
SuperGrover
Laced
Lotus
Poekie
Chocolate Cookie
Minx
Oasis
Zininzon
Roze Roos
Beachgirl
Tsjip
Fiwen
Serena
_Blush_
*angel*
silly-one
mzcharlotte
ekiaam87
Catootje
Caroow
Dribbel
smooch
xxDila
55 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:40

Welke studies heb je gedaan?
Welke studie volg je nu?
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig?
Wil je hier na gaan werken of verder studeren?

Werk je momenteel?
Wat voor soort werk doe je?
Voor hoeveel uur?
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest?
En wat wil je nog graag doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  xxDila vr 19 nov 2010 - 9:54

Welke studies heb je gedaan? Maatschappelijk Werk en Dienstverlening
Welke studie volg je nu? zie boven
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? te weinig.. ik gok écht bezig 10-15 uur
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Waarschijnlijk Master of Criminal Investigation, de leergang Recherchekundige

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? 2 bijbanen, tankstation en een niet nader te noemen instelling voor verslavingszorg
Voor hoeveel uur? 2 dagen in het weekend en 20 uur per week
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? woonbegeleider i.o., maatschappelijk werker i.o.
En wat wil je nog graag doen? Werken bij de politie Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  smooch vr 19 nov 2010 - 10:11

Welke studies heb je gedaan? ik heb SPH gedaan en ben afgestudeerd

Werk je momenteel? Bij een instelling die werkzaam is in de jeugdhulpverlening in Rotterdam
Wat voor soort werk doe je? ik ben groepswerker in de residentiele setting
Voor hoeveel uur? 32/36 uur op contract 32 uur
En wat wil je nog graag doen? Ik zou graag nog met gezinnen willen werken als gezinsvoogd of jeugdbeschermer. Maar ik wil eerst meer ervaring opdoen met de doelgroep.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 10:15

Welke studies heb je gedaan? Pabo + Master remedial teaching
Welke studie volg je nu? Geen
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? Geen dus.
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Misschien nog een studie.

Werk je momenteel? Ja.
Wat voor soort werk doe je? Ik ben leerkracht voor groep 8.
Voor hoeveel uur? 36 uur. Ik wil het liefst fulltime, maar deze baan was nu eenmaal niet zo groot...
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Invalkracht voor alle groepen, fulltime leerkracht groep 5, fulltime leerkracht groep 6.
En wat wil je nog graag doen? Een taak als RT'er of IB'er, maar voor dat laatste moet ik een studie volgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Dribbel vr 19 nov 2010 - 10:16

Welke studie volg je nu? Pabo
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? uhh...geen idee Rolling Eyes
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? werken

Werk je momenteel? ja
Wat voor soort werk doe je? werk in een schoenenwinkel
Voor hoeveel uur? 7 uur
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? caissiere, verkoopster warenhuis en boeken/tabakszaak
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Caroow vr 19 nov 2010 - 12:45

Welke studies heb je gedaan? Cios
Welke studie volg je nu? Een opleiding die verband houdt met mijn werk
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? 1 dag per week les, 10 uur huiswerk
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Ik hoop nog een opleiding te mogen doen na deze.

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Ik werk bij een fastservice bedrijf.
Voor hoeveel uur? Ongeveer 35
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Ik heb veel zeil- en windsurfles gegeven
En wat wil je nog graag doen? Ik heb nog geen idee.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Catootje vr 19 nov 2010 - 13:56

Welke studies heb je gedaan? Ik heb een jaar HBO rechten gedaan.
Welke studie volg je nu? Nu zit ik in het eerste jaar van Psychologie op de universiteit.
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? Ik heb ongeveer 14 uur per week hoorcolleges, en qua zelfstudie doe ik minder dan ik zou moeten iig Wink
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Verder studeren.

Werk je momenteel?
Nee, geen echt baantje in ieder geval.
Wat voor soort werk doe je? Ik pas op.
Voor hoeveel uur? Gemiddeld denk ik 5 uurtjes per week.
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Ik heb als serveerster gewerkt.
En wat wil je nog graag doen? Psycholoog worden Wink
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  ekiaam87 vr 19 nov 2010 - 18:28

Welke studies heb je gedaan? Spw3, Onderwijsassistent & Pabo
Welke studie volg je nu? Pabo
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? geen idee!
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Gaan werken, vind 8 jaar studeren lang genoeg Wink

Werk je momenteel? Ja 3 bijbaantjes
Wat voor soort werk doe je? 1. Post bezorger, 2. Crèche medewerkster in een sportschool, 3. diverse oppas gezinnen
Voor hoeveel uur? 1. 4.5 uur per week, 2. 4.5 uur per week, eens in de 2/3 weken, 3. wisselend
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Kranten/folder bezorgster en verder doe ik bovenstaande dingen al een jaar of 4/5
En wat wil je nog graag doen? Mijn busrijbewijs halen & werken in Disney!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  mzcharlotte vr 19 nov 2010 - 20:39

Welke studies heb je gedaan?Alleen middelbare school
Welke studie volg je nu? geen
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? nvt
Wil je hier na gaan werken of verder studeren?nvt

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Klantenservice in een havenbedrijf
Voor hoeveel uur? Officieel 37.75u, maar in de praktijk eigenlijk minimaal 46 uur
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Administratief bij een televisieproductiemaatschappij en later een hulporganisatie
En wat wil je nog graag doen? Ik heb erg veel wensen, maar het voornaamste doel is om te blijven leren
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 22:41

Welke studies heb je gedaan? MBO Interieuradvies (niet afgemaakt) en ben momenteel bezig met MBO managementassistente/directiesecretaresse.
Welke studie volg je nu? MBO managementassistente/directiesecretaresse.
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? Een uur of vijf ben ik op school aanwezig en daarnaast maak ik thuis huiswerk. (het is een bbl-opleiding)
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Ik werk er al bij. Als ik met deze opleiding klaar ben zou ik het liefste nog een HBO-opleiding volgen, maar wil dit wel kunnen combineren met werk.

Werk je momenteel? Ja.
Wat voor soort werk doe je? Ik ben secretaresse op een advocatenkantoor.
Voor hoeveel uur? 32.
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Als bijbaantje heb ik vijf jaar in een speelgoedwinkel gewerkt. Ik heb ook nog een blauwe maandag bij de C1000 gewerkt, maar vond dat verschrikkelijk. Verder ook nog heel kort een tijdje bij een callcenter gewerkt, was ook echt niet mijn ding. En daarna alleen gewerkt als secretaresse, en het kantoor waar ik nu zit is het leukste van allemaal smile
En wat wil je nog graag doen? Heel graag hier blijven werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  silly-one vr 19 nov 2010 - 22:58

Welke studies heb je gedaan? Cios met afgerond de 'vakken' tennisleraar A, sportmasseur, fitness A en B en aerobics A. Fysiotherapie, niet mogen afmaken, Pabo afgemaakt.
Welke studie volg je nu? geen.
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? -
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Ik wil nog steeds een keer fysiotherapie gaan proberen.

Werk je momenteel? Ja.
Wat voor soort werk doe je? Leerkracht groep 3 op een Cluster 4 school en tennistrainer.
Voor hoeveel uur? 24 en 7 uur
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Bijbaantjes: slagerij in de supermarkt, eerst vers vlees daarna ( helaas) voorverpakt. Tennistrainer tijdens mijn studie bij verschillende organisaties en ook een blauw maandag in een call center en ik heb een tijdje schoongemaakt in het ziekenhuis.
En wat wil je nog graag doen? Kinderfysiotherapeut worden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  *angel* vr 19 nov 2010 - 23:57

Welke studies heb je gedaan?
Mbo 3 sociaal dienstverlening mbo 4 spw woonbegeleiding
Werk je momenteel?
Ja
Wat voor soort werk doe je?
Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
Voor hoeveel uur?
32 soms meer
En wat wil je nog graag doen?
Geen idee kijken wat de toekomst gaat brengen.
*angel*
*angel*
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  _Blush_ za 20 nov 2010 - 1:12

Welke studies heb je gedaan? Eerst psychologie op de hogeschool, nadien verder gedaan op de universiteit

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Ik werk sinds september als psychologe in een revalidatiecentrum voor kinderen (ADHD, autisme, ...)
Voor hoeveel uur? contract van 32u/week, maar ik doe er 34. Dit wordt dan in schoolvakanties gecompenseerd, dan werk ik maar 30u
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? 6 maanden als opvoedster in bijzondere jeugdzorg en nog 5 maanden als psychologe bij kinderen met een vermoeden van ontwikkelingsstoornissen
En wat wil je nog graag doen? Ik wil blijven werken waar ik nu werk... Volgende week weet ik of mijn contract verlengd wordt of niet... Ik hooooop zo van wel !!
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Serena za 20 nov 2010 - 2:13

Welke studies heb je gedaan? Industrieel Product ontwerp
Welke studie volg je nu? Zie boven
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? geen idee, maar loop nu stage van 32 uur
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? werken

Werk je momenteel? ja
Wat voor soort werk doe je? bijbaan bij een bakker, verkopen
Voor hoeveel uur? nu wisselend, voor mn stage 12 uur ong.
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? supermarkt als caissière
En wat wil je nog graag doen? werken als ontwerper bij of mijn stage plaats of een ontwerpbureau
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 2:30

-


Laatst aangepast door Jente op wo 18 jan 2012 - 13:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Fiwen za 20 nov 2010 - 4:20

Welke studies heb je gedaan? 2 jaar pedagogiek
Welke studie volg je nu? verloskunde, zit nu in mijn 4e jaar maar heb een jaar verlenging ivm zwangerschap/bevalling
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? binnenschools 25 uur, als ik stage loop 32 uur stage en 5 uur nog thuis.
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? werken, maar na een paar jaar nog master klinische verloskunde

Werk je momenteel? nee
Wat voor soort werk? nvt
Voor hoeveel uur? nvt
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? telefoniste, administratie
En wat wil je nog graag doen? op dit moment vooral afstuderen
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 5:56

Welke studies heb je gedaan? mbo 2 en 3 detailhandel afgerond
Welke studie volg je nu? -
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? -
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? werken

Werk je momenteel? ja
Wat voor soort werk? eerste verkoper supermarkt
Voor hoeveel uur? 30
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? kranten - postbezorger
En wat wil je nog graag doen? Ik zie wel wat de toekomst brengt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Tsjip za 20 nov 2010 - 10:50

Welke studies heb je gedaan? Eerst onderwijsassistent en daarna de Pabo.
Welke studie volg je nu? Geen.

Werk je momenteel? Ja.
Wat voor soort werk doe je? Ik ben juf. Helaas wel op invalbasis.
Voor hoeveel uur? Ik heb nu de rest van dit schooljaar een WTF van 0.43 op een school. Dat is de ene week donderdagochtend en de hele vrijdag en de andere week komt daar de woensdag bij. De rest van de dagen ben ik beschikbaar voor invalwerk. Ik wil dus graag fulltime werken.
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Ik heb eerst een paar jaar bij een bakker gewerkt, daarna een paar jaar als datatypiste bij een transportbedrijf, daarna een zomer op een kdv en toen kon ik eindelijk aan het werk gaan als juf.
En wat wil je nog graag doen? Eerst zou ik graag fulltime een eigen klas willen in de onderbouw. (Helaas gaat dit nog wel een paar jaar duren ben ik bang:S) Daarna zie ik eigenlijk wel. Misschien ooit een master doen maar voorlopig ben ik helemaal klaar met studeren.


Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 11:17

_Blush_ schreef:Welke studies heb je gedaan? Eerst psychologie op de hogeschool, nadien verder gedaan op de universiteit

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Ik werk sinds september als psychologe in een revalidatiecentrum voor kinderen (ADHD, autisme, ...)
Voor hoeveel uur? contract van 32u/week, maar ik doe er 34. Dit wordt dan in schoolvakanties gecompenseerd, dan werk ik maar 30u
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? 6 maanden als opvoedster in bijzondere jeugdzorg en nog 5 maanden als psychologe bij kinderen met een vermoeden van ontwikkelingsstoornissen
En wat wil je nog graag doen? Ik wil blijven werken waar ik nu werk... Volgende week weet ik of mijn contract verlengd wordt of niet... Ik hooooop zo van wel !!

Klinkt erg gaaf! Ik hoop voor je dat je contract verlengd wordt!

Ontopic:

Welke studies heb je gedaan?vwo, een jaar SPH/MWD, 3,5 jaar pabo
Welke studie volg je nu? Psychologie aan de uni.
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? Zo'n 15 uur.
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Ik werk 3,5/4 dagen. Studeren zal ik mezelf kennende altijd wel blijven gok ik zo Wink

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Ambulante begeleiding wat steeds meer begint te komen & thuiszorg
Voor hoeveel uur? Bij elkaar zo'n 24-26 uur.
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Als van alles en nog wat..
En wat wil je nog graag doen? Lekker cliché, maar een eigen praktijk is echt mijn droom. Plus het blijven begeleiden van kinderen met een psychische beperking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Beachgirl za 20 nov 2010 - 11:31

Welke studies heb je gedaan? HBO Food & Business (mee gestopt na 4 maanden) HBO MBRT Duaal (Mee bezig)
Welke studie volg je nu? HBO MBRT Duaal
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? 36 uur werken per week, en +/- 10 uur aan de studie in de avonduren en het weekend
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Ik werk al, maar wil hierna wel verder leren

Werk je momenteel? Zie boven, werk 36 uur per week voor mijn duale opleiding
Wat voor soort werk doe je? Ik ben radiodiagnostisch laborant in een Academisch ziekenhuis
Voor hoeveel uur? 36 uur per week excl. studie
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Alleen bijbaantjes (kranten lopen, slagerij, kassamuts, bakkerij)
En wat wil je nog graag doen? Wil als ik klaar ben met MBRT doorleren voor Gipsmeester of solliciteren bij de Politie
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:53

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Roze Roos zo 21 nov 2010 - 4:16

Fiwen schreef:Welke studies heb je gedaan? SPWen SPH
Welke studie volg je nu? HBO Master Ecologische Pedagogiek
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? Wisselend, nu nog niet zoveel, denk dat ik op zo'n 12 uur per week uit kom uiteindelijk
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Zeg nooit nooit, maar denk dat ik na deze studie wel toe ben aan kindjes etc!
Werk je momenteel? Jep
Wat voor soort werk? Ik werk als ambulant begeleider bij kinderen met voornamelijk psychiatrische problematiek, verstandelijke of meervoudige beperking
Voor hoeveel uur? 20-30 per week
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Verkoopster, afdelingsassistent ziekenhuis, groepsbegeleider
En wat wil je nog graag doen? Er is veel wat ik leuk vind, wellicht ooit het onderwijs in of zelf een huis opzetten voor kinderen met een beperking
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Zininzon zo 21 nov 2010 - 4:50

Welke studies heb je gedaan? HBO - Maatschappelijk Werk en Dienstverlening
Welke studie volg je nu? Geen
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? -
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? -

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Ik ben algemeen maatschappelijk werker en schoolmaatschappelijk werker
Voor hoeveel uur? 32 uur per week
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? schoonmaakster in de thuiszorg
En wat wil je nog graag doen? misschien seksuologe of voor de klas in het HBO-onderwijs
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Oasis zo 21 nov 2010 - 6:15

Welke studies heb je gedaan? HBO - Communicatie
Welke studie volg je nu? zie bovenstaande
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? 10 - 20 uur
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Ik ben er nog niet uit, maar ik neig meer naar werken

Werk je momenteel? Nee
Wat voor soort werk doe je? nvt
Voor hoeveel uur? nvt
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? Vanalles, o.a. cassiere in de supermarkt, schoonmaken via Zuidzorg, op een camping, enz.
En wat wil je nog graag doen? Ik zou heel graag iets creatiefs willen doen, of met kunst. Wie weet ooit!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Minx zo 21 nov 2010 - 7:25

Welke studies heb je gedaan? Uni: Farmacie
Welke studie volg je nu? HBO: fysiotherapie
Hoeveel uur per week ben je er mee bezig? op het moment maar een uur of 5 in totaal daarvan is 3 uur les. Ben gestopt met stage dus heb een half jaartje vrij weinig.
Wil je hier na gaan werken of verder studeren? Werken en verder studeren maar daar moet ik een baan voor hebben

Werk je momenteel? Ja
Wat voor soort werk doe je? Huiskamerbegeleider in het verpleeghuis
Voor hoeveel uur? 8 tot 12 uur per week
Als wat ben je eerder zoal werkzaam geweest? postbezorger, wasserijmedewerker, baliemedewerker op een camping, recreatiewerk.
En wat wil je nog graag doen? Ik zou graag de fysio/manueel van een Nederlands team worden. Of bij een andere topsportorganisatie werkzaam zijn
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je? Empty Re: Nog maar een rondje: wat studeer je/wat voor werk doe je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum