Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop achter and I'm lovin' it

+38
Blair
CCC
Esperanza
Pannetoet
Angela_1986
Jeanette
Shisha
sonly
SarahKey
litllejoy
SuperGrover
SoGood
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
loura
Rush
Twellie
Marin
Rumble
Phileine
Suus
Lejow
Blond
rapa nui
Bacio
Dennenappel
Star007
Kowalski
Darius
Gympie
Snoes
Bazinga
Mermaid
Parisienne
Poubelle
Discordia
Susan
Lenthe
42 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rumble di 10 jul 2012 - 10:26

Kowalski schreef:
Rumble schreef:
Kowalski schreef:
Rumble schreef:
Kowalski schreef:Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344

Ik dacht dat jij alleen rauwe vis at.

Klopt! Dat pannetje gebruik ik om mezelf aan op te warmen! Ik bedoel, ik houd van koud, maar soms is het écht niet te hebben op de noordpool!

Je bedoelt de zuidpool denk ik? Of was je een beetje verdwaald? Laughing

Ja joh! Waarom denk je dat ik het zo koud heb? Al mijn vriendjes op de zuidpool, Koko helemaal alleen op de noordpool Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 1270000679

Ik zal een jas voor je breien.Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 10:29

Rumble schreef:
Kowalski schreef:
Rumble schreef:
Kowalski schreef:
Rumble schreef:
Kowalski schreef:Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344

Ik dacht dat jij alleen rauwe vis at.

Klopt! Dat pannetje gebruik ik om mezelf aan op te warmen! Ik bedoel, ik houd van koud, maar soms is het écht niet te hebben op de noordpool!

Je bedoelt de zuidpool denk ik? Of was je een beetje verdwaald? Laughing

Ja joh! Waarom denk je dat ik het zo koud heb? Al mijn vriendjes op de zuidpool, Koko helemaal alleen op de noordpool Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 1270000679

Ik zal een jas voor je breien.Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 17:58

Suus schreef:
Ik hou niet van electrische barbecues, vind het met kolen veel 'echter' Wink
Daar houd ik inderdaad ook niet van. Als wij BBQ'en, is het met kolen, dat vind ik ook veel 'echter' Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rush di 10 jul 2012 - 19:41

Ik wil mijn series, DVD's, etc allemaal echt hebben. Er wordt niet gedownload. No

Mijn moeder zet ook nog thee met de fluitketel, terwijl ze een waterkoker heeft. scratch
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gympie di 10 jul 2012 - 19:59

In het studentenhuis waar ik eerst woonde, had ik alleen koud water op mijn kamer. Toen stond ik nog oldskool eerst water te koken en dat te mengen met koud water zodat ik kon afwassen. Laughing
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:06

Ik heb geen e-reader of tablet.

En dat was het Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:09

Ik bel nog steeds met prepaid! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 281626781 En dat met een smartphone! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 20:20

Rush schreef:Ik wil mijn series, DVD's, etc allemaal echt hebben. Er wordt niet gedownload. No
Dat heb ik ook, ik wil mijn series ook allemaal echt hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:25

Ik heb helemaal niks met social media zoals Facebook of Twitter. Het liefst bel ik met diegene waarmee ik contact wil. En ik heb één (al oudere) laptop, dus niet nog eens een tablet, luxe smartphone of e-readere erbij. Verder ben ik wel modern Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  loura di 10 jul 2012 - 20:29

Ik kijk nog steeds elke dag oude series op mijn laptop. Zoals, sex and the city, seinfeld en friends. Ik vind al die nieuwe series niks aan laughcry
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Flippin' Bitch di 10 jul 2012 - 20:53

- Ik heb nog zo'n ouderwetse tv. Maar ik kijk ook bijna nooit tv.
- Voor mij een papieren dagboek, met een slotje.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bosjesvrouw di 10 jul 2012 - 21:06

Break Of Day schreef:Ik bel nog steeds met prepaid! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 281626781 En dat met een smartphone! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 3079029344



+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  SoGood di 10 jul 2012 - 21:07

Ik en mijn vriend lopen pas achter, iedereen begint hier met trouwen en kinderen en wij wonen nog in ons mini appartementje. (dat al heel lang te koop staat) We hebben de afgelopen 2 jaar zóveel bruiloften en babyshowers gehad!

We hebben het wel gezellig met z'n tweetjes, dat dan weer wel. I love you
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  SuperGrover di 10 jul 2012 - 21:09

Ik heb ook nog een videorecorder, en geen dvd/blu ray speler. Ik heb geen twitter en een ouderwetse tv (ongeveer 5 cm beeld, maar wel 80 kilo zwaar, dat model). Ik bellenblaas nog vrij regelmatig, en ik heb ook stoepkrijt dat ik nog gebruik.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  litllejoy di 10 jul 2012 - 21:11

- Ik heb geen telefoon met internet.
- Ik nog zo'n groot oud bakbeest van een tv (zelfs 2, boven en beneden)
- Ik heb nog een videorecorder en een heleboel videobanden, die ik af en toe ook nog weleens kijk
- Ik download niet. Boeken, dvd's etc koop ik allemaal
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  SarahKey di 10 jul 2012 - 21:12

Wij hebben geen tablet's, i phone's, Ipads, nintendo ds xxxxxxxxxxl of 3D, geen ereaders en al dat soort fratsen.

Babynamen zijn we ook ouderwets in, al zie ik dat niet ouderwets maar gewoon normaal hollands. Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 561177

We rijden een oude bmw van 15 jaar oud, en we hebben dezelfde fietsen Laughing Lekker burgelijk.

Als ik ergens heen moet bestudeer ik eerst de route via routenet en schrijf dat op een blaadje.
Kom ik er daar niet uit heb ik altijd nog een stratenboek in de auto liggen Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 21:16

SuperGrover schreef:IIk bellenblaas nog vrij regelmatig, en ik heb ook stoepkrijt dat ik nog gebruik.
Is dat achterlopen dan? Mijn zoontje bellenblaast en stoepkrijt wat af hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  SarahKey di 10 jul 2012 - 21:20

Mermaid Forest schreef:
SuperGrover schreef:IIk bellenblaas nog vrij regelmatig, en ik heb ook stoepkrijt dat ik nog gebruik.
Is dat achterlopen dan? Mijn zoontje bellenblaast en stoepkrijt wat af hoor..

Dat is tijdsloos. Net zoals knikkeren, elastieken, skeeleren en hoelahoepen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  sonly di 10 jul 2012 - 21:33

Tris schreef:Willem en Godfrieda?..

Ontopic; ik ben een verschrikkelijke meeloper laughcry

Oh ehm.. Ik drink niet? Is dat iets? Heb breezers geskipt en doe ook niet aan (zo heb ik me laten vertellen) 'naar raketjes smakende Bacardi Razz'... (Hier in de omgeving opeens weer razend populair)

?? Die ken ik niet...
Blueberry + sinas smaakt naar raketjes en sinas+flugel ook, (En als je duur wil doen kan je ook nog blueberry + sinas&flugel doen) maar bacardi razz niet...

Ik vind jaren 90 muziek nog steeds leuk... Bsb, Britney Spears etc.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Poubelle di 10 jul 2012 - 21:34

sonly schreef:
Tris schreef:Willem en Godfrieda?..

Ontopic; ik ben een verschrikkelijke meeloper laughcry

Oh ehm.. Ik drink niet? Is dat iets? Heb breezers geskipt en doe ook niet aan (zo heb ik me laten vertellen) 'naar raketjes smakende Bacardi Razz'... (Hier in de omgeving opeens weer razend populair)

?? Die ken ik niet...
Blueberry + sinas smaakt naar raketjes en sinas+flugel ook, (En als je duur wil doen kan je ook nog blueberry + sinas&flugel doen) maar bacardi razz niet...

Ik vind jaren 90 muziek nog steeds leuk... Bsb, Britney Spears etc.

Bacardi razz, fanta en n flugel (of wat grenadine) is hier een raketje. In sommige toko's krijg je bacardi razz met fanta als je een raketje besteld.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Shisha di 10 jul 2012 - 21:37

Wij hebben nog zo'n lompe beeldbuis. Zolang deze het nog doet komt er nog geen ander.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Jeanette wo 11 jul 2012 - 7:45

Ik vind de jaren '90 muziek tig keer leuker dan de meeste muziek van nu.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Angela_1986 wo 11 jul 2012 - 8:12

Ik dacht een grote uitzondering te zijn met mijn ouderwetse, grote, lompe tv die ook niet te tillen is maar er zijn dus nog meer! :cheering: Haha!

Tot vorige week had ik ook geen smartphone met internet maar ik ben toch gezwicht... Voor Facebook ben ik een tijdje geleden ook gezwicht... Maar ik loop met dat soort dingen zeker niet voorop!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bacio wo 11 jul 2012 - 8:21

Ik word bijna 30 en net als sogood loop ik achter qua "volwassenheid". Ik ga nog 2x per week stappen, woon in een klein appartement midden in de stad en doe alsof ik 20 ben. Al mijn vrienden hebben kids, burgerlijke eensgezinswoningen etc.

Ach ja... kan me er niet druk om maken.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Pannetoet wo 11 jul 2012 - 8:31

Ik loop standaard met kleding achter, met schoenen loop ik achter en met telefoons....soms Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 253468018 Ik heb de aparte eigenschap om alles niet leuk te vinden wat iedereen heeft.. Zo vond ik all-stars verschrikkelijk! Sinds dit jaar vind ik ze leuk. Zo heb ik tot vorig jaar een oude nokia 6230i gehad omdat ik weinig gaf om 'luxe' telefoon en nu heb ik een iPhone en vind ik hem niet leuk/fijn meer (Heel veel meiden hier zullen me voor gek verklaren maar ik ben altijd bang dat hij valt haha). Zelfde met kleding/tassen/schoenen.. wat iedereen heeft vind ik niet leuk, ik zoek altijd de iets apartere of hetgeen waar ik nog niemand mee gezien heb en dat lukt mij aardig goed..Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 253468018

@ Bacio: Mijn schoonzus word in aug. ook 30 en zij werkt 3 dagen nachten in een kroeg, gaat zelf nog wekelijks uit en is nog regelmatig dronken (al weet ik niet of dit met volwassenheid te maken heeft).. Daarnaast gaat ze elk festival af en ze woont samen in een bovenwoning in de stad..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 4 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum