Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop achter and I'm lovin' it

+38
Blair
CCC
Esperanza
Pannetoet
Angela_1986
Jeanette
Shisha
sonly
SarahKey
litllejoy
SuperGrover
SoGood
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
loura
Rush
Twellie
Marin
Rumble
Phileine
Suus
Lejow
Blond
rapa nui
Bacio
Dennenappel
Star007
Kowalski
Darius
Gympie
Snoes
Bazinga
Mermaid
Parisienne
Poubelle
Discordia
Susan
Lenthe
42 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Susan wo 11 jul 2012 - 8:33

Mermaid Forest schreef:
SuperGrover schreef:IIk bellenblaas nog vrij regelmatig, en ik heb ook stoepkrijt dat ik nog gebruik.
Is dat achterlopen dan? Mijn zoontje bellenblaast en stoepkrijt wat af hoor..

Het gaat er neem ik aan om dat SuperGrover dat doet als volwassene.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bacio wo 11 jul 2012 - 8:37

Ik_zelf_87 schreef:Ik loop standaard met kleding achter, met schoenen loop ik achter en met telefoons....soms Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 253468018 Ik heb de aparte eigenschap om alles niet leuk te vinden wat iedereen heeft.. Zo vond ik all-stars verschrikkelijk! Sinds dit jaar vind ik ze leuk. Zo heb ik tot vorig jaar een oude nokia 6230i gehad omdat ik weinig gaf om 'luxe' telefoon en nu heb ik een iPhone en vind ik hem niet leuk/fijn meer (Heel veel meiden hier zullen me voor gek verklaren maar ik ben altijd bang dat hij valt haha). Zelfde met kleding/tassen/schoenen.. wat iedereen heeft vind ik niet leuk, ik zoek altijd de iets apartere of hetgeen waar ik nog niemand mee gezien heb en dat lukt mij aardig goed..Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 253468018

@ Bacio: Mijn schoonzus word in aug. ook 30 en zij werkt 3 dagen nachten in een kroeg, gaat zelf nog wekelijks uit en is nog regelmatig dronken (al weet ik niet of dit met volwassenheid te maken heeft).. Daarnaast gaat ze elk festival af en ze woont samen in een bovenwoning in de stad..
Ik vind t ook totaal niet ongewoon. Ik ken veel mensen van mijn leeftijd die zo leven (je trekt een beetje naar elkaar toe) en ik vind mijn leven fantastisch. Zou het niet anders willen, niet eens aan moeten denken. Maar ik denk wel dat ik gemiddeld gezien achterloop.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  loura wo 11 jul 2012 - 21:02

Bacio schreef:Ik word bijna 30 en net als sogood loop ik achter qua "volwassenheid". Ik ga nog 2x per week stappen, woon in een klein appartement midden in de stad en doe alsof ik 20 ben. Al mijn vrienden hebben kids, burgerlijke eensgezinswoningen etc.

Ach ja... kan me er niet druk om maken.
Ik ook idd.. Ik alleen niet echt meer stappen omdat ik dat niet leuk vind. Maar wel festivals en strandfeestjes vind ik leuk! Voor de rest hebben al mijn vriendinnen kinderen (niet getrouwd). Ik heb ook een veel jongere vriend dat scheelt ook. Ik loop ook achter met wat ik wil worden Wink ik weet het nog steeds niet namelijk. laughcry
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Esperanza wo 11 jul 2012 - 21:14

Ik weet niet of het echt achterlopen is, maar ik gebruik geen agenda. Doe alles uit m'n hoofd.

Verder loop ik wel achter op m'n leeftijdsgenoten. Ik ben pas op m'n 23ste gaan studeren en heb volop van het studentenleven genoten. Tot vorig jaar woonde ik nog in een studentenhuis (al vond ik dat niet echt tof meer). Nu woon ik in een klein huur appartementje, ik weet eigenlijk niet wat ik qua werk wil. Ook ben ik nooit een echte puber geweest en merk dat dat nu soms naar boven komt laughcry

Ik heb geen smartphone, niet zo zeer omdat ik dat niet wil, maar vorig jaar heb ik m'n sim only abonnement verlengd omdat ik geen geld had voor een duurder abonnement, waarschijnlijk ga ik dit jaar wel over.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  CCC do 12 jul 2012 - 0:31

Hmmm... achterlopen.. Ik heb geen tablet en verder blijf ik geloof ik redelijk up to date met alles, al snap ik er niet altijd even veel van Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Discordia do 12 jul 2012 - 0:50

Ik heb ook geen kinderen trouwens. Misschien dat ik daarmee ook behoorlijk achterloop.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:00

Susan schreef:
Mermaid Forest schreef:
SuperGrover schreef:IIk bellenblaas nog vrij regelmatig, en ik heb ook stoepkrijt dat ik nog gebruik.
Is dat achterlopen dan? Mijn zoontje bellenblaast en stoepkrijt wat af hoor..

Het gaat er neem ik aan om dat SuperGrover dat doet als volwassene.

Ja dat begrijp ik maar ik vind dat niet echt achter lopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 1:06

Ik loop niet met iedere kleding/schoenen trend mee. Qua opvoeding vinden mijn vriendinnen me ook veel strenger en ouderwets. Neutral
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:07

Wij zijn van huis uit getrouwd op jonge leeftijd. Dat gebeurt tegenwoordig ook steeds minder.



Met telefoons, gadgets, internet etc. loop ik niet achter. Ik hou van mijn tablet, smartphone en onbeperkt internet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Poisongirl do 12 jul 2012 - 1:13

Ik ben getrouwd voor we gingen proberen zwanger te worden en wilde perse wachten met proberen zwanger te worden tot we getrouwd waren. Ik doe niet mee aan mode, zou het liefst nog steeds in altokleding lopen. Ik luister nog steeds heel veel (elke dag) Backstreet Boys. Ik loop heel veel, dus pak lang niet overal de auto voor (al weet ik niet of dat ouderwets is).
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Pannetoet do 12 jul 2012 - 2:47

Poisongirl schreef: Ik luister nog steeds heel veel (elke dag) Backstreet Boys. .

Ohja met muziek loop ik ook achter.. Ik luister dagelijks naar 5ive, britney spears, backstreet boys ook, zirkus zirkus Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 394967, lumidee (sientelo), daddy yankee (gasolina) etc etc.. Ik vind het geweldig!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Mizz_S do 12 jul 2012 - 7:06

Ik nog een 'gewone' telefoon en geen smartphone. Vrij bewust ook, ik heb hiervoor er wel een gehad maar ik vond het niets. De telefoon die heb ik nu heb vind ik superfijn en ik wil voorlopig geen andere. Ik heb wel een tablet overigens dus ik loop niet hopeloos achter haha...

Wij hebben nog een 'grote' tv. Tsja, hij is nog vrij nieuw en doet het prima. Ik ga dan echt geen andere kopen... Dat geld besteed ik liever aan wat anders. Ehm, en we hebben geen digitale tv maar kabel. Digitale tv zou in ons geval duurder zijn en we hebben ook geen behoefte aan weet ik hoeveel zenders waar we toch niet naar kijken.

Owja, en ik heb nog een videorecorder met videobanden haha... Embarassed En ik gebruik m nog zeker 3 keer per week ook! En het boeit me ook echt niet want hij doet het nog prima en omdat we ook geen digitale tv hebben kan ik het niet makkelijk terugkijken dus dan maar opnemen! Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Lady4 do 12 jul 2012 - 7:55

Ik gebruik nog altijd een papieren agenda. Dat vind ik gewoon veel prettiger en ik ben (voorlopig) niet van plan om mijn agenda digitaal te maken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 7:58

Lady4 schreef:Ik gebruik nog altijd een papieren agenda. Dat vind ik gewoon veel prettiger en ik ben (voorlopig) niet van plan om mijn agenda digitaal te maken.

Dat heb ik idd ook, vind ik toch een stuk fijner, vraag me niet waarom.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Suus vr 13 jul 2012 - 5:18

Babydoll schreef:
Lady4 schreef:Ik gebruik nog altijd een papieren agenda. Dat vind ik gewoon veel prettiger en ik ben (voorlopig) niet van plan om mijn agenda digitaal te maken.

Dat heb ik idd ook, vind ik toch een stuk fijner, vraag me niet waarom.
Dat doe ik hoor Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rush vr 13 jul 2012 - 6:03

Ik heb ook een papieren agenda, lekker groot. Heerlijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Arwyn vr 13 jul 2012 - 6:09

Zou trouwens ook niet weten wat er ouderwets is aan een papieren agenda..
Bijna iedereen die ik ken heeft die nog gewoon, behalve de mannen die ervan uitgaan dat hun vriendin/vrouw de wandelende agenda is Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Dennenappel vr 13 jul 2012 - 7:09

Arwyn schreef:Zou trouwens ook niet weten wat er ouderwets is aan een papieren agenda..
Bijna iedereen die ik ken heeft die nog gewoon, behalve de mannen die ervan uitgaan dat hun vriendin/vrouw de wandelende agenda is Wink

Ik heb er een, zowel privé als voor het werk. I I love you it!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 5 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum