Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop achter and I'm lovin' it

+38
Blair
CCC
Esperanza
Pannetoet
Angela_1986
Jeanette
Shisha
sonly
SarahKey
litllejoy
SuperGrover
SoGood
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
loura
Rush
Twellie
Marin
Rumble
Phileine
Suus
Lejow
Blond
rapa nui
Bacio
Dennenappel
Star007
Kowalski
Darius
Gympie
Snoes
Bazinga
Mermaid
Parisienne
Poubelle
Discordia
Susan
Lenthe
42 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:40

Bacio schreef:
Ecrits schreef:Ik heb sinds een maand geen mobiele telefoon meer. Hij is kapot (alweer) en ik heb geen zin om een nieuwe te kopen. Ik ben bereikbaar op mijn werk en via de mobiel van mijn vriend. Denk dat ik voorlopig geen nieuwe aanschaf, maar wel een thuistelefoon. Wat mijn vader heel ouderwets vindt is dat ik mijn volle werkagenda niet digitaal heb, maar alles in een grote agenda die ik overal mee naar toe neem. Hij vindt hopeloos ouderwets (en volgens mij ook een beetje onprofessioneel). Ik heb trouwens ook geen twitter.
Voel je je zonder mobiel niet afhankelijk van bijv je vriend of het "thuis zijn"? Je kan dan dus niet als je onderweg bent spontaan nog een afspraak maken met iemand.

Ik heb trouwens ook geen twitter en snap ook niet wat er leuk aan kan zijn.


Nee, eigenlijk niet. Ik heb nu dus thuis geen telefoon en mijn vriend werkt 's avonds en ik overdag. Ik heb sowieso 's avonds geen zin om te bellen of een afspraak te maken. En de afspraken voor het weekend staan meestal wel vast. Ik ben wel bereikbaar via mail. Het enige wat ik mis aan mijn telefoon is navigatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  rapa nui di 10 jul 2012 - 8:42

Ik heb een thuistelefoon, heb alleen een ouderwets mobieltje met prepaid tegoed die ik alleen bij me heb als ik met de trein reis (kan ik bellen of ze me op komen halen en ze hebben tegenwoordig geen telefooncellen mee op de meeste stations) of op vakantie ben. Ik twitter etc. niet, heb geen hyves account gehad, wel Facebook maar gebruik die eigenlijk niet/denk er over om die maar te verwijderen. Ik loop absoluut niet volgens de laatste mode maar alleen in dingen die ik zelf leuk en prettig vind. Ik loop achter met straattaal maar dat mis ik ook niet. Ik lees nog graag een papieren krant (maar kijk ook dagelijks op nieuwssites).
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:43

Over navigatie gesproken: ik zit altijd met een uitgeprint kaartje of een wegenkaart in de auto de route te zoeken Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:48

Ik hou van de jaren negentig. Van muziek uit die tijd word ik helemaal vrolijk. Lekker wegzwijmelen op muziek van Boyz II men, meegillen op Hanson en vrolijk worden van 3T om de Backstreet Boys en Spice Girls niet te vergeten. O ja, en No Doubt en Happy Hardcore. Met de muziek van deze tijd heb ik dat minder, het feelgood gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:57

Shoesdontlie schreef:Ik hou van de jaren negentig. Van muziek uit die tijd word ik helemaal vrolijk. Lekker wegzwijmelen op muziek van Boyz II men, meegillen op Hanson en vrolijk worden van 3T om de Backstreet Boys en Spice Girls niet te vergeten. O ja, en No Doubt en Happy Hardcore. Met de muziek van deze tijd heb ik dat minder, het feelgood gevoel.

Ik heb dat dan juist weer met jaren 60 muziek Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Blond di 10 jul 2012 - 8:58

Mijn muzieksmaak is behoorlijk blijven hangen in de 90'ties (+ Guus Meeuwis en Marco Borsato dan). En dat boeit me inderdaad helemaal niets. Op de middelbare school durfde ik echt niet te vertellen dat ik de muziek die mijn vriendinnen helemaal hot vonden, vreselijk vond.

Oh en het spijkerrokje. En vast nog wel meer kleding blunders.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:59

Confusion schreef:
Shoesdontlie schreef:Ik hou van de jaren negentig. Van muziek uit die tijd word ik helemaal vrolijk. Lekker wegzwijmelen op muziek van Boyz II men, meegillen op Hanson en vrolijk worden van 3T om de Backstreet Boys en Spice Girls niet te vergeten. O ja, en No Doubt en Happy Hardcore. Met de muziek van deze tijd heb ik dat minder, het feelgood gevoel.

Ik heb dat dan juist weer met jaren 60 muziek Very Happy

Met de jaren 60 zwijmel ik vooral en voel ik me, tja hoe ga ik dat zeggen, in Franse sferen Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 8:59

Chance schreef:Mijn muzieksmaak is behoorlijk blijven hangen in de 90'ties (+ Guus Meeuwis en Marco Borsato dan). En dat boeit me inderdaad helemaal niets. Op de middelbare school durfde ik echt niet te vertellen dat ik de muziek die mijn vriendinnen helemaal hot vonden, vreselijk vond.

Oh en het spijkerrokje. En vast nog wel meer kleding blunders.

Ja, als ik die topics hier allemaal mag geloven, loop ik meerdere keren per week, gigantisch voor lul..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:59

Ik kijk zo goed als geen tv. Echt hoe vaak mensen het me nog vragen of ik iets gezien heb... Antwoord is altijd 'nee, ik kijk geen tv'. Blijkbaar is dat raar. Ik hou meer van interactieve dingen zoals het forum, facebook enzo als ik alleen ben en ff wil ontspannen. In de verloren uurtjes wil ik ook nog wel eens een serie kijken op mijn laptop. Maar tv, mwah, heb niet het idee er iets aan te missen. Niets anders dan ellende en van die real life zooi die compleet in scene gezet wordt. Mensen kijken maar rare programma's (die ook nog eens gemaakt worden) naar mijn idee... Ieder zijn ding maar mijn ding is het zeker niet. Heb ook nog echt een tv die ik op mijn 22ste kocht ofzo (= 11 jaar geleden) :cheering:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:00

Lejow schreef:
Chance schreef:Mijn muzieksmaak is behoorlijk blijven hangen in de 90'ties (+ Guus Meeuwis en Marco Borsato dan). En dat boeit me inderdaad helemaal niets. Op de middelbare school durfde ik echt niet te vertellen dat ik de muziek die mijn vriendinnen helemaal hot vonden, vreselijk vond.

Oh en het spijkerrokje. En vast nog wel meer kleding blunders.

Ja, als ik die topics hier allemaal mag geloven, loop ik meerdere keren per week, gigantisch voor lul..

Dat kan echt niet hoor, moeke, zo ontzettend achterhaald Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 9:01

Shoesdontlie schreef:
Lejow schreef:
Chance schreef:Mijn muzieksmaak is behoorlijk blijven hangen in de 90'ties (+ Guus Meeuwis en Marco Borsato dan). En dat boeit me inderdaad helemaal niets. Op de middelbare school durfde ik echt niet te vertellen dat ik de muziek die mijn vriendinnen helemaal hot vonden, vreselijk vond.

Oh en het spijkerrokje. En vast nog wel meer kleding blunders.

Ja, als ik die topics hier allemaal mag geloven, loop ik meerdere keren per week, gigantisch voor lul..

Dat kan echt niet hoor, moeke, zo ontzettend achterhaald Laughing

:cheering: :cheering: :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:01

Ik heb geen smartphone. Ik kan alleen bellen en smsen, verder niks en ik vind het heerlijk. Twitter heb ik niet, Facebook en Hyves wel maar ik doe er bijna niks mee. Ik heb wel een smartphone gehad, een maand, maar ik ben er te ongeduldig voor ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Suus di 10 jul 2012 - 9:10

Volgens mij loop ik met heel veel dingen achter Wink

Ik heb ook nog zo'n oude tv met zo'n gigantische toeter erachter. Maar kijk ook bijna nooit tv, weet ook vaak niet over welke tv-programma's er nu weer gepraat wordt (en vind afkortingen van tv-programma's helemaal verschrikkelijk, want dan weet ik helemaal niet meer waar mensen het over hebben). Ik kijk wel vaak series op dvd en video, heb nog een videorecorder Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 561177 Ook een platenspeler trouwens.

Verder bewaar ik ook altijd kliekjes, is dat ouderwets? Ik vind het zonde om eten weg te gooien en wel makkelijk als er nog restjes in de vriezer liggen.

Qua kleding loop ik ook regelmatig achter. Ik koop wel nieuwe dingen, maar draag ook gerust dingen die een paar jaar geleden hip waren, zoals bijvoorbeeld het spijkerrokje Wink

Ik hou niet van electrische barbecues, vind het met kolen veel 'echter' Wink

Ik wil geen e-reader of boeken lezen op een I-pad ofzo, geef mij maar echte boeken, heb twee boekenkasten vol Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 561177

Ik heb geen laptop of I-pad, alleen een computer van 8 jaar oud. Werkt prima Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 561177

En ik vergeet nu vast nog een heleboel dingen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Phileine di 10 jul 2012 - 9:23

Ik doe niet mee aan het hele social media gebeuren. Verder ben ik best hip Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rumble di 10 jul 2012 - 9:32

Ik lees geen digitale boeken, heb geen tablet, weet niet hoe een Ipod werkt en snap geen kont van downloaden in de vorm van film of muziek.

En een vriendin van mij die zet nog thee met een fluitketel haha, dat vind ik altijd wel grappig.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:45

Zusje schreef:Ik kijk zo goed als geen tv. Echt hoe vaak mensen het me nog vragen of ik iets gezien heb... Antwoord is altijd 'nee, ik kijk geen tv'. Blijkbaar is dat raar. Ik hou meer van interactieve dingen zoals het forum, facebook enzo als ik alleen ben en ff wil ontspannen. In de verloren uurtjes wil ik ook nog wel eens een serie kijken op mijn laptop. Maar tv, mwah, heb niet het idee er iets aan te missen. Niets anders dan ellende en van die real life zooi die compleet in scene gezet wordt. Mensen kijken maar rare programma's (die ook nog eens gemaakt worden) naar mijn idee... Ieder zijn ding maar mijn ding is het zeker niet. Heb ook nog echt een tv die ik op mijn 22ste kocht ofzo (= 11 jaar geleden) Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 281626781.
Leuk, dit vind ik echt een trend niet volgen. Dingen als mode zijn toch te kort om echt een trend te zijn, dus als je daar niet aan meedoet, vind ik je niet echt achterlopen. Maar dit is echt een langdurige trend en jij doet er niet (echt) aan mee. Cool.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:47

Rumble schreef:En een vriendin van mij die zet nog thee met een fluitketel haha, dat vind ik altijd wel grappig.
I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Marin di 10 jul 2012 - 10:00

Rood schreef:
Rumble schreef:En een vriendin van mij die zet nog thee met een fluitketel haha, dat vind ik altijd wel grappig.
I love you

In m'n oude huis zette altijd thee met een pannetje water Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rumble di 10 jul 2012 - 10:14

Marin schreef:
Rood schreef:
Rumble schreef:En een vriendin van mij die zet nog thee met een fluitketel haha, dat vind ik altijd wel grappig.
I love you

In m'n oude huis zette altijd thee met een pannetje water Very Happy

Okee jij wint Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 1270000679
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 10:16

Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rumble di 10 jul 2012 - 10:17

Kowalski schreef:Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 3079029344

Ik dacht dat jij alleen rauwe vis at.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 10:19

Rumble schreef:
Kowalski schreef:Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 3079029344

Ik dacht dat jij alleen rauwe vis at.

Klopt! Dat pannetje gebruik ik om mezelf aan op te warmen! Ik bedoel, ik houd van koud, maar soms is het écht niet te hebben op de noordpool!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Rumble di 10 jul 2012 - 10:21

Kowalski schreef:
Rumble schreef:
Kowalski schreef:Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 3079029344

Ik dacht dat jij alleen rauwe vis at.

Klopt! Dat pannetje gebruik ik om mezelf aan op te warmen! Ik bedoel, ik houd van koud, maar soms is het écht niet te hebben op de noordpool!

Je bedoelt de zuidpool denk ik? Of was je een beetje verdwaald? Laughing
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Twellie di 10 jul 2012 - 10:23

Waar loop ik niet mee achter Very Happy ?

Ten eerste mijn muzieksmaak: ik luister voornamelijk naar muziek uit de jaren zeventig en tachtig. Als ik al naar nieuwere muziek luister is dat voornamelijk van bands uit die tijd die een nieuw album hebben uitgebracht.

Ik heb geen Smartphone of tablet.

Ik doe niet aan social media: geen Hyves, Facebook, Twitter of wat dan ook.

Mijn dochters hebben beiden oud-Hollandse namen, al is de naam van de tweede momenteel ook wel hip.

Ik had ook nog eens een antieke auto, maar die heb ik onlangs verkocht.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 10:25

Rumble schreef:
Kowalski schreef:
Rumble schreef:
Kowalski schreef:Ik wrijf nog steeds heel hard met twee stokjes langs elkaar totdat ik een vuurtje heb, vóórdat het pannetje erop kan! Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 3079029344

Ik dacht dat jij alleen rauwe vis at.

Klopt! Dat pannetje gebruik ik om mezelf aan op te warmen! Ik bedoel, ik houd van koud, maar soms is het écht niet te hebben op de noordpool!

Je bedoelt de zuidpool denk ik? Of was je een beetje verdwaald? Laughing

Ja joh! Waarom denk je dat ik het zo koud heb? Al mijn vriendjes op de zuidpool, Koko helemaal alleen op de noordpool :nopompom:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 3 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum