Ik loop achter and I'm lovin' it
+38
Blair
CCC
Esperanza
Pannetoet
Angela_1986
Jeanette
Shisha
sonly
SarahKey
litllejoy
SuperGrover
SoGood
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
loura
Rush
Twellie
Marin
Rumble
Phileine
Suus
Lejow
Blond
rapa nui
Bacio
Dennenappel
Star007
Kowalski
Darius
Gympie
Snoes
Bazinga
Mermaid
Parisienne
Poubelle
Discordia
Susan
Lenthe
42 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ik loop achter and I'm lovin' it
Op welk gebied ben jij bewust ouderwets, kies je bewust om niet aan een trend* mee te doen?
Waarom heb je daarvoor gekozen? Ben je er blij mee? Krijg je veel reacties? En zijn die vooral positief of negatief? Wat levert het je op en wat zijn de nadelen?
Benieuwd!
* trend is iets anders dan hype; echt een stevige moderne blijverd dus.
Waarom heb je daarvoor gekozen? Ben je er blij mee? Krijg je veel reacties? En zijn die vooral positief of negatief? Wat levert het je op en wat zijn de nadelen?
Benieuwd!
* trend is iets anders dan hype; echt een stevige moderne blijverd dus.
Gast- Gast
Re: Ik loop achter and I'm lovin' it
Ik loop nog een beetje "achter" omdat ik geen smartphone heb. Ik weet dat er heel veel mensen geen smartphone hebben, maar ik heb wel het gevoel dat ik de enige in mijn omgeving ben.
Het is trouwens niet bewust achter lopen, ik mag gewoon mijn abo nog niet veranderen
Het is trouwens niet bewust achter lopen, ik mag gewoon mijn abo nog niet veranderen
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb wel een soort van smartphone, maar hoef echt niet het nieuwste van het nieuwste. Een nieuwe Iphone willen terwijl de oude nog goed is vind ik dan ook echt bizar :S
Ik heb ook geen internet op mijn telefoon, want ik voel echt niet de behoefte om continue online te zijn. Daarbij erger ik me ook kapot aan mensen die steeds met dat ding in de weer zijn. Zit je in een gesprek, komt weer die telefoon weer tevoorschijn... Ik zeg daar ook standaard wat van.
Ik heb ook geen internet op mijn telefoon, want ik voel echt niet de behoefte om continue online te zijn. Daarbij erger ik me ook kapot aan mensen die steeds met dat ding in de weer zijn. Zit je in een gesprek, komt weer die telefoon weer tevoorschijn... Ik zeg daar ook standaard wat van.
Gast- Gast
Ik weet eigenlijk niet zo snel iets. Ik heb wel een tijdje achtergelopen op het gebied van smartphones, tablets, et cetera, maar dat heb ik inmiddels wel weer ingehaald. Misschien loop ik wel achter qua mode, niet dat ik er echt ouderwets uitzie, maar ik kleed me meestal wel vrij basic/saai. Ik heb ook weinig zin om erover na te denken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Straattaal.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Ik denk qua tv.
Ik heb er nog 1 die niet te tillen zo zwaar en en met een mega beeldbuis. Maar hij doet 't nog, vervang 'm pas als ie op is!
Ik heb er nog 1 die niet te tillen zo zwaar en en met een mega beeldbuis. Maar hij doet 't nog, vervang 'm pas als ie op is!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik denk dat ik qua mode achterloop, althans.. ik draag geen ontzettend hippe kleding maar kleed me meestal, net als Susan, een beetje basic.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb geen Ipod, Ipad, Iphone. Ook niets wat daar op lijkt.
Gast- Gast
Zelf loop ik ook achter met mijn ouderwetse telefoon. Ik heb daar bewust voor gekozen en koop de komende tijd nog geen andere.
Kindernamen herken ik wel, ik houd van oude namen. Maar da's meer smaak dan een bewuste keuze.
Kindernamen herken ik wel, ik houd van oude namen. Maar da's meer smaak dan een bewuste keuze.
Gast- Gast
Geen smartphone. Ook niet de behoefte om constant online te zijn. Doe dus ook niet aan whatsapp enzo.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Iemand nog iets anders dan smartphones? Vakantie? Wonen? Werk? Tv? Hobby? Was je nog op de hand? Verbouw je je eigen groenten? Kom maar door.
Gast- Gast
Relaties.
De teller staat na ruim 25 jaar nog steeds op 0.
Gast- Gast
Ook een smartphone. Ik kies daar ook bewust voor. Dus niet origineel maar het is gewoon zo.
Gast- Gast
Rood schreef:Heten ze Wilhelmina en Godfried, Charlie?
Bijna!
Gast- Gast
Willem en Godfrieda?..
Ontopic; ik ben een verschrikkelijke meeloper
Oh ehm.. Ik drink niet? Is dat iets? Heb breezers geskipt en doe ook niet aan (zo heb ik me laten vertellen) 'naar raketjes smakende Bacardi Razz'... (Hier in de omgeving opeens weer razend populair)
Ontopic; ik ben een verschrikkelijke meeloper
Oh ehm.. Ik drink niet? Is dat iets? Heb breezers geskipt en doe ook niet aan (zo heb ik me laten vertellen) 'naar raketjes smakende Bacardi Razz'... (Hier in de omgeving opeens weer razend populair)
Laatst aangepast door Tris op di 10 jul 2012 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb geen smartphone en vind het onzin om continue online te zijn.
Sowieso houd ik er niet zo van dat alles via draadloze straling de wereld in wordt gepompt. Ik vind dat eng en bedreigend.
Ik ben ook 'ouderwets' in eten weggooien. Ik heb de koelkast vol kliekjes en vind het zonde om voedsel in de prullenbak te kieperen. Dit is ook de reden dat ik anti-meptaartjes ben
Sowieso houd ik er niet zo van dat alles via draadloze straling de wereld in wordt gepompt. Ik vind dat eng en bedreigend.
Ik ben ook 'ouderwets' in eten weggooien. Ik heb de koelkast vol kliekjes en vind het zonde om voedsel in de prullenbak te kieperen. Dit is ook de reden dat ik anti-meptaartjes ben
Gast- Gast
Oh.. ik kijk vaak naar Comedy Central Family en kijk naar series als:
SamSam
Het Zonnetje in Huis
In de Vlaamsche Pot
Kees & Co
Frasier (een Amerikaanse comedyserie die ook alweer wat jaren oud is geloof ik. Heb het op Comedy Central ooit een keer voor het eerst gezien en vind het eigenlijk best leuk)
Sommige aflevering van de oude, NL'se series ken ik nog van vroeger, van toen ik klein was en het altijd bij mijn opa en oma keek. Ouderwets, maar I'm loving it
SamSam
Het Zonnetje in Huis
In de Vlaamsche Pot
Kees & Co
Frasier (een Amerikaanse comedyserie die ook alweer wat jaren oud is geloof ik. Heb het op Comedy Central ooit een keer voor het eerst gezien en vind het eigenlijk best leuk)
Sommige aflevering van de oude, NL'se series ken ik nog van vroeger, van toen ik klein was en het altijd bij mijn opa en oma keek. Ouderwets, maar I'm loving it
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat is zeker iets! Een echte drank-achterloper.Tris schreef:Oh ehm.. Ik drink niet? Is dat iets? Heb breezers geskipt en doe ook niet aan (zo heb ik me laten vertellen) 'naar raketjes smakende Bacardi Razz'... (Hier in de omgeving opeens weer razend populair)
Gast- Gast
Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn
Gast- Gast
Maar als je een smartphone hebt hoef je toch ook niet 24/7 te gaan zitten internetten? Ik lees dat argument heel vaak, maar ik snap dat nooit zo goed. Je bent toch niet overgeleverd aan je telefoon?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee precies, dat vind ik ook niet. Ik heb ook een smartphone, maar ik gebruik het ding echt heel weinig om te internetten. Soms kijk ik snel op mijn facebook, of speel ik online een spelletje, en af en toe gebruik ik whatsapp. Maar ik gebruik het echt maar heel weinig.Susan schreef:Maar als je een smartphone hebt hoef je toch ook niet 24/7 te gaan zitten internetten? Ik lees dat argument heel vaak, maar ik snap dat nooit zo goed. Je bent toch niet overgeleverd aan je telefoon?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Youandi schreef:Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn
Huh? Wat is er ouderwets aan strings?
Ik zou geen boek op een tablet, e-reader of telefoon willen lezen. Daarin blijf ik bewust ouderwets, ik vind het zonde van 'het boek'.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb geen mobiel en ook geen mobiel nummer. Wie me nodig heeft, kan me bereiken op mijn huistelefoon of via de I-phone van mijn man.
Ik heb wel een werkmobiel. Ik vind het wel prettig om een mobiele telefoon bij me te hebben als ik met de auto weg ga. Stel dat ik pech krijg.
Ik heb wel een werkmobiel. Ik vind het wel prettig om een mobiele telefoon bij me te hebben als ik met de auto weg ga. Stel dat ik pech krijg.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Vet handig, of loop ik achter?
» Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?
» Dam tot Dam loop.
» Loop oor
» Ik loop leeg na het bad...
» Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?
» Dam tot Dam loop.
» Loop oor
» Ik loop leeg na het bad...
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: