Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik loop achter and I'm lovin' it

+38
Blair
CCC
Esperanza
Pannetoet
Angela_1986
Jeanette
Shisha
sonly
SarahKey
litllejoy
SuperGrover
SoGood
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
loura
Rush
Twellie
Marin
Rumble
Phileine
Suus
Lejow
Blond
rapa nui
Bacio
Dennenappel
Star007
Kowalski
Darius
Gympie
Snoes
Bazinga
Mermaid
Parisienne
Poubelle
Discordia
Susan
Lenthe
42 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 7:44

Ik lees meestal ook nog boeken op papier, maar als het zo uitkomt lees ik ze wel op de iPad. Er is een boek dat ik wil hebben, dat ik alleen op Amazon kan bestellen, dan ga ik toch echt voor de digitale versie, dat scheelt me een hoop verzendkosten en wachttijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Poubelle di 10 jul 2012 - 7:44

Darius schreef:Ik heb geen mobiel en ook geen mobiel nummer. Wie me nodig heeft, kan me bereiken op mijn huistelefoon of via de I-phone van mijn man.

Ik heb wel een werkmobiel. Ik vind het wel prettig om een mobiele telefoon bij me te hebben als ik met de auto weg ga. Stel dat ik pech krijg.

Maar dan heb je toch een mobiel en een mobiel nummer?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 7:44

Gympie schreef:
Youandi schreef:Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Huh? Wat is er ouderwets aan strings?

Ik zou geen boek op een tablet, e-reader of telefoon willen lezen. Daarin blijf ik bewust ouderwets, ik vind het zonde van 'het boek'.

Ik draag met regelmaat een old skool slip, die schijnen hip te zijn geweest voor de dino-rijders.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:45

Darius schreef:Ik heb geen mobiel en ook geen mobiel nummer. Wie me nodig heeft, kan me bereiken op mijn huistelefoon of via de I-phone van mijn man.
Kijk, da's pas ouderwets!

Over die smartphone: je hoeft er inderdaad niet 24/7 op te kijken, maar in de praktijk gebeurt het wel veel. Ga maar eens een paar treinritjes maken of in een restaurant zitten. De meeste mensen zijn niet sterk genoeg voor die constante impulsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:49

Susan schreef:Maar als je een smartphone hebt hoef je toch ook niet 24/7 te gaan zitten internetten? Ik lees dat argument heel vaak, maar ik snap dat nooit zo goed. Je bent toch niet overgeleverd aan je telefoon?

Ik ken mezelf, ik kan me dan niet bedwingen. Bovendien heb ik een mooie laptop, die zet ik aan zodra ik tot rust gekomen ben na het werk of op een vrije dag. Ik hoef niet dubbel. Een telefoon is voor mij om te bellen en gebeld te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 7:49

Tris schreef:
Ik draag met regelmaat een old skool slip, die schijnen hip te zijn geweest voor de dino-rijders.

Oh ja, ik ook. Dat boeit me ook echt niet, ik bedoel, als je ondergoed al hip moet zijn...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gympie di 10 jul 2012 - 7:50

Tris schreef:
Gympie schreef:
Youandi schreef:Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Huh? Wat is er ouderwets aan strings?

Ik zou geen boek op een tablet, e-reader of telefoon willen lezen. Daarin blijf ik bewust ouderwets, ik vind het zonde van 'het boek'.

Ik draag met regelmaat een old skool slip, die schijnen hip te zijn geweest voor de dino-rijders.

Haha, wat is dan wel van deze tijd, niks, naakt?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:53

Gympie schreef:
Tris schreef:
Gympie schreef:
Youandi schreef:Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Huh? Wat is er ouderwets aan strings?

Ik zou geen boek op een tablet, e-reader of telefoon willen lezen. Daarin blijf ik bewust ouderwets, ik vind het zonde van 'het boek'.

Ik draag met regelmaat een old skool slip, die schijnen hip te zijn geweest voor de dino-rijders.

Haha, wat is dan wel van deze tijd, niks, naakt?

De string schijnt niet meer te kunnen Rolling Eyes Hipsters zijn hét.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 7:55

Youandi schreef:
Gympie schreef:
Tris schreef:
Gympie schreef:
Youandi schreef:Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Huh? Wat is er ouderwets aan strings?

Ik zou geen boek op een tablet, e-reader of telefoon willen lezen. Daarin blijf ik bewust ouderwets, ik vind het zonde van 'het boek'.

Ik draag met regelmaat een old skool slip, die schijnen hip te zijn geweest voor de dino-rijders.

Haha, wat is dan wel van deze tijd, niks, naakt?

De string schijnt niet meer te kunnen Rolling Eyes Hipsters zijn hét.

Damn dat heb ik ook gemist vrees ik Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gympie di 10 jul 2012 - 7:57

Hipsters vind ik echt heel irritant zitten. De string rules!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 7:58

Gympie schreef:
Tris schreef:
Gympie schreef:
Youandi schreef:Oh ja, ik draag nog steeds strings. Dat schijnt ook niet hip te zijn Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Huh? Wat is er ouderwets aan strings?

Ik zou geen boek op een tablet, e-reader of telefoon willen lezen. Daarin blijf ik bewust ouderwets, ik vind het zonde van 'het boek'.

Ik draag met regelmaat een old skool slip, die schijnen hip te zijn geweest voor de dino-rijders.

Haha, wat is dan wel van deze tijd, niks, naakt?

Touwtjes?

KRALEN!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Star007 di 10 jul 2012 - 8:01

Ik loop achter want draag nog spijkerrokjes ( las dat dat zo 2007 is Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 394967 )
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Susan di 10 jul 2012 - 8:03

Je kunt ook zeggen dat je vóórloopt, het wordt vanzelf wel weer een keer mode.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 8:03

Star007 schreef:Ik loop achter want draag nog spijkerrokjes ( las dat dat zo 2007 is Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 394967 )

Met witte legging?

(Dit is voor 't eerst dat ik mee ga in de 'witte legging haunt' Very Happy )
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:08

Parisienne schreef:Oh.. ik kijk vaak naar Comedy Central Family en kijk naar series als:

SamSam
Het Zonnetje in Huis
In de Vlaamsche Pot
Kees & Co
Frasier (een Amerikaanse comedyserie die ook alweer wat jaren oud is geloof ik. Heb het op Comedy Central ooit een keer voor het eerst gezien en vind het eigenlijk best leuk)

Sommige aflevering van de oude, NL'se series ken ik nog van vroeger, van toen ik klein was en het altijd bij mijn opa en oma keek. Ouderwets, maar I'm loving it Wink



Owja, daar ben ik ook ouderwets in. Want dat kijk ik ook.

Al vind ik Gemeentebelangen erg irritant en zap dan door naar Cheers. (Al kijk ik niet echt, staat meer op voor het geluid.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:08

Gympie schreef:Hipsters vind ik echt heel irritant zitten. De string rules!

Vind ik ook. Maar de 'nieuwe generatie' schijnt de string stom te vinden Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Zullen we een save-the-string club opzetten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:09

Susan schreef:Je kunt ook zeggen dat je vóórloopt, het wordt vanzelf wel weer een keer mode.

Net als bij de puntschoen. Die zijn nu ook weer in aantocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:09

Snoes schreef:
Susan schreef:Maar als je een smartphone hebt hoef je toch ook niet 24/7 te gaan zitten internetten? Ik lees dat argument heel vaak, maar ik snap dat nooit zo goed. Je bent toch niet overgeleverd aan je telefoon?
Nee precies, dat vind ik ook niet. Ik heb ook een smartphone, maar ik gebruik het ding echt heel weinig om te internetten. Soms kijk ik snel op mijn facebook, of speel ik online een spelletje, en af en toe gebruik ik whatsapp. Maar ik gebruik het echt maar heel weinig.

Mijn vader dacht dat ook. Sterker nog, hij dacht dat hij gevolgd kon worden met elke stap dat hij deed. Maar dat zijn functies op een telefoon. Dat betekent niet dat je het continu wilt gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:12

Ik loop achter want ik zet nog steeds mijn schoen met sinterklaas, ik wil nog steeds paaseieren zoeken en ik wil nog altijd in de ballenbak Very Happy .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Star007 di 10 jul 2012 - 8:16

Tris schreef:
Star007 schreef:Ik loop achter want draag nog spijkerrokjes ( las dat dat zo 2007 is Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 394967 )

Met witte legging?

(Dit is voor 't eerst dat ik mee ga in de 'witte legging haunt' Very Happy )

Ja, dat soms ook ! Ojee krijg ik nu iedereen over me heen Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:17

Ik heb sinds een maand geen mobiele telefoon meer. Hij is kapot (alweer) en ik heb geen zin om een nieuwe te kopen. Ik ben bereikbaar op mijn werk en via de mobiel van mijn vriend. Denk dat ik voorlopig geen nieuwe aanschaf, maar wel een thuistelefoon. Wat mijn vader heel ouderwets vindt is dat ik mijn volle werkagenda niet digitaal heb, maar alles in een grote agenda die ik overal mee naar toe neem. Hij vindt hopeloos ouderwets (en volgens mij ook een beetje onprofessioneel). Ik heb trouwens ook geen twitter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gympie di 10 jul 2012 - 8:18

Youandi schreef:
Gympie schreef:Hipsters vind ik echt heel irritant zitten. De string rules!

Vind ik ook. Maar de 'nieuwe generatie' schijnt de string stom te vinden Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 1270000679

Zullen we een save-the-string club opzetten?

Strak plan!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 8:24

Ecrits schreef:Ik heb sinds een maand geen mobiele telefoon meer. Hij is kapot (alweer) en ik heb geen zin om een nieuwe te kopen. Ik ben bereikbaar op mijn werk en via de mobiel van mijn vriend. Denk dat ik voorlopig geen nieuwe aanschaf, maar wel een thuistelefoon. Wat mijn vader heel ouderwets vindt is dat ik mijn volle werkagenda niet digitaal heb, maar alles in een grote agenda die ik overal mee naar toe neem. Hij vindt hopeloos ouderwets (en volgens mij ook een beetje onprofessioneel). Ik heb trouwens ook geen twitter.
Ik heb ook geen twitter, en heb ook geen digitale agenda. Als ik afspraken in bijv. mijn telefoon zou zetten, vergeet ik ze gagarandeerd. Doe mij maar mijn agenda smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Dennenappel di 10 jul 2012 - 8:26

Volgens mij heb ik dat niet echt, dat ik weet in ieder geval.

Ik las wel een moestuin, ik vind het niet ouderwets, ik heb het wel! Ik wil in ons nieuwe huis (die we nog moeten vinden) ook regentonnen hebben e.d.!

Ik draag trouwens ook nog strings.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Bacio di 10 jul 2012 - 8:32

Ecrits schreef:Ik heb sinds een maand geen mobiele telefoon meer. Hij is kapot (alweer) en ik heb geen zin om een nieuwe te kopen. Ik ben bereikbaar op mijn werk en via de mobiel van mijn vriend. Denk dat ik voorlopig geen nieuwe aanschaf, maar wel een thuistelefoon. Wat mijn vader heel ouderwets vindt is dat ik mijn volle werkagenda niet digitaal heb, maar alles in een grote agenda die ik overal mee naar toe neem. Hij vindt hopeloos ouderwets (en volgens mij ook een beetje onprofessioneel). Ik heb trouwens ook geen twitter.
Voel je je zonder mobiel niet afhankelijk van bijv je vriend of het "thuis zijn"? Je kan dan dus niet als je onderweg bent spontaan nog een afspraak maken met iemand.

Ik heb trouwens ook geen twitter en snap ook niet wat er leuk aan kan zijn.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik loop achter and I'm lovin' it - Pagina 2 Empty Re: Ik loop achter and I'm lovin' it

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum