Hoe laat ga jij naar bed?
+37
Zonnetje
Minx
Ibbeltje
Rovine
Jeanette
Sugarfall
nijntje4
Alex
loura
smurfie
Rose
Roxi3
patjuhhh
Penny Blossom
Rush
Kaboutertje
Blond
Melis1985
Zannah
Japie
Esperanza
kajaka88
Snoes
Poubelle
Kowalski
SleepingBeauty
Zwerver
Arwyn
TukTuk
Lenthe
Silver
Oasis
SuperGrover
Burn
Tyrael
Jezzie
Champagne
41 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe laat ga jij naar bed?
Mijn wekker gaat door de week om 7 uur en normaalgesproken kan ik er makkelijk uit komen. Ik ben eigenlijk ook altijd al wakker voordat de wekker af gaat. Dan zet ik 'm uit voordat hij af gaat. Soms als ik niet zo goed heb geslapen, heb ik de wekker nodig om wakker te worden.
Gast- Gast
Ben vorige week een paar dagen later naar bed gegaan maar het is zo verleidelijk om gewoon weer om 21.15 uur naar bed te gaan... Ik ga vanavond weer proberen wat later te gaan . 22.15 uur zou ideaal zijn. In het weekend of als ik de andere dag vrij ben heb ik er geen moeite mee later te gaan. Het zit volgens mij echt in m'n hoofd.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Bij mij is het vaak tussen 22.30 en 23.30 uur. Soms iets eerder, en heel soms iets later! Ik werk zeer dichtbij huis, dus ik ga altijd pas om 07.45 uur uit mijn bed. Heb veel slaap nodig, dus maak meestal 8 uur of meer...
Vlinder26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 34
Registratiedatum : 19-02-12
Als ik mijn eigen ritme aanhoud (periodes van studie), dan ga ik tussen 1 en 2 slapen en sta ik tussen 8 en 9 op.
Als ik vroeg bij colleges/stage moet zijn (lees uiterlijk 7 op), dan probeer ik tegen 23 te gaan slapen.
Als ik vroeg bij colleges/stage moet zijn (lees uiterlijk 7 op), dan probeer ik tegen 23 te gaan slapen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Oooh ik wou dat ik ook rond die tijd op kon staan . Heerlijk lijkt dat, ik moet er om half 7 uit..Vlinder26 schreef:Bij mij is het vaak tussen 22.30 en 23.30 uur. Soms iets eerder, en heel soms iets later! Ik werk zeer dichtbij huis, dus ik ga altijd pas om 07.45 uur uit mijn bed. Heb veel slaap nodig, dus maak meestal 8 uur of meer...
Champagne- Prater
Champagne schreef:Ben vorige week een paar dagen later naar bed gegaan maar het is zo verleidelijk om gewoon weer om 21.15 uur naar bed te gaan... Ik ga vanavond weer proberen wat later te gaan . 22.15 uur zou ideaal zijn. In het weekend of als ik de andere dag vrij ben heb ik er geen moeite mee later te gaan. Het zit volgens mij echt in m'n hoofd.
Ik heb het idee dat ik dat ook heb. Ook met uitslapen. Ik kan prima vroeg opstaan, maar als ik weet dat ik uit kan slapen dan kan ik mijn bed niet uit. Heel apart.
Gast- Gast
Haha dat heb ik ook! Om 7 uur ben ik dan helemaal wakker.
Champagne- Prater
Ik ga nu naar bed. Morgen om 06.15 moet ik werken... Gezien ik een zware verkoudheid te pakken heb moet ik genoeg slapen van mezelf. Normaal ga ik rond 11 uur (als ik niet vroeg moet werken.)
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Slaap lekker!
Champagne- Prater
Ik ga naar bed als ik moe ben of als er iets leuks op tv komt en vriendlief van plan is nog ''even'' zijn spelletje af te maken op de pc... Kijk dan eigenlijk niet zo naar de klok. Als ik de volgende dag om zes uur op moet staan, ga ik rond 23.00 naar bed.
rianne27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav hoe laat ga jij naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga jij door de week naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Hoe laat naar bed?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga jij door de week naar bed?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: